Facebook App, geen geluid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthi93 ik wordt er stilaan gek van!, sinds men iPhone 5 geen geluid meer met fb, met men iPhone 4 nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jawel met de update naar 6.0 toen ging het fout en dus ook met de iPhone 4.
|
|
|
|||
|
|||
nhjaa, met men iphone 4 werkte het altijd als ik me goed kan herinneren, 'k weet zelfs niet als ik IOS 6 op dat toestel heb gehad, want ik heb vanaf dag 1 dat ze uit waren een iPhone 5, 'k weet niet als IOS6 er toen al was om te upgraden op een iPhone 4,
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar dat heeft niks met deze topic te maken, ik hoop dat ze snel met een oplossing komen want ik ben het echt beu aan het worden zo ! |
|
|||
|
|||
Inmiddels is er weer een update...
|
|
|||
|
|||
En nog steeds geen geluid. Begin nu te vermoeden dat het juist de bedoeling is dat er geen geluid meer in zit.
|
|
|||
|
|||
Ja maar waarom het geluid kon je vroeger toch uitzetten als je het niet wilde horen w!!!!
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Snap het sowieso niet. Maar lijkt me toch niet dat ze al zo lang die bug niet kennen of niet kunnen fixen. Blijft er maar 1 andere mogelijkheid en dat is dat ze de functie niet erin willen hebben.
|
|
|||
|
|||
Niet bij iedereen is het geluid weg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pushberichten/geluiden Facebook
Na de recente updateS werken de pushberichten niet naar behoren en het pushgeluid helemaal niet op de iOS 6.1 iPhone 4
Is dit probleem op te lossen met een jailbreak? Want dit blijft maar aanslepen Is het via jailbreak mogelijk om je eigen tonen (pushgeluid ) te kiezen voor elke app ? |
|
|||
|
|||
De notificaties en geluiden werken bij mij ook maar heel af en toe.
|
|
|||
|
|||
De geluiden doen bij mijn i4 al niet sinds ios 5.x. Hierover zijn al meer draadjes gestart. Lijkt een probleem van FB.
|
|
|||
|
|||
Door de Jailbreak van IOS6.1 in combinatie met Pushtone werkt het geluid van FB weer.
|
|||
|
|||
Door de jailbreak van IOS6.1 in combinatie met Pushtone werkt het geluid van FB weer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, alles is aanpastbaar en ook naar je eigen geluiden ...
Naar mij mening moet dit standaard in de IOS komen van Apple. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik jou overtuigen, ik gebruik veel tweaks van Cydia voor me telefoon Een jailbreak zorgt ervoor dat ik Ifile kan gebruiken en de tom tom erop kan zetten.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Facebook app geeft geen pushmelding | Rubske | iPhone Apps | 5 | 12-04-12 15:57 |
|
|