//

muziek op de iphone zetten

muziek op de iphone zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ( helaas ) nog geen iphone maar binnen nu en 2 weken wel normaal ben ik anti ipod (de ipod vind ik te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-07, 21:10
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard muziek op de iphone zetten

ik heb ( helaas ) nog geen iphone maar binnen nu en 2 weken wel
normaal ben ik anti ipod (de ipod vind ik te duur als er zoveel altenatieve zijn )
De iphone daar in tegen vind ik helemaal top heb hem laatst in me handen gehad.. Damn!! wat een G**L ding.

is het nu mogelijk om netzo als een mp3 speler ( en andere gsm's ) muziek er gewoon heen te slepen of moetje alles via itunes er op zetten
( en alles via itunes gekocht hebben )
MVG
Raymond
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-07, 21:22
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Bekijk bericht
ik heb ( helaas ) nog geen iphone maar binnen nu en 2 weken wel
normaal ben ik anti ipod (de ipod vind ik te duur als er zoveel altenatieve zijn )
De iphone daar in tegen vind ik helemaal top heb hem laatst in me handen gehad.. Damn!! wat een G**L ding.

is het nu mogelijk om netzo als een mp3 speler ( en andere gsm's ) muziek er gewoon heen te slepen of moetje alles via itunes er op zetten
( en alles via itunes gekocht hebben )
MVG
Raymond
Alle muziek die op je computer staat kun je in de iTunes map zetten, op deze manier verschijnen ze in iTunes, vervolgens moet je je iPhone synchroniseren met iTunes, zodat je muziek erop komt te staan.

Dit kan inderdaad alleen met iTunes, en je hoeft geen muziek te kopen hoor
  #3  
Oud 19-12-07, 21:50
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Als je alleen de muziek kon kopen zou Apple niet lang meer klanten hebben gehad denk ik
Dit kunnen ze niet doen ivm dat mensen ook graag albums en singles kopen op CD, en die ze vervolgens rippen op de PC, volledig legaal
  #4  
Oud 20-12-07, 15:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Bekijk bericht
normaal ben ik anti ipod (de ipod vind ik te duur als er zoveel altenatieve zijn )
Grrrrr De iPod heeft voor de alternatieven gezorgt hoor... Sincedien verdween de USB stick mp3 spelen en verschenen de andere designs En bijna elke mp3 speler met een HD heeft een iPod alike design

En voor de iPhone zijn ook alternatieven zoals de iPhone clones en de LG Prade en Viewty

Zo dat moest er ff uit Verder is je vraag volgens mij al beantwoord! en schrik niet van OOo het kan alleen via iTunes, zodra je er aangewent bent is het heeeeerlijk! Ik wil niet meer terug

Greetz, Stiruam
  #5  
Oud 20-12-07, 17:45
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Grrrrr alternatieven zoals de iPhone clones en de LG Prade en Viewty
Greetz, Stiruam
Heb de cect 168 gehad, maar nadat ik de iphone in handen kreeg, gelijk dat ding verkocht. lijkt er taal niet op!!
  #6  
Oud 20-12-07, 17:52
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Bekijk bericht
Heb de cect 168 gehad, maar nadat ik de iphone in handen kreeg, gelijk dat ding verkocht. lijkt er taal niet op!!
Heheh zo is het maar net met iPod en fakes lijken dr ook niet op en zijn ook niet zo gaaf Maar nu ga je de goede kant op hup weg met de Chinese fakes en we gaan voor Qualitijd!

