Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) [h2]Innopocket Aluminum Case Silver Apple iPhone 3G [/h2] Maakt de iphone ietsje groter......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[h2]Innopocket Aluminum Case Silver Apple iPhone 3G [/h2]
Maakt de iphone ietsje groter... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
silicone hoesje in diverse kleuren bij wibra winkels voor 1,49 euro beschermen perfect.
|
|
|||
|
|||
Deze word het waarschijnlijk:
DealExtreme: $2.28 Protective Back Cover for iPhone (Black) (de zwarte) 2 dollar!! echt niet normaal zo goedkoop is die site |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of er ook hoesjes zijn die de iphone helemaal afsluiten.
Ik heb nu een fabrix maar daar is de bovenkant weer van open. Ben al zo lang aan het zoeken |
|
|||
|
|||
Kheb sinds kort ook weer een nieuwe via ebay:
|
|
|||
|
|||
Hoi ik ben opzoek naar anime/manga gerelateerde cases,voor mn iphone 3g 16gb.weet iemand iets ben al ff aan het zoeken geweest ik kan niets vinden.greetz
|
|
|||
|
|||
ik zal toch niet de enige zijn die hier naar opzoek is??????????????Ik ben al de hele week opzoek ik kan helemaal nix vinden.greetz
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik had een bodyguardz, sinds gisteren er af. Werd langzaam aan heel geel en kon het niet langer aanzien, ik heb een WITTE iPhone verdorie
|
|
|||
|
|||
iFrogz (transparant)
|
|
|||
|
|||
Hey,
ik ben op zoek naar Power Supports Anti-Glare screenprotectors, maar dan voor de iPhone 1G. Ik heb ze een tijd geleden in de US gekocht en gebruikt, en was er ontzettend tevreden van, dus nu wil ik er nog eentje bestellen. Maar helaas zijn ze in de Benelux onvindbaar (om evidente redenen, alle producten hier zijn voor de iPhone 3G), en levert de online Amerikaanse Apple Store (waar ze hem hebben) niet in Europa. Weet iemand waar ik hem wel kan vinden? alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Ik heb een Incase slider Case, in de kleur Gun-metal en White.
Dit is zonder meer de mooiste ..... en de beste case die er is. Je "glijd" werkelijk je iPhone in het hoesje, zodat er geen beschadegingen komen en je de cover evt makkelijk kan verwijderen. Het is stevig materiaal, dus je kunt je iPhone evt eens op tafel "gooien" zonder dat je de case of de iPhone beschadigd. Meer info: Let me know.
|
|||
|
|||
vANDAAG nOEL Collection case binnen gekregen in de kleur titanium.
Is niks voor mij. Laatst gewijzigd door King1987; 11-03-09 om 16:47. Reden: Dit is geen te kopp topic |
|
||||
|
||||
ik heb nog zon houtlook skin voor de liefhebber ik had er gelijk 3 besteld past perfect om de iphone.. beschermd. alle knoppen vrij. Echt een topper en ziet er keurig uit..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vind het helemala niks
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|