//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Pffffffffffff. echt lastig wat te doen. Ben met je eens dat case de iphone iets breder/robuuster maakt. Aan de andere kant wil je toch bescherming. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #821  
Oud 06-11-09, 13:14
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Pffffffffffff. echt lastig wat te doen.
Ben met je eens dat case de iphone iets breder/robuuster maakt. Aan de andere kant wil je toch bescherming.
En dan welke case. Kom er niet goed uit.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 06-11-09, 13:20
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Pffffffffffff. echt lastig wat te doen.
Ben met je eens dat case de iphone iets breder/robuuster maakt. Aan de andere kant wil je toch bescherming.
En dan welke case. Kom er niet goed uit.
Je hebt ook van die relaxte kousjes. Die doe je er omheen en als je gebeld wordt flip je de phone er zo uit!
  #823  
Oud 06-11-09, 13:24
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

of zo'n pouche van sena. Maar dan zit je weer met het feite dat je die pouche weer ergens moet laten nadat je je iphone eruit hebt gehaald en moet je dus ook een bv. invisible shield voor de achterkant erop plakken.
Dan heb je zeker wel een verzekering denk ik nodig, bij vallen eerder stuk omdat je geen case hebt.
NOgmaals, ik weet het niet zo goed met al die verschillende case.

Nu kijk ik naar:

1. De Switcheasy Capsule Neo. Strak design. Als ik het goed heb begrepen , een stevige case die eigenlijk er meer voor eenmalig erom heen doen en niet bedoeld om er vaker af te halen (waarom zou je dat eigenlijk willen, als je weer eens wat anders wilt ?). Aanvullende vraag is nog wel. De bijgeleverde screen protectors . Zijn deze goed of toch aparte kopen ?
2. Switcheasy capsule rebel. Wat meer opvallender case. ALs ik het goed zie, wel meer bedoeld om af en toe van je telefoon af te halen.
3. Incipio Ultgra LIight fether. Lichte case.
4. Griffin Reveal. Het design van de ipone blijft iets meer intact maar volgens mij toch minder protective dan bv. de switch easy.

Wat ik me wel bij de (o.a.) bij de switch easy afvroeg, wordt de iphone veel zwaarder. Grammetje meer toch maar.
Toegegeven een case maakt de ihone iets robuuster. Nu ja, misschien moet ik het gewoon een tijdje uitproberen.
Als je dan zo'n goede case hebt, is een verzekering dan nog nodig is de vraag.
Lastige keuze.
Ha, je merkt het al, heb het niet makkelijk.

Laatst gewijzigd door Lowermate; 06-11-09 om 13:44.
  #824  
Oud 06-11-09, 14:26
Osiso Osiso is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kollumerzwaag
Berichten: 23
Standaard

Ben sinds drie dagen nu gebruiker van de Incipio Ultra Light Feather-case (Wit). Dik tevreden. Design blijft minimalistisch en toch een goede bescherming van de acherkant. Ben toch een beetje afgeknapt op de Griffin Reveal. Achterkant bekraste snel en tussen de case en de iPhone zag je het stof snel zitten. Ook was deze case wat groffer.

Grappige van de Incipio is dat ik blijkbaar één heb gekregen uit een batch waar per ongeluk geen Incipio-logo is opgedrukt. Compleet witte achterkant. Heb 't even aangegeven bij Incipio en krijg nog eentje opgestuurd, nu met logo. Super service daar!

Kortom: Aanrader.
  #825  
Oud 06-11-09, 14:29
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Als je een case hebt, is een verzekering dan toch aan te raden ?
Denk dat ik ga voor de switheasy capsule neo.
Die incipio is inderaad ook mooi maar minder protective als de neo, maar dat zeg ik meer op basis van uiterlijk.
  #826  
Oud 07-11-09, 10:38
SneakyChipmunk SneakyChipmunk is offline
• iOS 10.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Hoe zit het eigenlijk met de gladheid van siliconencases wat betreft het in en uit je (strakke) broekzak halen?
Bijvoorbeeld met de : iFrogz Wrapz Black voor iPhone 3GS / 3G > iPhone Cases > iPhoneclub Shop

Alvast bedankt!
  #827  
Oud 07-11-09, 12:10
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Osiso Bekijk bericht
Ben sinds drie dagen nu gebruiker van de Incipio Ultra Light Feather-case (Wit). Dik tevreden. Design blijft minimalistisch en toch een goede bescherming van de acherkant. Ben toch een beetje afgeknapt op de Griffin Reveal. Achterkant bekraste snel en tussen de case en de iPhone zag je het stof snel zitten. Ook was deze case wat groffer.

Grappige van de Incipio is dat ik blijkbaar één heb gekregen uit een batch waar per ongeluk geen Incipio-logo is opgedrukt. Compleet witte achterkant. Heb 't even aangegeven bij Incipio en krijg nog eentje opgestuurd, nu met logo. Super service daar!

