Mijn Wi-Fi valt uit op mijn Iphone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) is apple crazy of wij die het gekocht hebben?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is apple crazy of wij die het gekocht hebben?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Apple dit maal wij niet
|
|
|||
|
|||
we zijn er wel ingetrapt en zitten nu geërgerd naar een oplossing te zoeken
|
|
|||
|
|||
Ja inderdad puuuuf
|
|
|||
|
|||
ergens gevonden dat iemand een oude versie 4 ipv ios 6 er op heeft gezet en problemen voorbij. zoek nog even verder
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2013 om 22:33 ---------- geprobeerd maar werkt ook weer niet, nog even en het wordt een vliegende iphone tegen de muur ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2013 om 22:34 ---------- werkt niet, nog even en gooi het rot ding tegen de muur ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2013 om 22:42 ---------- ik gooi het rot ding even aan de kant |
|
|||
|
|||
Op een iPhone 5 kan men geen iOS 4 installeren, ook niet als je dat ergens gevonden hebt, om de simpele reden dat er geen iOS 4 bestaat voor de iPhone 5.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-03-13 om 15:18. Reden: Syntax |
|
||||
|
||||
Maak een afspraak bij de Apple Store en leg hen je probleem voor.
|
|
|||
|
|||
I 'm very disapointed about the Wi-Fi on Iphone 5
And I see not one solution to solve it pity !!( I have try many tricks from you tube movies online : but nothing have make a grand difference to me ) I hope that Apple coming up & quickly please dear Appel with a new Update special for the Wi-Fi BUG !! because there is still a lot of people world wide that have big Wi-Fi issues with the Iphone 5 !!!! I hope soon a good update for the Wi-Fi please I can not change my Iphone in the store because I have not the papers : Bill and the warranty on my name I have Exhange my old Iphone 4 with a stranger for the new Iphone 5 Very stupid but to late of course !!! And now the Wi-Fi is very weak on the Iphone 5 When I go far away from my internet router more than 12/15 feet it have not enough power very much times and disconnect very times also it working only good near to my router and on 3G networking I have not problem of course but 3G is very expensive when I stay to far away from my router . Who can tell me the golden trick for solve it in mu situation |
Labels |
film, iphone 4s 16gb, probleem, probleem wi-fi, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone 4S valt zonder regelmaat uit. | Diamondwodka | iPhone algemeen | 4 | 22-11-12 18:42 |
Mijn IPhone 4s 5.1.1. valt uit start weer op | Petrajansen | iPhone algemeen | 9 | 17-06-12 11:31 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
Waarom valt mijn Wi-Fi nog steedss uit? | Ip0d | Wi-Fi | 2 | 01-04-11 21:27 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
|
|