Belstatus discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of de belstatus app zich ook kan verversen zonder dat je de app opent/start? Ik heb namelijk mijn minuten tegoed als getal bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand of de belstatus app zich ook kan verversen zonder dat je de app opent/start? Ik heb namelijk mijn minuten tegoed als getal bij het belstatusicoontje staan, maar deze lijkt zich alleen te verversen als ik zelf de app open.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja dat weet ik.
Nee dat kan niet. |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb belstatus 2.7
maar als ik mijn gegevens invoer meld hij niet aan. (zijn exact dezelfde gegevens als op de site van t-mobile) Hij blijft gewoon zoeken. krijg ook geen melding dat het niet gelukt is... weet iemand wat ik moet doen om dit te verhelpen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
daar is onderhand nu wel genoeg over geklaagd. het werkt niet perfect. Maar het is ook geen must van T-Mobile.
|
|||
|
|||
jammer dat je mijn vraag zo op pakt. ik ben op zoek naar een oplossing om deze app werkend te maken. hopelijk zijn er andere met hetzelfde probleem die wel al een oplossing hebben gevonden
|
|
|||
|
|||
waar kan je de kalchtbrief van tmobile invullen kan die namelijk niet vinden, heeft ook geen betrekking op de belstatus, maar ze brengen iedere maand nu internetkosten terwijl ik een foking internetabbo heb van 10 onbeperkt per maand en k word er gwn gek van, om iedere maand te belle zodat ze het verreken bij de volgende factuur
iemand graag klachtbrief link? |
|
||||
|
||||
Citaat:
sorry zo dacht ik van wel. Maar de belstatus is niet te verhelpen. Vooral update 2.7 heeft wat kuurtjes en T-Mobile met de belstatus ook dus dat probleem zal nog paar dagen/weken duren. Probeer het meerdere malen, maar via Wi-Fi of 3G. Gr. |
|
||||
|
||||
Is Belstatus weer uit de Appstore gehaald?
Kan hem echt niet meer vinden.. |
|
|||
|
|||
Werkt belstatus ook voor belgie mobistar?
|
|
|||
|
|||
belstatus is weg uit de app store ? kan hem nie meer vinde
|
|
||||
|
||||
nee is alleen voor T-Mobile.
en waarschijnlijk omdat de 2.7 update weleens crashte. Of misschien weer omdat de t-mobile site 5dagen achterloopt dat de maker even de belstatus er weer uit haalt. |
|
|||
|
|||
1202 is niet actueel ze geven de info van 5 dagen geleden ofso is de app en de site actueler dan 1202?
|
|
|||
|
|||
Helaas met de app is de info ook niet actueler. De app haalt de belstatus namelijk van de (My) T-Mobile-site.
|
|||
|
|||
Hij doet het weer niet he?
Terwijl ik wel kan inloggen op de t-mobile site update: Ik zag, en lees nu ook hier, dat hij weg is uit de app store <_< Laatst gewijzigd door Guids; 31-10-09 om 18:00. |
|
|||
|
|||
hey
ik heb mijn iphone gejailbreakt en belstatus er opnieuw opgezet. maar hij blijft alleen maar laden en geeft geen status waar kan iemand mij helpen |
|
||||
|
||||
het ligt er waarschijnlijk uit. Bij mij doet ie het ook niet.
|
|
|||
|
|||
ja het gekke was dus ik zat naast een vriend van mij in de klas. zelfde abennoment en zelfde 3g maar hij deed het bij hem wel en bij mij niet
|
|
||||
|
||||
Versie 2.82 doet het hier.
Klein foutje: "T-Mobile bijgewerkt tot 01-11-2009", terwijl ik denk dat dit "tot en met" moet zijn...
|
||||
|
||||
Jep, na die update doet alles het weer hier. En de tijd is opgekrikt na 1-2dag(en) vertraging ipv de eerdere 5 dagen.
|
Labels |
app, belstatus, t-mobile, zakelijk abbonement |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus | Pinraiser | iPhone Apps | 12 | 14-08-10 22:07 |
Belstatus | T.Verhoeven | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-08-10 12:27 |
Belstatus Gadget | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-10-08 00:08 |
|
|