Belstatus discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ligt het aan mijn of doet de belstatus het weer niet meer? Zit op de laatste versie. En kan niet edit knop gebruiken want anders ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ligt het aan mijn of doet de belstatus het weer niet meer? Zit op de laatste versie.
En kan niet edit knop gebruiken want anders leest niemand me vraag. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet ie het.
Al hoop ik dat T-Mobile weer actueler kan zijn in de toekomst. 2 dagen...puh...
PC Olé Laatst gewijzigd door Silver; 04-12-09 om 19:46. |
|
||||
|
||||
Mijn T-Mobile belstatus werkt ook gewoon, met 2 dagen achterstand, wat gebruikelijk is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gister had ik nog 420 sms'jes, vandaag 0.. hmm.. :'-)
|
|
||||
|
||||
Is bij iedereen denk ik, bij mij ook nu het geval maar heb wel onthouden hoeveel ik er heb.
|
|
|||
|
|||
Ik hetzelfde sinds vandaag. Ineens geen belmin. En smsjes meer. Mmm vreemd.
Toch wel ff schrikken!!? |
|
||||
|
||||
Bij mij en m'n vader ook niet meer
|
|
||||
|
||||
Ik ben maar gestopt met em te gebruiken want hij geeft elke opstart weer wat anders , word er maf van .
|
|||
|
|||
Same here. Extra kosten zijn wel genoemd, maar de rest is blanco!
|
|||
|
|||
Doet die andere Belapp het wel ?
edit: net gedownload en het antwoord is ja. Laatst gewijzigd door maceddy; 10-12-09 om 17:24. |
|
|||
|
|||
dit programma is zo lame
|
|
||||
|
||||
Hij doet bij mij nog steeds niks .
|
|
|||
|
|||
Nieuwe versie Belstatus nu beschikbaar en de problemen zijn (voorlopig) weer van de baan ...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik weet het niet , volgens mij klopt er iets nog niet .
|
|
||||
|
||||
bij mij klopt alles weer, gebruik belbundel en belstatus en beide geven het goed aan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor mijn 1000 smsjes gebruikte ik eerst smshelper maar die werkt niet meer sinds 4.0.... Heeft verder nog iemand suggesties voor telfort? |
|
|||
|
|||
Beste iedereen! Sinds deze week staat mijn app Bundels in de App Store, een app waarmee je de belstatus voor T-Mobile, Hi, Vodafone en in de eerstvolgende update ook Ben kunt opvragen.
De bedoeling van de app is om op een zo kort mogelijke termijn zo veel mogelijk providers te ondersteunen. Daarbij heb ik de hulp van jullie nodig (abbo's afsluiten bij iedere provider van Nederland is me een beetje te duur). Mocht je interesse hebben om mij te helpen, stuur dan een email naar neal@skindustries.net, gebruik het contact formulier op mijn website of stuur mij een bericht via de app zelf. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus | Pinraiser | iPhone Apps | 12 | 14-08-10 22:07 |
Belstatus | T.Verhoeven | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-08-10 12:27 |
Belstatus Gadget | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-10-08 00:08 |
|
|