Kortom: Aanrader.
En hoe zijn de screen shields die bijgeleverd worden ? Die plak je er op of worden ze vastgeklemd door de case zelf ?
  #828  
Oud 07-11-09, 12:33
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Gisteren de Griffin Reveal besteld en zojuist ontvangen.
De case sluit goed en is mooi stevig.. iPhone wordt er nauwelijks dikker van.

Ik vind het een aanrader. Op de voorkant heb ik een invisible screen protector.
Dit vind ik voor mij de ideale oplossing.
  #829  
Oud 07-11-09, 13:02
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Als je een case hebt, is een verzekering dan toch aan te raden ?
Denk dat ik ga voor de switheasy capsule neo.
Die incipio is inderaad ook mooi maar minder protective als de neo, maar dat zeg ik meer op basis van uiterlijk.
Ik heb een speck candy shell white cranberry en een paarse casemate barely there, maar beide beschermen wel goed. De Candy shell heeft van het zomer zijn werk goed gedaan toen de phone uit de zak van mijn linnen broek zo een duik naar de 30x30 nam .. case een paar flinke butsen en ruw maar phone okee.

En de baryely there heeft van de week de phone beschermd toen ik hem uit mijn zak wou halen maar deze achter een rand bleef hangen en toen ook een duik naar de vloer nam (nu was dit geen 30x30 tegel maar gewoon woonkamer zeil vloer) Nix te zien aan de case of iPhone

Die barely there cases zijn ook wel beetje buigzaam en zacht dus het absorbeert wel eea.
  #830  
Oud 07-11-09, 13:19
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Mijn eerdere top 4 is in principe geslonken naar een top 2:


1. Switch easy nero capsule.
2. Incipio Feather black.

Vroeg me wel of of bij deze beide de bijgelverde screen shields goed zijn en of je ze vastplakt of dat ze klem worden gezet door de case.
Of toch beter een screen protector erop plakken. Bij de koop van mijn iphone kreeg ik een screenguard van ipoda erbij.
Ik weet, men zegt het scherm van de iphone 3gs is in principe krasvrij maar kan me dat niet helemaal voorstellen. Ga het ook niet uitproberen

Het is wel zo, al ga ik voor de switch easy , dan kan je afvragen of ik dan wel de verzekering had moeten afsluiten.

any comments op mijn top 2 ?
Ben toch wel erg benieuwd.

Laatst gewijzigd door iMario; 08-11-09 om 15:35. Reden: Opschonen.
  #831  
Oud 08-11-09, 15:05
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Ik zou voor de Incipio gaan,heb zelf een witte en hij maakt je Iphone niet groter/lomper en dat vind ik toch wel belangrijk.
Het is een kunststoffen case en dus makkelijk in en uit je broekzak te halen in tegenstelling tot een siliconen hoesje.
Bij de Incipio krijg je een doekje en 2 screenprotectors bijgeleverd die je er zelf op moet plakken.
  #832  
Oud 08-11-09, 15:13
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Dank voor je snelle reaktie zeg

De incipio case is meer voor de grip he en tegen krassen. Voegt alleen niet zo veel toe bij het vallen in tegenstelling dat de switch easy nero capsule ?
Die heeft dan weer als voordeel dat ie een opstaande rand heeft voor het geval je phone per ongeluk met het scherm op de grond valt.
Ben met je eens dat de incipio toch wel (enige) beschering geeft maar je phone toch niet veel breder maakt.
Ik zou de capsule nero kunnen nemen maar dan had ik misschien de iphone net zo goed niet hoeven te verzekeren tegen (bv.) valschade.

Over die screen protector van incipio. De verkoper van mijn iphone vond het niet nodig omdat het scherm van de 3gs al goed van zich zelf was.
Daar hoor je aan de andere kant toch weer andere verhalen over.

Heb nu trouwens even een tijdelijk silliconen hoesje (van de verkoper gekregen).

Kan ik op zich wel alsnog een screen protector een week na aanschaf eropplakken ? Alleen dan kwestie van vuil verwijderen?
Ben er zelf niet zo handig in denk ik. Mijn vrouw er heeft er denk ik ik ook meer geduld voor. Zolang ik maar geen bubbels zie, want daar zou ik dan wel bang voor zijn.
  #833  
Oud 08-11-09, 15:22
thibaultvdb thibaultvdb is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik gebruik nu de capsule rebel en deze bevalt me zeer goed! Mijn kleine neefje heeft mijn iPhone toevallig uit mijn handen gestoten, waarna de telefoon wegvloog en een stuk of 5 keer stuiterde en er is absoluut niets aan. Zelfs geen schade aan de case! Ik was echt zo blij dat ik de case er rond had gedaan of ik kon mijn 2 dagen oude iPhone al vergeten!!!
  #834  
Oud 08-11-09, 15:24
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thibaultvdb Bekijk bericht
Ik gebruik nu de capsule rebel en deze bevalt me zeer goed! Mijn kleine neefje heeft mijn iPhone toevallig uit mijn handen gestoten, waarna de telefoon wegvloog en een stuk of 5 keer stuiterde en er is absoluut niets aan. Zelfs geen schade aan de case! Ik was echt zo blij dat ik de case er rond had gedaan of ik kon mijn 2 dagen oude iPhone al vergeten!!!
Heb je hem verzekerd ?
  #835  
Oud 08-11-09, 15:24
acxcis acxcis is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

