Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thibaultvdb Een vriend van mij met een doorzichtige case heeft net hetzelfde probleem, zelfde vlek, zelfde plaats. En die heeft ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik was deze namelijk aan het zoeken bij Accessoires van iPhoneClub, maar kan 'm niet meer vinden. Ik ben nu eigenlijk nog aan het twijfelen tussen deze cases dan: - Griffin Reveal - Incipio Feather Black - SwitchEasy CapsuleRebel Arctic - SwitchEasy CapsuleRebel Black Laatst gewijzigd door loopezz; 15-10-09 om 16:22. |
|
|||
|
|||
Heb 'm bij de online Apple Store besteld. Ben er toch niet 100% tevreden over. Bescherming is prima en het feit dat je de achterkant van je iPhone kunt zien is ook mooi, maar er komt snel stof tussen je iPhone en de case en ik persoonlijk erger me daar een beetje aan. Ook krast de doorzichtige plastic achterkant van de case vrij snel.
Ben van plan om binnenkort een witte Incipio Feather te bestellen. Kijken of dat beter bevalt b |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier kwam ik hem tegen: iPhone 3G Crystal Case beschermhoes Geen verzendkosten - YourStuff.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben nu meer aan het twijfelen tussen Griffin Reveal en Incipio Feather Black. Ik heb een zwarte iPhone, dus wellicht dat stof onder de Griffin Reveal case minder opvalt (?). Laatst gewijzigd door loopezz; 15-10-09 om 17:01. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een screen protector van DX op men 3GS. Maar mijn scherm is nu zo scherp niet meer. Iemand nog deze ervaring?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een Iskin Solo liggen (zwart) iemand intresse?
|
|
|||
|
|||
Kijk ff op die van Dealextreme Want die Sena Case valt vies tegen, je doet er niet zo lang mee. Dan koop ik liever 10 van die dingen van Dealextreme
|
|
||||
|
||||
Gisteren de 2 bestelde iSkin solo FX binnen gekregen en ik vind ze helemaal geweldig Echte aanrader!
|
|||
|
|||
Citaat:
De hoesjes die ik echt kan aanraden zijn van Fabrix cases . |
|
|||
|
|||
Heb je het over die van Dealextreme of over die Sena Leren Case?
|
|
|||
|
|||
Over de Dealextreme hoesjes. Die Sena Case heb ik nog nooit gezien.
|
|
|||
|
|||
Heb de iphone nog niet binnen, maar heb deze besteld. Aangezien ik als vrouw hem toch los in mijn tas zal gooien ben ik bang
|
|
||||
|
||||
Ik heb net op de bazaar in Utrecht een hoesje gehaald. Een waar je je iPhone kan inklinken en je een klepje overheen hebt. Voor tien euro ;-)
Laatst gewijzigd door Mootjuh; 18-10-09 om 19:44. |
|
|||
|
|||
Misschien een foto? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Sena UltraSlim case ontvangen en is perfect!
Niet dik maar toch stevig geen uitsteeksels aan de zeikant zodat het net even groot is als je iphone. Dus geen grote cases in je broekzak! |
|
|||
|
|||
deze Incipio Feather Pearl White besteld via ebay (ong 15 euro incl verzendkosten):
|
|
|||
|
|||
Case-Mate Barely There
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|