//

Internetten in het buitenland voor 99 cent per dag

Internetten in het buitenland voor 99 cent per dag discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hjm1 Kijk op deze link...... Mobile Broadband Ireland - 3G Internet On Your Mobile From Irish Broadband Provider, Vodafone Ireland Verder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 18-10-10, 20:39
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Bedankt voor de info. Wat ik had gezien is die daily broadband add-on (€12 per dag!), die ook wordt genoemd op het camperforum en die je dus niet nodig hebt!

Ik ga denk ik maar eens zo'n simmetje regelen, lijkt me erg handig.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 18-10-10, 21:17
Jan-Peter Jan-Peter is offline
• iOS 6.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Bedankt voor de info. Wat ik had gezien is die daily broadband add-on (€12 per dag!), die ook wordt genoemd op het camperforum en die je dus niet nodig hebt!

Ik ga denk ik maar eens zo'n simmetje regelen, lijkt me erg handig.
Ik HEB hem gekocht (via EBAY en met de claim € 1,00 roaming per dag) en ik heb NIKS ingesteld, toch zie ik niet dat er € 1,00 per dag wordt afgerend. Gisteren even getest en ik was zo € 20,00 kwijt.... :-(

In het begin kon ik de APN niet instellen, dit was gefixt via de NZ unlock site, alles goed ingeslteld; live.vodafone.com en 2x vodafone.

Als iemand nog een tip heeft?
  #63  
Oud 23-10-10, 12:58
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Net even gezocht op ebay naar zo'n prepaid sim van vodafone en bij een verkoper waren de laatste twee feedbacks negatief omdat de simkaarten blijkbaar geblokkeerd werden...
  #64  
Oud 23-10-10, 13:36
hjm1 hjm1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik lees net op www.camperforum.nl :: Index dat Vodafone Ierland de regels heeft aangepast en dat je nog steeds voor 0.99 cent per dag kunt internetten in Europa maar dat er een toeslag van € 2.- per dag bij komt voor roaming. Nu is het niet meer interessant meer denk ik. Ook zie ik op Ebay geen aanbieding van Ierland kaarten meer.

How much does Mobile Internet while abroad cost?
  #65  
Oud 29-10-10, 21:31
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

De vraag is wat er dan wel interessanter is? Als ik even snel rondkijk op het net dan denk ik dat het prepaid aanbod van Vodafone toch nog steeds het interessantste is wat je kunt vinden.
  #66  
Oud 07-11-10, 22:35
jvd1971 jvd1971 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 21
Standaard

5 november even mij Vodafone Ierland kaart getest. 40 mb binnengehaald en er werd inderdaag € 0,99 afgeschreven van mijn online beltegoed.
Werkt perfect. Bij de aanmelding heb ik een Vodafone winkel adres gebruikt.
  #67  
Oud 14-11-10, 11:40
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik heb ondertussen ook zo'n kaartje. Vorige week was ik op de Canarische eilanden en alles ging goed tot ik op een dag zonder dat ik het in de gaten had over de 50mb ging. Toen was mijn beltegoed in één keer volledig erdoor, er stond nog zo'n €17 op het kaartje... Er is blijkbaar geen enkele manier om online of via een tekstberichtje te controleren hoeveel je al hebt verbruikt... Wanneer je op een 3G netwerk surft dan kan je die 50mb er razendsnel doorjagen... Het is ook mijn eigen schuld want met een iPhone kan je zien hoeveel data je verbruikt en dat ben ik een dagje vergeten te checken. Qua kosten is het vreemd, toen ik het kaartje toegestuurd kreeg heb ik het hier in België eens getest hoeveel ik per dag zou moeten betalen. Hier ging er inderdaad 99 cent van de rekening maar op de Canarische eilanden was dat €1,99. Ik ben toch blij dat ik het kaartje gekocht heb want ik vertoef dikwijls in het buitenland en de goedkoopste oplossing voor mij was tot nu toe surfen aan €3,5 per mb.
  #68  
Oud 14-11-10, 11:56
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
Ik heb ondertussen ook zo'n kaartje. Vorige week was ik op de Canarische eilanden en alles ging goed tot ik op een dag zonder dat ik het in de gaten had over de 50mb ging. Toen was mijn beltegoed in één keer volledig erdoor, er stond nog zo'n €17 op het kaartje... Er is blijkbaar geen enkele manier om online of via een tekstberichtje te controleren hoeveel je al hebt verbruikt... Wanneer je op een 3G netwerk surft dan kan je die 50mb er razendsnel doorjagen... Het is ook mijn eigen schuld want met een iPhone kan je zien hoeveel data je verbruikt en dat ben ik een dagje vergeten te checken. Qua kosten is het vreemd, toen ik het kaartje toegestuurd kreeg heb ik het hier in België eens getest hoeveel ik per dag zou moeten betalen. Hier ging er inderdaad 99 cent van de rekening maar op de Canarische eilanden was dat €1,99. Ik ben toch blij dat ik het kaartje gekocht heb want ik vertoef dikwijls in het buitenland en de goedkoopste oplossing voor mij was tot nu toe surfen aan €3,5 per mb.
Ik dacht dat 99 cent alleen geldt voor binnen EU. Daarbuiten gelden andere tarieven.
  #69  
Oud 14-11-10, 12:36
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hjm1 Bekijk bericht
Ik lees net op www.camperforum.nl :: Index dat Vodafone Ierland de regels heeft aangepast en dat je nog steeds voor 0.99 cent per dag kunt internetten in Europa maar dat er een toeslag van € 2.- per dag bij komt voor roaming. Nu is het niet meer interessant meer denk ik. Ook zie ik op Ebay geen aanbieding van Ierland kaarten meer.

