WhatsApp verwijderen verzonden bericht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens Iculture zou het mogelijk moeten zijn een reeds verstuurd bericht met de nieuwste versie van WhatsApp, te verwijderen. Ook bij de ontvanger. Zie artikel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp verwijderen verzonden bericht
Volgens Iculture zou het mogelijk moeten zijn een reeds verstuurd bericht met de nieuwste versie van WhatsApp, te verwijderen. Ook bij de ontvanger.
Zie artikel dd 8 maart. Als ik echter op een verstuurd bericht klik en "verwijder" kies, krijg ik niet de twee opties: verwijder voor mijzelf en verwijder voor iedereen te zien. Ik heb dus laatste versie. Wat gaat hier mis? EDIT Gevonden: eerst op prullebakje klikken. Daarna verschijnen de twee opties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail.app verzonden geluid al afgespeeld voordat mail is verzonden | Guest-20230102224146 | iPhone Apps | 0 | 30-12-13 16:39 |
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden | pmhermans | iPad algemeen | 2 | 11-09-13 11:23 |
Whatsapp mailcontacten en facebookcontacten verwijderen | Chan266 | iPhone Apps | 14 | 16-05-13 12:06 |
Geen 'afgeleverd' onder verzonden bericht | linde2808 | iPad algemeen | 0 | 26-11-12 22:14 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
|
|