gebruik nu een hoesje van de wibra gekocht voor 1 euro is maar het is enkel voorlopig
  #836  
Oud 08-11-09, 15:24
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Ik zette de laptop net aan en was mijn mail aan het checken,vandaar de snelle reactie

Ik heb geen ervaring met de switch easy,maar het lijkt mij een robuuste case.
Dat is natuurlijk goed voor de bescherming,maar funest (denk ik) voor de mooie vormgeving van de Iphone.
Ik heb mijn iphone ook verzekerd en had dat toch wel gedaan welke case ik ook had genomen.

Ze zeggen idd dat er geen krassen op het scherm kunnen komen omdat het van glas is,maar ik neem het risico niet en plak er gewoon een protector op.
De bijgeleverde protectors zijn prima,maar ik heb ze alle twee verkloot door mijn ongeduld
Mocht jou dat ook overkomen zou ik de protectors van artwizz overwegen,die zijn super,had ik ook op mijn Ipod touch.
In ieder geval succes met de keuze,is niet makkelijk.....
  #837  
Oud 08-11-09, 15:59
thibaultvdb thibaultvdb is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Heb je hem verzekerd ?
Neen, wat houd zo een verzekering juist in en wat kost het zoal ?
  #838  
Oud 08-11-09, 16:02
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thibaultvdb Bekijk bericht
Neen, wat houd zo een verzekering juist in en wat kost het zoal ?
Dekking tegen val, stoot en waterschade en alle vormen van defect.
Kost 6,95. Betreft de t-mobile pro assist verzekering die ik heb genomen bij de koop afgelopen vrijdag.
  #839  
Oud 08-11-09, 16:11
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Ik zette de laptop net aan en was mijn mail aan het checken,vandaar de snelle reactie

Ik heb geen ervaring met de switch easy,maar het lijkt mij een robuuste case.
Dat is natuurlijk goed voor de bescherming,maar funest (denk ik) voor de mooie vormgeving van de Iphone.
Ik heb mijn iphone ook verzekerd en had dat toch wel gedaan welke case ik ook had genomen.

Ze zeggen idd dat er geen krassen op het scherm kunnen komen omdat het van glas is,maar ik neem het risico niet en plak er gewoon een protector op.
De bijgeleverde protectors zijn prima,maar ik heb ze alle twee verkloot door mijn ongeduld
Mocht jou dat ook overkomen zou ik de protectors van artwizz overwegen,die zijn super,had ik ook op mijn Ipod touch.
In ieder geval succes met de keuze,is niet makkelijk.....
De switch easy capsule nero is inderdaad iet robuuster qua uiterlijk.
Bij deze case doe je eerst een soort silliconen (flinterdun) om je phone en dan een plastic bevestiging die je dan weer vastklikt.
Je hebt een iets opstaande rand. Vraag me af of dat geen nadeel is als je met je vinger over het scherm gaat om de volgende serie apps tevoorschijn te krijgen.

Ben met je eens dat je met de incipio wel goede (kras) bescherming hebt maar dan weer iets minder tegen vallen, alleen doet de deze case de vorm van de ihone geen onrecht aan.
Vroeg me alleen nog af, komt er echt geen vuil onder waardoor het tegen je iphone aan gaat schuren ?

Qua screen protector. verkoper verzekerde mij meerdere malen dat het echt kras vrij is , maar toch......... weet niet.
Het is op zich geen probleem als ik de screen protector pas na een week erop doe (qua vui) ipv direkt na aankoop ?
  #840  
Oud 08-11-09, 16:20
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Heb hem er nu en weekje omheen zitten en al vaak in en uit mijn broek gehaald,zoals iedereen weet zitten daar altijd veel kleine stofdeeltjes in.
Heb de case er gister ff afgehaald en er zat geen stof in de case.
De case is ook heel makkelijk te plaatsen en verwijderen.

Wat betreft de screenprotector is het geen probleem om deze na een week pas te plaatsen.
Je krijgt bij elke case/screenprotector een doekje voor het reinigen van je scherm en dat werkt prima.
Ben benieuwd wat je uiteindelijke keuze zal worden,dus let me know.
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.