Belstatus discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) mm, ik heb dit natuurlijk ook niet meer, maar bij mij verdwijnen er ineens smsjes ! :S ik had bijvoorbeeld eerst 85 smsjes, stuurde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mm, ik heb dit natuurlijk ook niet meer, maar bij mij verdwijnen er ineens smsjes ! :S
ik had bijvoorbeeld eerst 85 smsjes, stuurde ik 1 smsje, en ineens had ik er nogm aar 72 egt heel erg raar. Iemand bekend met dit probleem? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En dat na de laatste update, beetje vreemd. Dus even t-mobile.nl in de gaten houden voor je tegoed
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde.. ook heb ik ineens 6euro extra kosten staan, maar op My T-Mobile staat niets..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
tips? |
|
|||
|
|||
Belstatus kopen, ben je van dat gezeik af
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar goed, hierbij vanaf de homepage van T-Mobile: 1) Ga naar My T-Mobile 2) Log in 3) Als je bent ingelogd kom je op de home-pagina van My T-Mobile 4) Midden-rechts staat een blokje met "veelgebruikte services" 5) Daarvan is de bovenste "iGoogle-gadget instellen" 6) Daarop klikken 7) Dan heb je de mogelijk om gebruik te maken van 2 gadgets: iGoogle en de iPhone gadget Succes, en laat t weten als t niet lukt |
|
||||
|
||||
Belstatus heeft weer een update gehad.
Wat opvalt is het scherm als je de app opstart. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moeilijk te vinden op het kleine scherm. Succes |
|
||||
|
||||
Mijn belstatus wil niet updaten, iemand een oplossing (of 't zelfde probleem)?
|
|
|||
|
|||
ik baal ervan dat belstatus niet werk met een zakelijk abbo. ik helemaal blij, werkt ie niet.. snik
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nouuu er staat bij de omschrijving van applicatie dat ie nog niet werkt met zakelijke abbonementen.. ik heb gewoon een iphone500 abbo, maar wel zakelijk..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om het de klant makkelijk te maken.. Voorlopig alleen dus via de website.. |
|
|||
|
|||
Ik kan deze optie niet meer kiezen op mijn nieuwe iphone3G. Op mijn oude iphone was het geen probleem. Wanneer ik inlog op mijn t-mobile. wordt ik elke keer doorgelinkt naar veelgestelde vragen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die heb ik al gevolgd. Het probleem is, als ik inlog op my t-mobile dan kom ik automatisch elke keer terecht bij service en contact.
4) Midden-rechts staat een blokje met "veelgebruikte services" dit kan ik dus niet zien. |
|
||||
|
||||
Citaat:
(of iets dergelijks, "stel je vraag online" heet t geloof ik..) |
|
|||
|
|||
Dit is wat ik te zien krijg. |
|
||||
|
||||
Mooi, weet ik wat er scheelt
Had gister namelijk hetzelfde. Als jij naar T-Mobile gaat en dan klikt op inloggen op My T-Mobile krijg je het invoerveld te zien waar je je gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren. Dan voer je je gebruikersnaam in en daarna je wachtwoord. EN DAN: Heb je 2 manieren om verder te gaan.. 1) Door onderaan je toetsenbord op "ga" te klikken 2) Door op de site op de knop "log in" te klikken Vreemd genoeg, als je voor optie 1 kiest stuurt T-Mobile je terug naar 'stel een vraag'.. Door voor optie 2 te gaan, kom je wel op je startpagina van My T-Mobile uit! Dan kan je verder met mijn eerdere stappenplan Laatst gewijzigd door Timmeh_; 07-04-09 om 11:03. Reden: Bijlage toegevoegd |
|
|||
|
|||
Ah thnx!!!
Nu lukt het eindelijk. Een bug aan de kant van t-mobile dus.... |
Labels |
app, belstatus, t-mobile, zakelijk abbonement |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus | Pinraiser | iPhone Apps | 12 | 14-08-10 22:07 |
Belstatus | T.Verhoeven | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-08-10 12:27 |
Belstatus Gadget | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-10-08 00:08 |
|
|