Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeroenrd hallo allemaal heeft iemand er varing met invisibleSHIELD Full Body Shield iphone je plakt het op je iphone en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik ben opzoek naar de Agent18 clear shield!Maar is die alleen in nederland bij apple te koop?grtz
|
|
|||
|
|||
Weet iemand een adresje waar ik een Seidio Innocase II kan kopen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heren ik heb NOG geen ervaring met de iPhone.
Ik zoek een silicone case die de iphone niet veel groter maakt en goed strak om de iPhone zit. Ik heb veel gezocht op internet maar er is zoveel ik heb geen idee. |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb ook nog geen ervaring met iphone ik zoek achter een zeer goede en zeer mooie case dat van hard plastiek gemaakt is en ik zoek een zeeeeeeeeeeeeer goede screenprotector !!! help mij aub !!!!!! |
|
|||
|
|||
Zoals nog een aantal van jullie heb ik de Noel collectie van MORE. Ik moet wel zeggen dat ik het wel goedkoper heb 23,50 euro. Erg mooi, de spiegelfolie maakt het helemaal af. Heb nu de kleur Rood, heel mooi en stijlvol. Zit aan te denken om de kleur titanium ook te halen. Voor de afwisseling . Hier de link van iPhone, iPod, HTC, GSM, TomTom, notebook, netbook accessoires - AccessoirePlaza.nl waar ik het heb gehaald.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dan moet je toch ff beter kijken klik op de link en je ziet de achterkant van de case, als je dan goed op de pagina kijkt zie je wel degelijk de voorkant ervan. Ik krijg hem begin volgende week binnen als het goed is |
|
|||
|
|||
Ik zoek een case waar ik een touwtje aan kan doen.
Ik gebruik hem zonder case maar met uitgaan wil ik er toch een die ik met een dun touwtje aan een lusje op me broek (je weet wel waar je riem onder door gaat) vast kan maken. me iphone zit natuurlijk gewoon in me zak. het valt niet op maar gerolt kan die niet worden of ik merk het beter. Er moeten dus een gaatje op de case zitten dat dit er door past. Zo iets als dit Cotton Cell Phone Hand Strap - Phone Straps Ik ben u al er lang naar aan het zoeken dus hoop dat iemand ze hier is tegen gekomen. |
|
|||
|
|||
Hoe hem jij hem besteld via de website van seidio zelf?
ik wil namelijk de Innocase II Surface - Black versie bestellen. |
|
|||
|
|||
Ik heb mij ook maar weer eens laten gaan,ik heb 2 SGP ultra thin cases besteld en dan die houten van ultra case,ben benieuwd als ze binnen komen.
|
|
|||
|
|||
Na veel zoeken op het Internet en na veel lezen op dit forum over de ervaringen en aankopen van andere forumleden, heb ik de knoop doorgehakt en deze case gekocht:Diesel Hastings-etui voor iPhone 3G - Apple Store (Nederland)
Ik heb de case gisteren ontvangen en heb de volgende mening:
Doe er je voordeel mee Laatst gewijzigd door harter; 02-07-09 om 13:53. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Louis Vuitton hoesje wel een mooi ding al zeg ik het zelf was alleen wel wat aan de prijs
|
|
||||
|
||||
Het compactste hoesje dat te krijgen is. Power Support Air Jacket. Kost wel 40 euro incl. verzendkosten in de Apple Store, maar dan heb je wel wat! Ik heb nauwelijks door dat er een case omheen zit. Hij heeft gewoon veel meer grip en beschermd ook nog eens de achterkant tegen krassen bij het neerleggen (*kuch*.. gooien ..*kuch*) op de tafel.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een case-mate hoesje (Signature leather black), maar is na anderhalf jaar aan vervanging toe.
Waar kan ik nog terecht van 2G iPhone hoesjes? Bij het hoesjes aanbod voor een 3G zijn er hele mooie, maar als ik mij niet vergis passen die niet voor een 2G (wegens 3G iets dikker) Of kent er iemand een linkje naar een store die case-mate verdeeld in België/Nederland ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|