//

Problemen met Wi-Fi iOS6

Problemen met Wi-Fi iOS6 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist telefonisch contact gehad met apple support. Ze stelde voor om eerst de foto's te kopiëren en dan te herstellen met itunes als nieuw iphone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 26-10-12, 16:42
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Zojuist telefonisch contact gehad met apple support. Ze stelde voor om eerst de foto's te kopiëren en dan te herstellen met itunes als nieuw iphone. Daarna alles via icloud er weer op zetten. Als dit niet helpt even wachten op de volgend update.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 27-10-12, 20:36
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard

Ik heb zelf een Iphone 4S en sinds ik os6 heb
echt ik wordt er (sencuur) van, elke keer als ik Wi-Fi ontvang bij iemand waar ik ook geregistreerd ben.
dan werkt het niet, ik moet eerst mijn Wi-Fi uitzetten op de iPhone 4S uitzetten, en dan weer aan.
of zo plots in eens doets niets meer dan moet ik of Wi-Fi uitzetten in de telefoon of de telefoon herstarten.

dit is toch knap waardeloos zeg, mijn vriendin heeft een iPhone 4 met OS6 en heeft geen problemen.
en als apple begint over de Wi-Fi naja dat is een Extreem Wi-Fi 2.4 en 5Ghz van hun zelf.


maar weet iemand of de "update" ook dit probleem is mee genomen ?.
Apple moet eens wat meer open en eerlijk zijn, en niet verschuilen achter dat is een probleem van een "router/Wi-Fi" .

Andre
  #103  
Oud 07-11-12, 14:34
serviceme serviceme is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 40
Standaard

Nou... we hebben dus een nieuwe iPhone 4S ontvangen en durfde eerst niet te uploaden, maar we hebben het toch maar gedaan. En nu doet hij het prima, niets mis mee. Dus denk dat het dan toch aan de telefoon zelf lag. Heb daar nog geen bericht van Apple over ontvangen maar gezien de nieuwe het prima doet met iOS6.0.1 ga ik er vanuit dat het toch aan het toestel lag.

Iedereen bedankt voor de hulp!
  #104  
Oud 07-11-12, 14:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serviceme Bekijk bericht
..... ga ik er vanuit dat het toch aan het toestel lag.
Daar ging ik een aantal pagina's eerder al van uit.

Maar zoals Albert Einstein zei: "Es ist schwieriger, eine vorgefasste Meinung zu zertrümmern als ein Atom."

Succes verder met het nieuwe toestel
  #105  
Oud 07-11-12, 16:14
igor020 igor020 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard Wi-Fi probleem met WPA2

Nog steeds probleem Wi-Fi met WPA2 na update IOS6 naar IOS 6.0.1 ,
het staat dat het verholpen was maar dus niet.
  #106  
Oud 08-11-12, 08:59
serviceme serviceme is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 40
Standaard

Ja... zie je, de een heeft dit en weer een ander heeft een ander probleem met Wi-Fi. Ik kon hem omruilen en gelukkig is het nu verholpen, maar al die andere duizenden (want je leest veel problemen op de forum van Apple zelf) kunnen hun toestel niet omruilen en zitten toch met een groot probleem. Zoals igor020 !!

Het verhelpen van Wi-Fi probleem was alleen voor de iPhone 5, tenminste als ik het update verhaal lees haal ik dat eruit. Met de andere telefoons doen ze nog niets. Misschien is dit nog een idee om naar te kijken, voor wie er nog problemen mee heeft: iOS 6.0.1: Problemen met de Wi-Fi schakelaar oplossen | Appletips


Gelukkig is het hier verholpen en houden zo...
  #107  
Oud 09-11-12, 17:14
CVentriglia CVentriglia is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Heb een bbox2 van Belgacom (belgie) en sinds IOS6 heb ik problemen. Heb nu zelfs IOS 6.0.1 en nog steeds hetzelfde.

Hij ziet hem in de lijst maar verbind niet of verbind wel en kan alsnog niet surfen etc.
  #108  
Oud 09-11-12, 17:45
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CVentriglia Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een bbox2 van Belgacom (belgie) en sinds IOS6 heb ik problemen. Heb nu zelfs IOS 6.0.1 en nog steeds hetzelfde.

Hij ziet hem in de lijst maar verbind niet of verbind wel en kan alsnog niet surfen etc.
Naam veranderen van het netwerk en dan verbinden hielp bij mij .
  #109  
Oud 09-11-12, 21:13
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 Bekijk bericht
Naam veranderen van het netwerk en dan verbinden hielp bij mij .
Ik heb alles al geprobeerd. Bij mij helpt dit niet.
Zou ik hem inruilen of niet?
  #110  
Oud 11-11-12, 18:47
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Ook ik ervaar problemen met Wi-Fi sinds mijn update naar 6.01 (4S - 9 maand oud en steeds op thuisWi-Fi ). Bij thuiskomst maakt mijn iphone regelmatig geen connectie meer met mijn Wi-Fi (die wel degelijk goed werkt). Als ik manueel ga zoeken, vind hij soms geen Wi-Fi-spots, een andere keer kan hij niet connecten op m'n Wi-Fi, anders dan weer wel...

Na reboot gebeurt het dat de Wi-Fi-knop grijs is.

Ik probeerde reeds meermaals herstel netwerkinstellingen, rebooten en zelfs volledig herstel van iphone... Het probleem is steeds kort opgelost, maar komt dan toch terug...

