Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de "More-Thing Leather Slip-In Case Black voor iPhone 3GS / 3GS" Mooi hoesje (of sleeve), luxe leer en handig in gebruik. Gewoon bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb de
"More-Thing Leather Slip-In Case Black voor iPhone 3GS / 3GS" Mooi hoesje (of sleeve), luxe leer en handig in gebruik. Gewoon bij de IPhoneclub Shop voor 3 tientjes Gaat mij er om dat m'n 3GS het 2 jaar uithoudt... Mijn vrouw heeft de Valenta Leather Pocket (Media Markt) €15. Ook leuk dingetje met handig uittrek flapje. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Rubber hoesje van Belkin icm. screenprotector en het ( ontfrutsselde ) mapje van mijn vriendin der G1 ,heb wel een nieuw rubber hoesje besteld nl. deze http://www.ideal-case.com/media/cata...3594a9c230972d
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik m'n iPhone straks gewoon netjes wil houden, heb ik via Ebay een More-Thing Vogue in het bruin gekocht. Is incl. screenprotector. Wil gewoon iets waar je eenvoudig de telefoon in kunt bewaren zonder dat er de wereld aan krassen op komt.
|
|
||||
|
||||
Ik ben eigenlijk op zoek naar de iSkin Solo FX Paars voor mijn vrouw.(Middelste)
Maar weet iemand waar ik deze ergens kan bestellen in Nederland?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je je iphone bv. op tafel legt thuis, haal je hem dan uit het hoesje of gebruik je hem alleen als je hem in je jas stopt of zo? |
|
|||
|
|||
Hard case doorschijnend, alleen de achterkant/zijkant van iphone is natuurlijk beschermd.
Soms denk ik om sokje te gaan halen omdat ik vaak met mijn moto rij en dan zit iphone in rugzak. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch ben ik ook benieuwd naar ervaringen met een pouch als de sena ultraslim.
Is het handig in gebruik qua als bv. de telefoongaat, wat doe je dan met je hoesje ? En andere ervaringen. Hoor ze graag. Ben nu ook naar een case aan het kijken, maar een pouch is in die zin mooi omdat het je look van je iphone niet aantast en toch heb je bescherming. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorkant ziet er zo uit (welliswaar met spiegel screenprotector) Exclusief shipping-kosten (19,99 USD) Dus +/- 52 USD voor een iSkin. Hopelijk snel verkrijgbaar voor een mildere prijs in NL. Laatst gewijzigd door Econz; 29-11-09 om 22:13. |
|
|||
|
|||
Heb mijn iSkin Solo via Ebay besteld (de rode) had hem geloof ik voor 21 euro compleet binnen incl verzendkosten. Hij zit superstrak om je iPhone heen en is super mooi om te zien. Helaas ben ik hem inmiddels ook weer kwijt, moeders vond hem ook mooi dus die heeft hem ingepikt haha en in ruil daarvoor kreeg ik haar zwarte Gear 4 terug. (te koop bij Belcompany, ook een zeer strakke silliconen hoes alleen wel dikker dan de iSkin)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Haha mooie moeder heb jij . Dan maar eens op Ebay checken. Thx! |
|
|||
|
|||
op marktplaats is de iskin ook te koop. Verder kan je ze ook krijgen in apple winkels. Daar heb ik de mijne gekocht. een iskin duet 9dat is een doorzichtig witte hoes en een houder voor aan mijn riem. Ik geloof 30 euro voor beiden. Erg mooie en strakke hoes. Voordeel is dat hij er altijd in zit. de hoes is niet van dat rubberachtige siliconen maar van een harder soort. Daardoor blijft er ook geen vuil (zand etc ) aan plakken
|
|
|||
|
|||
Ook bij de zogeheten Icenters?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ok de duet zal daar misschien te koop zijn,maar ik ben de "iSkin solo, solo FX and NEW solo FX Special Edition" nog niet op marktplaats tegen gekomen. Maargoed ik heb em inmiddels besteld via eBay..... |
|
||||
|
||||
Ik heb de Incipio NGP besteld (in The States) ,1 voor mij en 1 voor mijn collega en ik was inc. verzendkosten 39 euro kwijt.
Was ff vergeten dat het Thanksgiving was,dus ze worden vandaag pas verstuurd. Heb nu de Incipio Feather,maar wil toch mijn zilveren rand beschermt hebben. Zodra ik hem heb laat ik ff wat weten.
|
|||
|
|||
Ben benieuwd Nicky.
Zag dit laatst trouwens op de apple online store site: mophie Juice Pack air voor iPhone - Apple Store (Nederland) Handig denk ik. Wel wat prijzig. |
|
||||
|
||||
Wel wat prijzig? Ronduit belachelijk duur,maar dat is mijn mening.
Tevens word je iphone 2x zo dik als ik het goed bekijk. Ik heb ten allen tijde een lader bij de hand (thuis,auto werk,eigen auto en bij vriendin) dus ik kom nooit zonder "juice" te zitten. Of een van ons twee moet de rekening niet betalen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb meestal ook mijn oplader bij me . Op zich is het wel een handige oplossing (afgezien van de prijs). |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|