How much does Mobile Internet while abroad cost?
Van het camperforum:

Op 24 November veranderen het tarief van € 0,99 naar € 2,99 (voor de APN live.vodafone.ie) met behoud van 50MB per dag in de volgende landen.

Albania
Austria
Belgium
Czech Rep.
France
Germany
Greece
Hungary
Italy
Malta
Netherlands
Portugal
Romania
Spain
Switzerland
UK

In de volgende landen word de nieuwe prijs € 2,99 maar men krijgt maximum 10MB per dag.

Bulgaria
Croatia
Cyprus
Denmark
Estonia
Finland
Guernsey
Iceland
Isle of Man
Jersey
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Macedonia
Norway
Poland
Slovakia
Slovenia
Sweden

Voor de rest van de wereld word het € 4,99 maximum 10MB per dag.

Antigua
Argentina
Australia
Bahrain
Barbados
Belarus
Bermuda
Brazil
Canada
Cayman
Chile
China
Colombia
Dominica
Egypt
Grenada
Haiti
Hong Kong
India
Indonesia
Israel
Jamaica
Japan
Kazakhstan
Kenya
Kuwait
Malaysia
Mexico
New Zealand
Pakistan
Philippines
Russia
Saudi Arabia
Serbia & Montenegro
Serbia
Singapore
Sri Lanka
St. Kitts & Nevis
St. Lucia
St. Vincent
Sth. Africa
Tanzania
Thailand
Turkey
Turks & Caicos
UAE
Ukraine
USA

Prijzenen veranderingen werden vernomen in :

http://www.vodafone.ie/content?id=LI...300&height=400

http://www.vodafone.ie/content?id=LI...350&height=400

http://www.vodafone.ie/content?id=LI...300&height=400
  #70  
Oud 14-11-10, 13:08
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Nog iets wat ik nog ben vergeten te vermelden: in mijn iPhone kon ik de APN handmatig niet aanpassen met het vodafone kaartje erin. Met mijn Belgische Mobile Vikings kaartje kan ik dat wel. In principe is dit geen probleem want Vodafone is in veel Europese landen actief en dan verbind je automatisch met dat netwerk.
  #71  
Oud 15-11-10, 09:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Jammer dat de prijzen omhoog zijn gegaan. Al kost het alsnog geen drol vergeleken met roaming op / vanaf je eigen mobiele provider.
Op een Nederlandse prepaid kaart van Vodafone kun je overigens gratis internetten (in NL uiteraard) Zou handig zijn als meer buitenlandse providers dat hadden...

Laatst gewijzigd door ballegooier; 15-11-10 om 09:44.
  #72  
Oud 19-11-10, 09:16
Sir Botex Sir Botex is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Oostkamp
Berichten: 24
Standaard

wij zijn net terug van een maand Australië: daar een prepaid simkaart van Telstra gekocht (2A$ = 1.4€), met 30A$ beltegoed, waarbij je gratis 150A$ beltegoed en 150mb dataverkeer krijgt...

was voor mij ruim voldoende om mails, facebook, weer en m.nieuwsblad.be te checken en sporadisch google maps... want in elke macdonalds (macca's), KFC, hungry jacks, ... is er gratis Wi-Fi...
  #73  
Oud 29-11-10, 10:04
hjm1 hjm1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik lees net op nu.nl dat Vodafone Nederland ook met internet in het buitenland gaat stunten. Voor €2.- per dag 35mb en voor €5.- een maand met 1Gb!
http://www.nu.nl/internet/2389784/vo...-internet.html
  #74  
Oud 06-01-11, 23:28
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Heb ook een sim bestelt 3 euro voor 50mb is natuurlijk niks
  #75  
Oud 06-01-11, 23:39
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Iemand een tip om goedkoop een weekend te kunnen internetten in moskou?
Heb al een Ierse SIM, maar dat vind ik eigenlijk nog wat te prijzig (voor te weinig MB's)...
  #76  
Oud 07-01-11, 09:42
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Wellicht dat een rusissche sim meer uitkomst bied? Maar ik denk anders dat vodafone ie het beste werkt.
  #77  
Oud 25-01-11, 22:31
bouver bouver is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik ga volgende maand voor een week naar Oostenrijk. Waar zou ik zo'n simkaart van vodafone.ie kunnen kopen om te gebruiken in oostenrijk?

Mvg
  #78  
Oud 26-01-11, 02:23
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Ben je dan niet beter af met een kaartje van yesss.de? 10€ voor 2Gb ....
https://www.yesss.at/diskont-shoppen...eeb06b89b062e4
  #79  
Oud 11-04-11, 12:55
Jeda Jeda is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Hoi,
Ik heb ook een Vodafone IE kaartje voor m'n iPad. Helaas werkt het niet met de APN live.vodafone.com. Hij zegt steeds "geen data verbinding". Wat doe ik verkeerd? Ik heb het kaartje geregistreed en kan wel sms-berichten ontvangen op de iPad (wist niet eens dat dat kon....) maar internet doet ie niet...

gr, Jeroen
  #80  
Oud 13-04-11, 13:25
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Wat heb je bij username en password ingevuld? En heb je data-roaming aanstaan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Internet Buitenland €2,- per dag pposthoorn Odido (T-Mobile) 6 19-05-11 06:11
Bellen en internetten buitenland. babyq Internet in buitenland (roaming) 10 13-10-09 19:21
Nederland is het buitenland voor mij :} rudeboy Internet in buitenland (roaming) 19 03-10-09 16:35
Internetten in het buitenland: Let op ($$$) peter draisma Internet in buitenland (roaming) 2 28-02-09 20:03
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland Pako Odido (T-Mobile) 2 26-02-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.