Facebook App, geen geluid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door arpos Ik heb inmiddels ook nog steeds geluid bij mijn Facebook, de rest doet het prima. Ik heb het vermoeden dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nope geen geluid op de 4, 4S , iPad 2
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Fout bestaat sinds IOS 6.0 is uit gekomen.
Daarvoor was dit euvel er niet.
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog steeds en ook al al die maanden geen geluid meer met Facebook. Begon van de 1 op de andere dag met me oude 3GS.. nu heb ik de Iphone 5 en nog steeds geen geluid. Op me Ipad ook GEEN geluid als men een bericht op me tijdlijn plaatst of een reactie geeft op een status. Rare is dat als iemand zich in de buurt inchecked ik weer WEL een geluids-notificatie krijg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb al sinds 25September 2012 geen geluid notificatie meer ban Facebook zoals velen van jullie hoor ik dus heel jammer ,hopelijk verandert het !!!! Ik heb de Iphone 4 e nu zo net de Ipad mini gekocht en ook geen geluid
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ie werkt op de 4s? Bij mij werkt ie namelijk niet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Iphone 4 en de Ipad mini geen van beiden heeft geluid bij Facebook meldingen !!!
|
|
|||
|
|||
Nou een nieuwe iOS en een Facebook update. Hopelijk heb ik nu weer geluid.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk maar ik vrees er voor
|
|
|||
|
|||
Update van zowel iOS als FB gedaan, maar bij mij nog steeds geen geluid.
|
|
|||
|
|||
Idd van beiden een update gedaan en geen geluid... *zucht*
|
|||
|
|||
Laatste update heeft bij mij niks geholpen (wederom).
|
|
|||
|
|||
Wel erg slecht hoor, want als je het geluid en de tril van de chat uit zet blijft deze het wel doen...
|
|
|||
|
|||
Nog steeds het zelfde !!!! Geen geluid
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zelfs na update naar iOS 6.1, en FB update, nog steeds geen geluid.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weer een update van Facebook. Nog steeds niet. Vind het langzaam vaag worden waarom ze er niks aan doen.
|
|
|||
|
|||
Ja alweer geen oplossing bij deze update ongeloofelijk slecht werk van Facebook prettige weekend iedereen ( 'k heb al geen geluid meer sinds 23/09/12 puuuuuf !!!
|
|
|||
|
|||
ik wordt er stilaan gek van!, sinds men iPhone 5 geen geluid meer met fb, met men iPhone 4 nooit problemen gehad hiermee
|
|
|||
|
|||
Ja 't is knap lastig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Facebook app geeft geen pushmelding | Rubske | iPhone Apps | 5 | 12-04-12 15:57 |
|
|