E-mail instellingen Ziggo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) inkomende post...geen probleem! Maar ik heb de iphone dan ook in eerste instantie via de mac waar het ziggo account op staat gesynchroniseerd. Vervolgens heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail via ziggo
inkomende post...geen probleem! Maar ik heb de iphone dan ook in eerste instantie via de mac waar het ziggo account op staat gesynchroniseerd. Vervolgens heb ik op het werk een imap account toegevoegd. Alle inkomende post komt binnen. Maar nu uitgaand. Heel ander verhaal! Lukt bij beiden niet. Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij weer problemen, inkomend gaat wel hoewel ik denk dat dit nu ook niet meer werkt, zo maar even proberen. Uitgaande mail weer problemen. Van de week maar weer even naar de T-mobileshop en hopen dat ze het weer werkend kunnen krijgen.
Advies van verschillende is een Gmail account nemen maar voor mijn gevoel heb ik al teveel mailadressen. |
|
|||
|
|||
Had sinds gisteravond ook ineens het probleem. Heb zo juist alles opnieuw ingesteld via instellingen->mail Alle accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt. Werkt nu weer. Misschien is dat voor jullie ook een oplossing.
Heb mailadressen bij Ziggo. |
|
|||
|
|||
voor diegenen die problemen hebben met het installeren van ziggo als mailaccount het volgende,
beschrijving: naam@ziggo.nl server inkomend hostnaam, pop.ziggo.nl gebr naam, naam@ziggo.nl wachtwoord, als op p.c/laptop uitgaande post, SMTP, smtp.ziggo.nl geavanceerd, verwijder, na keuze ik heb 1 week gekozen gebruik SSL, UIT indentiteitscontrole, kiezen voor, wachtwoord verwijder van server, nooit en nu het belangrijkste,,,,,, serverpoort , 110 standaard word een verkeerde poort ingesteld, dus veranderen naar 110 zo werkt het bij mij groetjes, ton |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels de volgende instellingen
bij smtp vul je wel je gebruikersnaam en ww in. ssl Nee dan zou het moeten werken. doet het hiet wel via de Iphone en t-mobile netwerk |
|
|||
|
|||
poort verander in 25 en het werkt. na zeker 5 dagen frustratie. Thanx
|
|
|||
|
|||
Zojuist ingesteld met de volgende gegevens van sms-simonly.nl
Iphone email instelling voor Ziggo : E-mailadres : vul hier het volledige e-mailadres in. Pop 3 Servertype voor inkomende e-mail : pop.ziggo.nl Servertype voor uitgaande e-mail : smtp.ziggo.nl Loginnaam : Uw volledige emailadres Wachtwoord : Uw wachtwoord De iphone vraagt om het account ZonderSSL te configureren druk dan op ja ! |
|
|||
|
|||
Via gmail nooit geen problemen gehad met 2 ziggo-mailadressen!
|
|
|||
|
|||
Lieve mensen,
Gewoon even synchroniseren met je I Tunes en je ziggo mail staat erop |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een toestanden zeg. Als ik het zo hoor werkt het bij iedeeen weer anders. Het blijft dus zoeken voor iedereen helaas!
|
|
|||
|
|||
ziggo mail probleem uitgaande server en poort instellen
helpdesk van T-mobile gebeld :
uitgaande server smtp.gprs.t-mobile.nl en poort 110 alles opgelost en het werkt hier weer na een week zoekn. ook een bezoek aan het verkooppunt leverde ondanks de goed wil niets op. Ben dr blij mee t om werkende e-mail accounts op mijn iPhone aan te maken voor Yahoo en voor mijn werk (Microsoft Exchange), maar helaas niet voor Ziggo. De helpdesk van Ziggo is bar slecht. Krijg pas na weken een standaard antwoord, welke ik al op het internet had gevonden: inkomend e-mail pop.ziggo.nl uitgaand e-mail: smtp.ziggo.nl Inloggen met je e-mail adres (naam@ziggo.nl) en je password. Ik heb het verscheidene keren geprobeerd, maar zonder succes. Ik ben bij Ziggo beland vanwege de vele overnames van providers. Ben lang geleden begonnen bij Wanadoo, en via Orange en Online, uiteindelijk beland bij Ziggo. uitgaande mailserver : smrp.gprs.T-mobile.nl (poort 110) werkt nu bij mij ook weer na een week -de weg kwijt - te zijn. Trouwens via de helpdesk van T-mobile groet marja Lyndon[/quote] |
|
|||
|
|||
Je kan overigens ook prima de SMTP server van Gmail gebruiken. Doe ik ook altijd...
Mits je een Gmail account hebt uiteraard.... |
|
|||
|
|||
Hij mekkerde hij dat er geen wachtwoord was ingesteld, maar dat hoeft bij smtp ook helemaal niet. Echt van alles lopen wijzigen... Toch net even mijn gebruikersnaam en wachtwoord ( dan maar) ingevuld. Dan duurt het heel lang om te controleren, vervolgens komt ie terug met dat ww niet ondersteund wordt bij smtp. Zucht.
Maar!!! Weer naam en ww leegehaald en opnieuw op 'gereed' geklikt. Komen ineens allemaal vonkjes en ik hoor op de achtergrond het ziedende geluid dat mijn testmailtje verstuurd wordt. Heb nog even verbouwereerd naar m'n iPhone staan kijken, maar het werkt echt!! Direct alle secundaire smtp's uitgezet. Heb ik niet meer nodig ))) me sooo happy!! Ik had ales werkend met een gmail extra smtp server, Maar sinds update naar ios4 werkt de 3G verzenden niet meer. Op Wi-Fi geen problemen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Romy69; 29-06-10 om 20:56. Reden: Het werkt!! |
|
|||
|
|||
Het werkt!! Met ziggo!
Ik heb ook een extra gmail account, werkte perfect, maar nu na update naar ios4 helaas niet meer. Ben naarstig op zoek naar oplossing.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Romy69; 29-06-10 om 20:57. Reden: Zie hierboven |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem als Lyondon hierboven beschrijft.
Ik heb het probleem alleen als ik Wi-Fi uit heb staan. De smtp server van t-mobile werkt niet. Tim |
|
|||
|
|||
probleem met mail verzenden via @home
Het lukt me niet om mijn mail via @home te verzenden, ik heb al heel veel manieren geprobeerd, wie kan me helpen?
|
|
|||
|
|||
Serverpoort op 25 zetten voor de uitgaande mail...
|
|
|||
|
|||
mail verzenden blijft niet lukken; er staat 'geen wachtwoord opgegeven. Ga naar de mailaccountinstellingen en geen een wachtwoord op. Ik heb bij de POP een wachtwoord opgegeven, niet bij de SMTP. Wat gaat er toch steeds mis????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is toch niet zo erg om een webbased email account te hebben of aan te maken, al maak je het alleen maar aan om mail te kunnen versturen vanaf je iphone, de ontvanger ziet alleen "verstuurd vanaf mijn Iphone" |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen Mail Ziggo | mhoops | iPhone algemeen | 12 | 09-04-13 14:32 |
E-mail Ziggo | Ad1965 | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 17:04 |
Instellingen voor email van Ziggo? | richard504 | iPhone algemeen | 9 | 07-11-10 18:21 |
Ziggo (instellen) e-mail | larsonn | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 01:00 |
|
|