Iphone TomTom probleem discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, als fervent motorrijder heb ik volgend "probleem": ik heb recentelijk TomTom europe geinstalleerd. Nu op de moto heb ik niets aan de visuele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone TomTom probleem
Dag iedereen,
als fervent motorrijder heb ik volgend "probleem": ik heb recentelijk TomTom europe geinstalleerd. Nu op de moto heb ik niets aan de visuele aanwijzingen. Ik steek de iphone meestal gewoon in men zak en volg de auditieve uitleg. Wanneer ik echter de iphone gewoon in men zak steek en er een licht contact is springt de TomTom op zijn algemeen menu, gedaan met begeleiding dus... Is er een manier om het tomtom scherm te blokkeren zodat deze niet meer "aanraak"gevoelig is? Of kan ik een programmatje downloaden zodat ik men iphone kan blokkeren maar de tomtom nog steeds verdergaat... De iphone zelf op standby zetten (knop bovenaan) helpt ook niet. Iemand enig idee?Suggesties? groeten, Deuske. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo je kunt gewoon de power knop indrukken dan draait tomtom gewoon door hoor dmv multitasking
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En wat vroeger ook werkte: muziek opzetten, TomTom starten en dan de iPhone op standby zetten. Dan gaan de aanwijzingen gewoon door.
Misschien werkt dit op firmware 4.x ook nog, ik heb het nog niet geprobeerd. |
|
|||
|
|||
Het klopt dat je gewoon de sluimerknop in kunt drukken en dan gaat hij gewoon verder. Bij mijn op mijn 3G in ieder geval wel.
Succes iMakkie |
|
|||
|
|||
Super,bedankt voor jullie reacties.ik probeer het morgen even uit!
|
|
|||
|
|||
Net terug van een ritje!
blijkbaar als ik op de sluimerknop druk terwijl de tomtom actief is verliest hij zijn gps signaal... Momenteel kan ik dus enkel de iphone onvergrendeld in men zak laten zitten en zo rijden. Indien ik de iphone vergrendel en het touchscreen aanraak,krijg ik zoals gewoonlijk de slider,na unsliden gaat hij naar tomtom en zoekt opnieuw gps signaal... Ik heb ook wat instellingen afgezocht naar een oplossing maar nix gevonden! |
|
||||
|
||||
Desnoods schakel je (mbv redsn0w) multitasking in.
|
|
|||
|
|||
Net gereden,multitasking via ztoggle werkt perfectemundo,bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met bluetooth verbinding tomtom | martinvanzurk | iPhone Navigatie | 3 | 11-02-11 18:45 |
TomTom: TomTom 1.4 in iOS4 probleem blijft actief!! | jules00 | iPhone Navigatie | 49 | 30-01-11 23:47 |
TomTom iOS4 probleem | Herre | iPhone Navigatie | 1 | 22-06-10 19:43 |
Probleem met tomtom carkit | Jeroentje83 | iPhone Navigatie | 6 | 03-06-10 22:36 |
Probleem synchronisatie carkit TomTom | ronniew | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 31-05-10 20:15 |
|
|