Greetz, Stiruam
  #7  
Oud 16-01-08, 18:32
josduiven josduiven is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

ik ben ook een nieuwe hier, maar moet je je iphone registreren voor zoiets, want ik hoor van sommige dat je iphone dan kan worden beblokkeerd ofzo wanneer je m registreerd via itunes..dat ie dat aan een abonnement vastzit..kan iemand dat uitleggen
  #8  
Oud 16-01-08, 18:39
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Zo te zien heb je al een Iphone,toch? Als deze unlockt is kun je met het gratis programma Itunes muziek op je Iphone zetten (synchroniseren) Als je muziek wilt kopen via Itunes heb je een account nodig. Zolang je je Iphone niet updated via Itunes hoef je niet bang te zijn. Als je je Iphone aansluit op je pc/mac krijg je meestal de melding "er is een nieuwe versie voor uw Iphone beschikbaar, wilt u deze bijwerken. Dit gewoon negeren en op annuleren klikken. Dan is er niks aan het handje.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #9  
Oud 16-01-08, 18:49
josduiven josduiven is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

oke..ja ik krijg m zondag..hij is al gekocht in new york vandaar dat het al in mn naam staan..dan unlock ik de software..of laat ik tenminste doen door een vriend met verstand want bij mij gaat het geheid mis...en dan is het ff wachten tot 1.1.3. s gekraakt zodat ik ook die sim kan unlocken en kan gaan bellen...
  #10  
Oud 16-01-08, 23:15
marcdevos's schermafbeelding
marcdevos marcdevos is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ede
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar marcdevos
Standaard

hoi,
Ik heb mijn iphone sinds 2 weken en ik ben ook nieuw met Itunes en ik ben er mee bezig geweest.
Nu heb ik een cd op mijn iphone gezet maar wil deze tracks van de cd verwijderen van mijn iphone alleen ik weet niet hoe ik dit moet doen.
Ik het hem alweer gesynchroniseerd met Itunes volgens mij overschrijft hij dan alle muziek als je geen playlist heeft klopt dit ?
  #11  
Oud 17-01-08, 11:08
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

@marcdevos,

Ik zal proberen je een en ander uit te leggen wat Itunes betreft. Als je een cd in je computer plaatst vraagt Itunes of hij deze mag importeren. Dat doe je dan. Je muziek komt dan bovenaan links in de bibliotheek te staan in de map muziek. Dit is de algemene map voor alle muziek. Verder zie je onderaan staan "afspeellijsten". Maak nu een map aan voor je Iphone. Dit doe je door op het plusje te klikken helemaal onder. Je krijgt nu een map erbij. Je kunt eventueel deze map een naam geven. Alle muziek die in de bibliotheek bovenaan staat, kun je naar jouw aangemaakte map slepen. Je zoekt uit wat je wilt hebben en sleept ze naar jouw map. Vervolgens doe je syncen met je Iphone en je muziek staat erop. Wil je muziek van je Iphone verwijderen dan doe je het volgende. Je gaat naar jouw map. Je verwijdert in deze map de muziek die je niet meer nodig hebt. Opnieuw syncen en je muziek word ook van je Iphone verwijderd. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
  #12  
Oud 17-01-08, 11:38
phoneware phoneware is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

Kan je niet gewoon via SCP de muziek bestanden op de iphone zetten?
  #13  
Oud 17-01-08, 22:42
marcdevos's schermafbeelding
marcdevos marcdevos is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ede
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar marcdevos
Standaard

@Patipod
Ik heb jouw duidelijk uitleg gevolgd
Maar ik kom iets vreemds tegen alle lijsten zijn leeg op mijn pc (Itunes) en als ik dan ga synchroniseren zie ik geen verschil na de synchronisatie vreemd he?
Al nummers van de cd blijven gewoon op mijn Iphone.
ik weet het ff niet dus ik ga wel ff verder zoeken.
Bedankt voor je hulp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek harder zetten op Iphone Solid_Snake Muziek, foto & video 5 09-02-11 16:14
Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten drumworkshop iTunes 23 04-07-09 15:36
Mac OS X: ipod muziek op iphone zetten?? Shorty007 iTunes 2 25-12-08 23:07
muziek van iphone op pc zetten mimarron Archief 1 07-10-08 01:00
Muziek: hoe muziek op iphone zetten? marcelleke Muziek, foto & video 3 22-01-08 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.