Facebook App, geen geluid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand al eens vernomen wanneer Facebook nu eindelijk eens een update gaat komen!!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand al eens vernomen wanneer Facebook nu eindelijk eens een update gaat komen!!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Een update is er al geweest, maar heeft helaas het probleem nog steeds niet verholpen. Ik heb het probleem ook, en wordt het aardig zat, afwachten is nog steeds de enige optie.
|
|
|||
|
|||
Wanneer was die update dan, laatste die ik gehad heb is al meer dan 4 wken geleden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval ze laten wel heeeeeeeeel lang op zich wachten... |
|
|||
|
|||
Klopt, maar ik had vorige week nog 1, hopende dat het probleem opgelost is, maar nee dus. Blijkbaar heeft Facebook er geen haast bij.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2012 om 15:04 ---------- Het was geen update van FB messenger, die heb ik niet gehad |
|
||||
|
||||
Nog steeds niet heb vandaag de iOS 6.01 update gedaan nog steeds geen geluid
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet ie het weer na de iOS 6.0.1 update!!
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij het niet na de update van iOS 6.01
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog niks, denk da we der ons gewoon gaan bij neer moeten leggen.
Heb al eens feedback naar Facebook gestuurd mer volgens mij kijkt men daar ni heen |
|
|||
|
|||
Eindelijk een update. Nu maar hopen dat we weer geluid hebben....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2012 om 22:19 ---------- En helaas niet..... Balen hoor! |
|
|||
|
|||
Het is heel triest en hier zou je zeggen dat Apple ook zijn klachten eens moeten neerleggen bij Facebook, want het zou zomaar kunnen zijn dat dit mensen doet denken, laat ik een Android nemen, daar komen veel meer uodat's van facebook door en daar wekt het wel met geluid....
|
|
|||
|
|||
Ja ze moeten dringend iets doen: " schreeuw het van de daken " misschien horen ze 't dan puuuuuf
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het allemaal zo traag blijft gaan met updates en updates die geweigerd worden omdat het van Google afkomt (sparrow, Google maps) ga ik binnenkort ook weer terug naar Android hoor. Wordt het spuugzat dat rare gedoe van Apple. |
|
||||
|
||||
Vind het idd gek dat ze er niks aan doen
|
|
|||
|
|||
Super erg dat ze bij Facebook doen of er niets verkeerd ik vind erg dat geluid moet er snel weer bij
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het ook maar eenmalig. Vorige week overgegaan naar een iPhone5 maar ook hier helaas geen meldingen dmv geluid bij reacties, enz.
|
|
|||
|
|||
Ja vreselijk !!! En dan bij de 5 reeks ook al niet hoor 'k puuuuuuf ze mogen zich haasten
|
|
|||
|
|||
Na de laatste update nog altijd niks zenne ...
|
|
|||
|
|||
Er was gisteren avond idd een update maar weer geen bug fixer ze spelen met ons *** ...bij Facebook Zal ik maar zeggen 'k ben upset
|
|
|||
|
|||
Volgens mij ben jij dat al lang.
Van de 30 berichten die je tot nu toe gepost hebt gaan er 26 over de gebrekkige facebook notificaties. On topic: op Wi-Fi krijg ik steeds een melding bij een bericht op facebook. Met geluidje en al. Op 3g niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Facebook app geeft geen pushmelding | Rubske | iPhone Apps | 5 | 12-04-12 15:57 |
|
|