iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Richard_AFC New springboard: Sorry ik bedoelde deze....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
L ]
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
[/QUOTE]
he wie weet welke thema dit is |
|
|||
|
|||
Me nieuwe Lockscreen en Springboard
|
|
||||
|
||||
Mooi die springboard erg netjes gedaan met die kleuren.
|
|
||||
|
||||
rene lockscreen die othermonth ( groen in jou geval ) ander kleurtje maken. past beter
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand trouwens of er mod bestaat voor het wit op zwart effect onder instellingen, ik vind het een mooi effect alleen als thema zou tof zijn als je t voor de rest kan uitschakelen.
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 20-09-09 om 23:15. Reden: Verkeerde tags gebruikt, heb ik voor je aangepast ;) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is hem ! kijk hierboven |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor mijn lockscreen een nieuwe Springboard.plist
Alleen ben ik vergeten waar ik deze moet plaatsen, iemand een idee? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb 'm nu zo:
Engels dus, kan iemand mij zeggen wat ik aan moet passen om 'm Nederlands te krijgen? Ik heb geen zin om alles weer opnieuw in te stellen door die andere te downloaden. Ik heb namelijk nu precies wat ik wil aleen in het engels Dit is trouwens mijn nieuwe Thema, ik maak deze samen met iemand van ModMyI, 7x7 het werkt prefect Alleen de datum is nog niet goed, weet iemand hoe ik dat kan instellen dat het kleiner wordt? |
|
|||
|
|||
Weer een beetje lopen klooien...
Dit is de uitkomst. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|