wifi instellen in het buitenland discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) we zijn momenteel op vakantie in Duitsland. In het hotel is gratis wifi en dat werkt zonder probleem met de PC. Nu wil ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi instellen in het buitenland
we zijn momenteel op vakantie in Duitsland. In het hotel is gratis Wi-Fi en dat werkt zonder probleem met de PC. Nu wil ik dat ook instellen voor mijn Iphone 4
Ik geef de SSID in en het paswoord en krijg de melding 'Netwerk niet gevonden' sluit. Iemand die me hier kan bij helpen of ervaring heeft met dit probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe stel je het in op de PC? Heb je wel de correcte security gekozen? En het password juist ingevoerd?
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 15-08-11 om 15:02. |
|
|||
|
|||
Misschien ontvangst niet goed ofzo ?? Ik vind zelf dat Wi-Fi bereik van Iphone slecht is maar dat is mijn mening..
|
|
|||
|
|||
ik maak dezelfde instellingen als op pc
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je Wi-Fi op de iPhone activeer, krijg je een lijst van de netwerken die binnen bereik zijn. In die lijst moet dan het netwerk van het hotel verschijnen. Hierop klikken waarna er een paswoord gevraagd zal worden. Het paswoord (van het hotel) ingeven en een paar seconden later moet je verbinding hebben. Je hoeft niets anders in te geven dan het paswoord. Vanaf het ogenblik dat de eerste verbinding gelukt is, kunt je de volgende keren zonder ingave van het paswoord verbinding maken. (Voor zover je binnen bereik bent van het netwerk natuurlijk). Succes. |
|
|||
|
|||
het probleem was het bereik, in de hal van het hotel heb ik wel netwerkbereik op mijn iphone in de kamer niet. Dus probleem opgelost.
Bedankt voor de reacties |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die klagers zouden eerst eens moeten aangeven welke reikwijdte (niet bereik) ze binnenshuis verwachten rekening houdend met een zendvermogen van 10 - 20 mW (milliwatt) op 2.4 Ghz.
En, rekening houdend met het feit dat elektromagnetische golven op 2.4 Ghz door allerlei obstakels worden gereflecteerd of geabsorbeerd. |
|
||||
|
||||
Mijn persoonlijke ervaring is dat veel hotels Wi-Fi aanbieden in de foyer maar niet op de kamers. In zo'n geval heb je logischerwijs geen ontvangst op de kamer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf getest ja ! Ik heb nu zelfs Wi-FiBooster geinstalleerd en daarna is het Wi-Fi bereik in eens stukken beter dan standaard. Ik *** dingen niet zo maar uit me nek !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi in het buitenland | Figueros | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 07-07-09 20:21 |
Wi-Fi settings via Iphoneconfig instellen | ArB | Wi-Fi | 9 | 07-12-08 22:31 |
Wi-Fi buitenland | Mills | Wi-Fi | 0 | 22-07-08 00:55 |
Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Internet in buitenland (roaming) | 10 | 20-07-08 18:06 |
[Vraag] Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Archief | 1 | 18-07-08 13:57 |
|
|