Facebook App, geen geluid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had wel de uitleg verwacht zonder jailbreak...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had wel de uitleg verwacht zonder jailbreak
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jailbreak doe er niet voor 't moet zonder gaan!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Guino wil om het Facebook geluid terug te hebben, geen jailbreak uitvoeren en dit vind ik ook. Het Facebook geluid zou zonder jailbreak moeten werken. Dit werkt al maanden (sinds IOS 5 )niet meer en melden aan Facebook helpt blijkbaar ook niet. |
|
|||
|
|||
Na de laatste update heeft het geluid het even gedaan, toen kwam daar weer een update overheen en was het geluid weer weg..,
|
|
|||
|
|||
Heb er ook al een tijd last van, Facebook wil zich met de tegenvallende beurs resultaten nu op de mobiele markt gaan richten. Haha, zijn ze lekker op tijd mee....
Gr. Paul |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bijna 100% van de Amerikaanse jeugd gebruikt Facebook tegenover een kwart Twitter
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
94 procent van de ondervraagde tieners beschikte vorig jaar over een profiel Facebook, evenveel als in 2011. 26 procent zat op Twitter, ruim tweemaal zo veel als een jaar eerder, toen 12 procent van de tieners twitterde.
Nee hoor, de krant spreekt de waarheid |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja, copypasta is snel gepubliceerd
|
|
|||
|
|||
Heb een nieuwe ipad4, alles is uptodate maar bij alle notificatie berichten geen geluid.
Dus niet alleen facebook, maar ook twitter en email. Denk niet dat het probleem bij facebook ligt, maar bij appel |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gisteren het geluid terug gekregen via de facebook app, ZONDER jailbreak. Als iemand je bericht liked, dan is er geen geluid. Voor de rest wel.
Het is te vinden in de facebook app zelf, via het menu met de 3 streepjes linksboven, account instellingen, meldingen en dan geluid voor pushmeldingen. Kies dan alle meldingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. Paul |
|
|||
|
|||
Citaat:
Top !!! Dit heeft geholpen Super Bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Facebook app geeft geen pushmelding | Rubske | iPhone Apps | 5 | 12-04-12 15:57 |
|
|