Problemen met Wi-Fi iOS6 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Hopelijk komt er snel een update van iOS 6. Jouw "probleem" wordt zeker niet met een iOS 6 update opgelost. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jouw "probleem" wordt zeker niet met een iOS 6 update opgelost. Je geeft het antwoord zelf: Wi-Fi werkt overal alleen thuis niet, dus het is een "thuisprobleem".
In iOS 6 zijn verbeteringen aangebracht in multicast DNS (aka mDNSResponder aka Bonjour). Reeds tijdens het testen van iOS 6 Beta werd vastgesteld dat deze verbeteringen problemen veroorzaken met sommige routers (kijk eens in de voormalige iOS 6 Beta draad). Bij sommige routers was het noodzakelijk om hem gewoon te herstarten. Bij andere routers was een firmware update noodzakelijk. En bij sommige routers helpt dat allemaal niet. Ik ken niet alle routers die niet met het nieuwe multicast DNS overweg kunnen maar Huwaei heeft er zo'n paar. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan nog een ding bedenken en dat is interferentie. Verander het gebruikte "kanaal" eens naar 1 of 11 (13). Als dat geen soelas brengt houdt het op wat mij betreft. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lost zichzelf misschien nog wel eens op. Ooit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer genoeg vind ik het artikel niet meer direct, maar ben 100% zeker dat dat er in stond. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is hier iemand die mij ook al helpen?
ik heb sinds maandag mijn Iphone 4 geupdate na ios6 en voorheen gewoon Wi-Fi niks aan de hand na de update staat er wel Wi-Fi maar kan hem niet aanklikken hij staat lichtgrijs. dus ik kan helemaal niks.. heb ook apple support gebeld en die zeiden dat een herstel moet helpen maar helaas!! volgend antwoord wachten op nieuwe update dan hopen dat die het doet!!!! (( zijn hier mensen die het ook gehad hebben?? |
|
|||
|
|||
casual0320 je bent een kanjer, dankzij jou doet hij het weer, thanx
|
|
|||
|
|||
Heb ook sinds de nieuwe update problemen ondervonden met Wi-Fi.
Als ik nu apps gebruik waarvoor internet nodig is blijft dat maar laden zonder er ook maar iets aan veranderd, ook niet na hééééél lang wachten. Ik word ook niet doorverwezen naar Apple zoals ik hier al vaak gelezen heb. Wanneer ik dan mijn mobiel datanetwerk activeer is er geen enkel probleem. Maar thuis is dat echt frustreren als je gewoon Wi-Fi hebt en niks kan doen eraan, dus hopelijk word dit snel opgelost en komt er snel een nieuwe update! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ander probleem,...... Mijn telefoon vind de Wi-Fi netwerken niet meer. thuis niet, op het werk niet, bij kennissen niet, niks meer. hij blijft zoeken.
Alles geprobeerd, Wi-Fi aan/uit gezet, telefoon gereset, en alle netwerkverbindingen herstelt naar fabrieksinstellingen. Maar toen,..... Nu reageert de button in "instellingen" helemaal niet meer! ik kan Wi-Fi gewoon niet meer aan zetten????!!!!!! IK WIL TERUG NAAR IOS 5.1.1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan dat??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag ik vragen welke provider je hebt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks casual0320 !
Mijn nichtje had het probleem ook en is nu dankzij u opgelost ;-) |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook gehad, maar het bleek aan mijn nieuwe cover te liggen. Kheb hem er afgehaald, opnieuw opgestart en alles was weer als ervoor !
|
|
|||
|
|||
Ik had ook gedoe,, heb uiteindelijk de modem en routes opnieuw opgestart , toen was alles verholpen
|
|
|||
|
|||
Hallo jongens,
Ik heb ook zoals zovele een vervelend probleem.. Sinds ik een update heb gedaan op mijn Iphone 4 naar iOS6 heb ik amper een Wi-Fi verbinding. Hij doet het wel maar tot 4 meter, daarna is het einde verhaal.. Ik heb op internet al gezocht naar oorzaken en oplossingen en heb al behoorlijk wat geprobeerd met de instellingen en een reset van mijn reserve kopie etc.. maar vooralsnog heeft dat niets opgeleverd. Kan iemand de gouden tip kunnen geven? je zou mij onwijs blij maken! Vriendelijke groet, Bas van den Broek |
|
|||
|
|||
Citaat:
nu blijft het goed gaan. |
Labels |
ios6, wi-fi |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS6 | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 225 | 26-09-12 13:42 |
Sinds iOS6 problemen met G-Mail | wilvon | iPhone Apps | 7 | 23-09-12 13:22 |
iPhone 4 (iOS6) problemen met iTunes | jRn | iPhone algemeen | 8 | 22-09-12 15:38 |
iOs6 installatie problemen | Gillinator | iPhone algemeen | 2 | 21-09-12 11:04 |
|
|