Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een hoesje kopen voor mijn iPhone (een siliconen hoesje) Alleen er staat dat het voor de 3G is, ik heb een 2G zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wil een hoesje kopen voor mijn iPhone (een siliconen hoesje)
Alleen er staat dat het voor de 3G is, ik heb een 2G zou dat passen? Of is er een lengte verschil tussen de beide telefoons? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2G : 115 x 61 x 11,6mm 3G : 115,5 x 62,5 x 12,3mm Ik hoop voor mijn maat dat de Vroom past, want ik heb de tweede voor zijn 2G besteld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En waar kan ik ze hier in NL kopen? Laatst gewijzigd door iMario; 06-05-09 om 19:26. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
De Vroom kost op ebay zo'n 13€, met verzendkosten erbij zal je zo'n 18€ kwijt zijn, is nog altijd goedkoper dan dat ik ze via een internetshop in nederland zou gekocht hebben, daar koste dat ding 30€. Bij de Vroom zit trouwens ook nog eens een beschermingsfolie voor het scherm inbegrepen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De vroom case als ik zou moeten kiezen!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bescherm je iPhone met een trendy hoesje - iPhone vermomd als GameBoy
Zou dit hoesje wat zijn, iemand ervaring met iphonehoesjes.nl? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik dit hoesje van Belkin in mijn vrije tijd... Ben er erg tevreden over...
Op het werk heb ik een case die ik aan mijn riem kan hangen. Weet momenteel alleen even het merk niet... |
|
||||
|
||||
Ik gebruik deze nu...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze ziet iets anders uit, lijk net alsof er een foto onder een doorzichtig case is geplakt (is waarschijnlijk ook zo). Zij ontwerpen deze hoesjes geloof ik ook zelf. De echte iBoy ziet er beter afgewerkt uit. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist je Iwood Cobra Padouk/maple bestelt, hij komt pas over een maand jammer genoeg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf deze case voor mijn iPhone 3g:
De case is uit de metallic serie van iRetail, kleur titanium. Super mooi ding. Als je hem besteld krijg je er een mirror screen protector bij. Ik had hem snel in huis. Kijk op www.iretail.nl |
|
||||
|
||||
Sorry voor het bumpen van een oude topic maar deze site zal handig zijn als je naar nieuwe, goedkope IPhone hoesjes zoekt.
Er zit overigens geen verzendkosten op! (dus gratis thuis bezorgt) DealExtreme: Search for iphone (200 products in 23 categories) |
|
||||
|
||||
Gaan die over de achterheen, of vervang je de achterkant?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
http://www.ultra-case.com/product.php?pID=33
Ik gebruik deze nu, heb hem binnen van dinsdag heeft dus een kleine 10dagen geduurd eer dat hij hier was. Perfect pakje, goed beschermd. enige nadeel: er is geen bescherming voor je logo, maar dat kan je zelf wel even fixen. Hij zit mooi rond je iPhone, maakt hem nauwelijks dikker en ziet er goed uit. Een aanrader zeker vanwege de gratis verzending. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik gebruik trouwens Bodyguardz screenprotector! werkt perfect en ziet er hetzelfde uit als je geen hoes zou hebben! aanrader! |
|
|||
|
|||
Deze dus (foto niet door mij gemaakt, komt van flickr) Ik had hem overigens laten vallen en was helemaal stuk. Na veel gedoe met miniot (vonden dat hij alleen tegen krassen beschermd) krijg ik toch een nieuwe |
|
|||
|
|||
Die Titanium vind ik wel erg mooi, maar heb het idee dat ie je gauw krassen krijgt op de achterkant.
|
|
|||
|
|||
Gear4 IceBox Pro voor iPhone 3G > iPhone Kunststof Cases > iPhoneclub Shop
icebox plastichoes, perfect. Alleen past hij niet in een dockstation en elke keer het hoesje er af halen gaat niet. Heeft iemand 'het' idee ???? |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|