Ondertitels bij films op iPhone (srt) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er tegenwoordig geen tools waarmee je de srt gewoon kan openen? samen met de film op de iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er tegenwoordig geen tools waarmee je de srt gewoon kan openen? samen met de film op de iphone?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
gewoon handrakekan alles tegelijk en simpel... waarom moeilijk doen?
|
|
|||
|
|||
Was er bij 1.1.3 niet de ondersteuning voor ondertitels? Zo ja hoe zet je die er dan onder?
|
|
||||
|
||||
@Havoc, Ik was er ook net naar opzoek! Weet iemand dus hoe dit werkt? Want de subs zijn dan dus niet ingebakken!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg |
|
||||
|
||||
Gebruik eens Magix dvd ripper en daar kan je een sellectie maken voor de ondertiteling
|
|
||||
|
||||
met pqdvd for iphone kun je films naar de gewenste formaat omzetten. Programma pakt automatisch de ondertiteling in de map
|
|
||||
|
||||
Mac gebruikers kijken ook even hier https://forum.iculture.nl/f22/i...oe-voegen.html
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Wat als je nu al MP4 hebt, en jé wilt er zo ondertitles op ? =S
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Héb'k niet nodig .. ik heb al een .srt maar mijn video is niet .avi ofzo het is .mp4
Ik moét dus nu dié .mp4 met de .srt samenbranden ... |
|
|||
|
|||
Met YAMB kan je ondertitels aan de mp4 container toevoegen (zonder dat ze echt in het beeld gebrandt worden). Een ondertitel aan een bestaande mp4 film toevoegen is zo op een paar minuutjes gefixt. Ondertitels aan divx bestanden toevoegen gaat ook, maar duurt natuurlijk langer omdat de film nog naar het mp4 of 3gp formaat geconverteerd moet worden.
Ik heb het eens geprobeerd met een mp4 film, deze omgezet naar 3gp formaat (quicktime speelt de ondertitels van mp4 films niet af om een of andere reden) inclusief ondertitels met Yamb, en de ondertitel wordt netjes in Quicktime getoond. Duurde in totaal zo'n 5 minuten. Ik heb het enkel nog niet met de iphone kunnen testen omdat mijne nog in 1.1.2 staat, maar vanaf firmware 1.1.3 zou het moeten lukken ... meer info : Yamb » Yet Another MP4Box UI |
|
|||
|
|||
Is er nu iemand die kort kan zeggen hoe je het doet? Met een programma voor windows? Ik heb al vanalles geprobeerd! Omzetten naar mp4 is geen probleem maar de ondertittels staan er nooit bij!
Greetz.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
even mischien dat iemand zo slim is om DVDflickr 'omtebouwen' Zodat je ook avi naar mpeg 4 kan converteren dit Porgramma werkt prima om van avi naar dvd te gaan ( ik weet off-topic!!
|
|||
|
|||
Snel gedaan, sorry:
Stap 1: Open Media Subtitler Stap 2: Klik 'bestand' - 'open text bestand' - kies je .srt of anders file Stap 3: Klik op 'opslaan als' (ongeacht welke foutmelding je krijgt) en convert je .srt file naar een .ssa file. Stap 4: Open VirtualDobMod Stap 5: Klik 'File' - 'Open video file' - kies je gewenste (kale) film Stap 6: Klik 'Video' - 'Filters' - 'Add' - 'Subtitler' (dis een plug-in, zo te vinden) Stap 7: Klik 'bladeren' en zoek je aangepaste .ssa subtitle. Stap 8: Klik 'File' - 'Save as' - verzin een naampje en zorg ervoor dat ie op 'Full processing mode' staat en dat je de juiste pre-set compressie aanvinkt. Klik opslaan. Stap 9: Hij merged de subtitles erin.. duurde bij mij uiteindelijk 6 minuten. Stap 10: Open Videora iPhone converter. Klik op 'Convert' en dan op 'Video file'. De laatste stappen spreken voor zich. Op het laatste plaatje (13) zie je hoe met mijn subtitle settings (lettertype grootte, etc -> in te stellen in Media Subtitler bij 'Formaat') de subs zouden worden getoont op mn iphone. Uiteindelijk heb je alleen het 'middelste programma' nodig; VirtualDubMod. Zolang je maar .ssa files hebt ipv .srt. Ik heb dat nit dus gebruik ik dat. En de laatste stap is een simpele converter, die vind je ook wel zo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geen 480x320!
Citaat:
Hallo jammer dat het iPhone 3G formaat 480x320 er niet bij zit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Ondertitels omzetten en hardcoden vermijden? (SRT) | Hionimi | Muziek, foto & video | 0 | 21-11-10 19:41 |
Video: Ondertitels bij mijn film | Jens De Haes | Muziek, foto & video | 2 | 21-04-09 19:37 |
Video: Films met ondertitels | Hoppieee | Muziek, foto & video | 5 | 05-02-09 16:28 |
|
|