Belstatus discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren gebeld met T-Mobile over dit probleem en het ging minstens tot begin oktober duren...:S...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren gebeld met T-Mobile over dit probleem en het ging minstens tot begin oktober duren...:S
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
TOT OKTOBER? Ik vind dan wel dat daar wat tegenover mag staan.
|
|
||||
|
||||
ze zijn niet verantwoordelijk voor belstatus? dus waarom zouden ze dan iets moeten terug doen ?
|
|
||||
|
||||
Precies kuotje , ik word hier zo moe van!!!!!
|
||||
|
||||
oke ze zijn dan officieel niet verplicht om het te tonen maar alsnog tot OKTOBER?!?! dat vind ik persoonlijk wel erg slechte service
nja er zit niks anders op dan wachten en voorzichtig zijn met bellen
|
||||
|
||||
ik snap wel voor de mensen die regelmatig bellen en smsen en dan een i-150 hebben meer moeten uitkijken. Maar maakt niet uit welke provider je hebt probeer jij maar is goed je Belstatus op te vragen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sms tegoed checken via script (onafhankelijk van provider)
hoi daar,
ik vroeg me ook af of mijn sms-gedrag al de spuigaten uit begon te lopen, maar wachten op t-mobile voor het doorkrijgen van mijn sms tegoed duurt me iets te lang (oktober geloof ik...). ik heb maar 'even' een scriptje geschreven, waarmee je kunt checken hoeveel smsjes je hebt verstuurd sinds een bepaalde datum, of tussen twee te kiezen data. je krijgt een aantal smsjes als resultaat, je moet dus zelf nagaan hoeveel smsjes je nog tegoed had aan het begin van de maand voorwaarden: installeer een SSH server via de App Store (of OpenSSH en Mobile Terminal via Cydia = jailbreak noodzakelijk) het toegevoegde scriptje moet je vervolgens uploaden naar je iphone /var/mobile/ en vervolgens kun je het gebruiken via het commando "bash CountSMS.sh" download scriptje CountSMS.sh het zou leuk zijn als anderen er ook wat aan hebben groet niels screenshot: |
|
||||
|
||||
Kan iemand mij vertellen waarom ik de app belstatus niet meer kan downloaden? Ik vind hem nergens meer in de appstore
|
|
||||
|
||||
T-Mobile heeft systeem onderhoud. En de ontwikkelaar heeft blijkbaar besloten om ook de app off te halen om die reden...
|
|
||||
|
||||
Anders kan hij al de kopers van die app terugbetalen omdat de app het niet doet. Dan heeft ie op deze manier goed gehandeld. Misschien zou die nog een beetje gerestyled kunnen worden? Ik vind het niet echt een super mooie app namelijk.
|
|
|||
|
|||
HOe download je belstatus
|
|
||||
|
||||
is uit de app store totdat werkzaamheden gefixt worden
|
|
|||
|
|||
En is dayt binnekort of?
|
|
|||
|
|||
Zo rond begin oktober volgens mij.....
|
|
||||
|
||||
verwacht dat maar niet. eind oktober klinkt denk beter ( slechter )
|
|
|||
|
|||
'Belstatus'
Hallo! Ik heb een dummie vraag (iphone net binnen)! Hopelijk nemen jullie de moeite om hem te beantwoorden!
Ik wil graag de applicatie 'Belstatus' downloaden op mijn Iphone maar ik kan hem nergens vinden! En het lukt mij niet om een Apple ID aan te maken, ik moet nl. creditcardgegevens invullen en die heb ik niet! Help? |
|
|||
|
|||
bij mij laat hij de belminuten niet zien.
|
|
||||
|
||||
belstatus
hoi,
belstatus is een app die alleen werkt in combinatie met een abonnement van T-Mobile. Aangezien T-Mobile al enige weken storing heeft, en dus je eigen belgedrag niet meer kan raadplegen, is de app belstatus ( voorlopig ) uit de app store verwijderd. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
app, belstatus, t-mobile, zakelijk abbonement |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus | Pinraiser | iPhone Apps | 12 | 14-08-10 22:07 |
Belstatus | T.Verhoeven | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-08-10 12:27 |
Belstatus Gadget | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-10-08 00:08 |
|
|