Wie weet raad aub? Héél vervelend dit probleem!
  #111  
Oud 12-11-12, 10:14
igor020 igor020 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik denk dat de enige oplossing op dit moment
downgrade naar IOS 5 is.
  #112  
Oud 12-11-12, 17:23
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

mja bedankt igor020, jammer genoeg voor mij niet mogelijk. Ongelofelijk toch hoe Apple het probleem, dat volgens andere fora sedert ios 6.0 opduikt, nog steeds niet opgelost heeft...

Alle tips zijn dus welkom!
  #113  
Oud 16-11-12, 23:05
ijzerjan ijzerjan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Woerden
Berichten: 8
Standaard

Stijnley e.a., ik kan jullie alleen maar sterkte wensen. Ik zit ook al een tijd met dit probleem (en heb dit eerder gepost). Alle 'reguliere' zaken geprobeerd, maar geen resultaat. Voor mij geen Apple meer.
  #114  
Oud 16-11-12, 23:26
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijzerjan Bekijk bericht
Stijnley e.a., ik kan jullie alleen maar sterkte wensen. Ik zit ook al een tijd met dit probleem (en heb dit eerder gepost). Alle 'reguliere' zaken geprobeerd, maar geen resultaat. Voor mij geen Apple meer.
Ik versta u keuze en frustratie anderzijds ben ik sinds dit jaar pas pro Apple ( behalve voor Macs) omdat deze iPhone het beste is wat mik ooit is overkomen. En ik ben waarschijnlijk niet de enige.

Wat ik wil zeggen is: is het echt nodig zo drastisch te zijn na een dom foutje. Alsof er aan je pc, je keukenstel, je auto, je... Nooit iets zal mankeren. Er zal niet veel meer overschieten als je alles zo snel verandert.
  #115  
Oud 17-11-12, 00:17
ijzerjan ijzerjan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Woerden
Berichten: 8
Standaard

Je hebt gelijk, maar ik had van Apple meer verwacht en (tot IOS6) ook ervaren.
Nu kan ik net zo goed een Samsung o.i.d. nemen: voor mij een ander (voorheen minder) niveau.
  #116  
Oud 17-11-12, 00:41
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijzerjan Bekijk bericht
Je hebt gelijk, maar ik had van Apple meer verwacht en (tot IOS6) ook ervaren.
Nu kan ik net zo goed een Samsung o.i.d. nemen: voor mij een ander (voorheen minder) niveau.
nou, ik heb Samsungs met hopen gehad, met Android een weekje mogen werken, nog een Windows phone gehad voor een aantal maanden... Toen dacht ik nog dat Apple voor stoefers was, ik beaamde het cliché dat de eigenaars van zo'n dikke nekken-phone altijd met het toestel in de hand liepen om er mee op te scheppen....

tijdens die Windows phone periode kreeg ik op voetbalkamp een aantal keer de iPhone in handen,sinds die week weet ik wel beter over iPhone, tuurlijk loopt men er zoveel mee rond, je kan er dan ook !alles! mee... en het steekt nog simpel in elkaar ook...

ik weet niet hoelang je de iPhone hebt (4s dus hoogstens een jaar), maar er zijn denk ik 2 mogelijkheden wachten op 6.1, maar kan je hem anders niet binnenbrengen voor reparatie? ik weet niet van waar je hem hebt en hoe het met garantie zit in Nederland, ik als Belg kocht hem bij een kleine zelfstandige en ik weet dat ik 2 jaar garantie heb... anders zul je moeten betalen vrees ik...

nuja, op het einde van mijn "boek" kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het mijn zaken niet zijn maar ik vind het altijd spijtig als iemand van Apple afstapt... sorry dus voor mijn bemoeienissen...
  #117  
Oud 17-11-12, 00:47
ijzerjan ijzerjan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Woerden
Berichten: 8
Standaard

Ik waardeer het dat je gereageerd hebt. Voor de volledigheid: ik heb het probleem ook met m'n 3GS (en IOS6). Daarvoor had ik geen problemen. Met m'n iPad3 heb ik geen problemen. Groet.
  #118  
Oud 17-11-12, 00:57
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijzerjan Bekijk bericht
Ik waardeer het dat je gereageerd hebt. Voor de volledigheid: ik heb het probleem ook met m'n 3GS (en IOS6). Daarvoor had ik geen problemen. Met m'n iPad3 heb ik geen problemen. Groet.
ja hier op 4s ook geen problemen... nog nooit een (ernstig) probleem gehad sinds eind maart (aankoop van eerste iPhone) aangezien jouw iPad ook geen probleem heeft is het duidelijk een "plaatselijk" bug waarbij jij niet de enige bent denk ik... dus zal het probleem wel nog bekend zijn bij apple, en doen ze er wel iets aan...

ook nog een volledigheid: ik heb hier een iPod derde generatie, zelfs daar nog geen probleem mee gehad, is 2de hands, en nu heb ik hem toch ook al 2-3 jaar...
  #119  
Oud 19-11-12, 08:40
igor020 igor020 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

WPA2 verandert in WEP - sleutel , werkt nu prima .
  #120  
Oud 21-11-12, 10:41
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Hoe bedoel je igor? Is dit van toepassing op de 4S? Kan je dit uitleggen want mijn Wi-Fi thuis werkt meer niet dan wel.......
Reageren

Labels
ios6, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iOS6 pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 225 26-09-12 13:42
Sinds iOS6 problemen met G-Mail wilvon iPhone Apps 7 23-09-12 13:22
iPhone 4 (iOS6) problemen met iTunes jRn iPhone algemeen 8 22-09-12 15:38
iOs6 installatie problemen Gillinator iPhone algemeen 2 21-09-12 11:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.