Belstatus discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ze hebben nou de datum dat het op zijn vroegst weer beschikbaar is verschoven naar 20 juli. Dank U t-mobile voor de geweldige service...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja ze hebben nou de datum dat het op zijn vroegst weer beschikbaar is verschoven naar 20 juli. Dank U t-mobile voor de geweldige service
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je belstatus opvragen bij T-mobile via de iPhone belstatus gadget werkt op dit moment.
|
|
|||
|
|||
Net getest en Belstatus werkt weer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij werkt hier ook weer maar volgens mij klopt hij nog niet helemaal heb weer te hoge overige kosten erbij staan
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij het ook weer maarvolgensmij heb ik veel te veel min en sms tegoed
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Belstatus is ineens niet meer in de iTunesstore te vinden. Iemand enig idee?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Graag de volgende keer de topic doorlezen of de zoekoptie gebruiken
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sinds wanneer is een programmaatje als Belstatus nu zo ontzetten belangrijk dat er zoveel berichten aan gewijd worden?
|
|
|||
|
|||
zie dat t-mobile nu ook een eigen widget heeft voor belstatuts.
zowel voor in igoogle als op je iphone.volgens mij is dit nieuw https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/...s/gadgets.aspx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Let op Je kunt op dit moment je belstatus weer inzien. Helaas wordt van een beperkt aantal 0900-nummers niet de correcte status weergegeven. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. EDIT: Mocht jij je belstatus toch op de website willen zien, doe dan het volgende: In het My-Mobile scherm ga neer 'Bekijk betalingstatus' Rechs heb je een kolom, klik daar op belstatus bekijken Je moet nu je gegevens kunnen zien Hoop dat dit geholpen heeft. Laatst gewijzigd door Guest-20161107182859; 16-07-09 om 14:00. |
|
|||
|
|||
Ik weet neit of dit al is voorgekomen in het topic, maar weet iemand hier iets van?
https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/...ctivation.aspx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja je moet het natuurlijk wel aan zetten. Anders kan je het niet zien. Dit is puur een beveiliging dat je niet alle statussen kan zien van andere mensen. |
|
|||
|
|||
Ik weet wat het doet. Mijn vraag was, wist iemand dat T-Mobile zo iets had gemaakt. De optie via iGoogle kende ik al, maar die via de iPhone niet.
|
|
|||
|
|||
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij werkt het nog steeds niet. Ik kan op zowel de site van T-mobile als op mijn iPhone geen goede status krijgen
|
|
|||
|
|||
Werkt bij mij ook niet. Op de T-mobile site staat dat het op zijn vroegst as maandag weer werkt (maar die datum hebben ze al 2x een week vooruit geschoven...).
|
|
|||
|
|||
Het heeft bij mij 2 dagen gewerkt en werkt nu netzoveel dagen ook niet. Ben in het weekend overgestapt van de US 2G naar de 3GS met iphone abo.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal! Net de iphone gehaald en wil graag die belstatus app hebben maar itunes vind hem niet! iemand misschien een linkje voor me?
Alvast bedankt! |
Labels |
app, belstatus, t-mobile, zakelijk abbonement |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus | Pinraiser | iPhone Apps | 12 | 14-08-10 22:07 |
Belstatus | T.Verhoeven | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-08-10 12:27 |
Belstatus Gadget | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-10-08 00:08 |
|
|