Belstatus discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Belstatus is tijdelijk uit de App Store, omdat T-Mobile bezig is met de website....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Belstatus is tijdelijk uit de App Store, omdat T-Mobile bezig is met de website.
|
|
|
|||
|
|||
oke bedankt voor de snelle reactie! dan wacht ik nog even!
|
|
|||
|
|||
t-mobile is met de site bezig van daar dat je de app niet kunt vinden komt weer treug in de app store
|
|
||||
|
||||
Moet vandaag opgelost zijn als het goed is.
|
|
|||
|
|||
Belstatus kan je niet vinden in de appstore, maar wel naar linken:
iTunes Store |
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee wanneer Belstatus weer als app beschikbaar zal zijn?
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Heb pas m'n iPhone besteld met een zakelijk abonnement. Ik heb begrepen dat ik dan normaal gesproken geen belstatus kan gebruiken? Ik ben van plan m'n huidige T-mobile prepaid-nummer mee te nemen. Is er een kans dat ik via de webapplicatie van T-mobile en/of de applicatie Belstatus mijn belstatus kan bekijken? Citaat:
Heb pas m'n iPhone 3GS besteld; zakelijk abonnement. Ik heb nu een T-mobile prepaid-kaart, en dus een MyTmobile account. Ik ga proberen mijn nummer mee te nemen, en hoop dus dat ook ik de Belstatus-app kan gebruiken.. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 09-08-09 om 16:50. Reden: Quote toegevoegd en berichten samengevoegd |
|
||||
|
||||
waarom zou je het niet kunnen gebruiken?
Het is voor alle T-mobile gebruikers dus jou belstatus is ook op te vragen via my t-mobile en die inlog gebruik je voor belstatus alhoewel de app nu nog uit de App Store is gehaald vanwege werkzaamheden aan de my - t-mobile site edit heb ff research gedaan en zie dat zakelijke abbo's de optie niet hebben. soz Laatst gewijzigd door kuotje; 09-08-09 om 16:50. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Had het samengevoegde bericht gelezen, maar begreep dus dat dat niet de gebruikelijke procedure is, en dat het eigenlijk niet hoort te kunnen.
Dat heb ik verkeerd begrepen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
(@Kevinrommen, corrigeer me als ik het verkeerd uitleg ) |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik mijn iPhone snel krijg, en dan zal ik laten weten of het lukt.
Hoe zit het met de T-mobile-webapplicatie? Werkt die wel voor zakelijke gebruikers, of is die momenteel buiten gebruik? |
|
|||
|
|||
Kan iemand helpen?
Elke keer als ik inlog, dan gaat hij naar de pagina met veelgestelde vragen en kan ik weer opnieuw inloggen?! :S EDIT: Na wat zoeken gevonden (en nee, de zoekfunctie helpt voor geen meter op dit forum ). Maar nu krijg ik de hele tijd zo'n roze vak met de tekst daarin; "Helaas, de T-Mobile Belstatus Gadget kon niet worden opgehaald. Probeer het later nog een keer of ga naar My T-Mobile." Laatst gewijzigd door S¡mon; 10-08-09 om 21:08. |
|
|||
|
|||
ik heb net mijn belstatus van tmobile op mijn begeinscherm gezet
alleen hij zegt dat die niet kan worden opgehaald, de belstatus bij wie doet hij het wel? en wat heb je gedaan ? of komt het door tmobile zelf en niet door mij |
|
|||
|
|||
Op de site van T-Mobile staat iets over onderhoud..
|
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft al sinds begin juli problemen...
lees: http://www.vanenter.nl/blog/index.ph...e-communiceer/ |
|
|||
|
|||
bij mij wordt belstatus tegenwoordig nog maar zelden geupdate...
T-Mobile heeft eigenlijk vrijwel altijd problemen met het voorzien in de gegevens... wat een kl•te provider is het toch ook eigenlijk... |
|
||||
|
||||
agree. is het ook zeker. Maarja het ligt nu ff plat klagen kun je op www.t-mobile.nl
|
|
|||
|
|||
ja, het is echt een ramp... ik ga, zodra dit abo is afgelopen, echt zo hard overstappen naar een andere provider. Ik heb het echt helemaal gehad met Tmobile...
|
|
||||
|
||||
t-mobile is nog een rookie tegen over KPN of Vodafone maja met de iphone zorgt het wel mss voor een betere abbo
alhoewel je tegenwoordig steeds beter kan. |
Labels |
app, belstatus, t-mobile, zakelijk abbonement |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus | Pinraiser | iPhone Apps | 12 | 14-08-10 22:07 |
Belstatus | T.Verhoeven | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-08-10 12:27 |
Belstatus Gadget | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-10-08 00:08 |
|
|