Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Had de Switcheasy Nude Clear voor mijn 3Gs, slechte case. Beschadigt de zilveren rand van je iPhone en komt veel vuil in de case. Case ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Had de Switcheasy Nude Clear voor mijn 3Gs, slechte case. Beschadigt de zilveren rand van je iPhone en komt veel vuil in de case. Case is ook niet echt bedoeld om te beschermen want na een kleine val zat er al een scheur in de case. Ben nu op zoek naar een lederen of siliconen case omdat die niet de iPhone beschadigen. Kan alleen nog geen dunne of degelijke vinden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Edit: verkeerde topic!
Laatst gewijzigd door francebramie; 16-07-10 om 22:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar in jouw geval al wel eens naar de Switcheasy Vulcan gekeken? Daar zitten ook headphone en powerjack protectors bij, zodat daar geen vuil in kan komen. |
|
||||
|
||||
speck is hard van buiten en siliconen van binnen
hij is wel 34,- maar het schijnen echt hele goeie hoesjes te zijn en ik vind het wel hele mooie, en de switcheasy vulcan vind ik niet mooi, en ik wil zoiezo buiten hard want anders blijft hij steeds in mn spijkerbroek plakken XD |
|
|||
|
|||
Ik bezit nu ruim een jaar een SENA Ultra slim sleeve. Op zich bevalt dit mij prima maar zoek eigenlijk nog een alternatief.
Ik zou een soortgelijke sleeve willen waar je een 2 tal pasjes (bankpas + rijbewijs) en evt een vakje voor wat briefgeld. Het idee moet zijn dat de sleeve nog steeds "Slim" is. Een zoektocht op internet wijst uit dat je op van die flipscases of wallets uit komt die enorm "bulky" zijn. Dus wie weet er een ultra slim sleeve met opbergvakjes?? Laatst gewijzigd door Renzo4000; 20-07-10 om 10:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb deze vandaag ontvangen en heel tevreden van; dat ding blijft tenminste staan in de kickstand, nu hoef ik tenminste niet al die tijd m'n iphone in de hand te houden als ik tv ofzo wil kijken. |
|
|||
|
|||
Show je Iphone 4 Case
Laat hier zien hoe jij je iphone 4 hebt beschermt , welke case/hoes/cover ?
ik heb zelf deze besteld http://www.myincipio.com/product/IPH...-iPhone-4.html Laatst gewijzigd door master; 22-07-10 om 12:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geweldige Case net wat ik zoek in welke NL shop heb je die besteld misschien handig om dat ook even te vermelden. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
haha oke dan, heb je hem al binnen of moet hij nog binnenkomen?
Ik heb hem 5 min geleden ook besteld geweldige case lijkt mij ...? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Feather ook gehad voor mijn 3Gs,een goede case die lkkr dun is.
Nadeel was dat ik een witte had en die werd heel snel vies (geel) tevens beschermt deze case de bezel niet. Dus mocht je iPhone op het scherm vallen heb je dikke pech. Nu heb ik de NGP clear 20/20 en die zit ook prima en er zit een randje over de bezel zodat als ie met het scherm naar beneden valt deze beschermd is. Helaas ligt mijn iPhone (1 week pas) bij Pro-Assist en dan weten jullie genoeg
|
||||
|
||||
Hij is binnen hoor gisteren om 21:15 besteld en vandaag zat hij al in de brievenbus .
De case behoud de vorm van de Iphon 4 heel goed hij wordt er niet echt dikker op sterker nog ik vind hem nu beter in de hand liggen maar dat is persoonlijk . Daarbij had ik nog een Fabrix sokje van mijn oude 3g en daar past de iphone4 nu ook perfect in zonder eruit te vallen IK ZEG DOEN! |
|
|||
|
|||
Heb hem ook binnen. Echt mooi en ultra dun prezies wat ik zocht.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen case ervoor, maar wel een soort van tasje. Dan moet je het klitterbandje eraf halen en dan een stukje naar boven trekken zo dat je je Iphone eruit kan halen, maar dan nog. Ik koop toch elk jaar het nieuwste model, en ik ben zuinig genoeg met mijn spullen zonder hoesjes en dergelijke.
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand nog ervaringen met bovenstaande case? mij lijkt het dus ook wel wat.. hebben de inmiddels gebruikers ook een ''real life'''foto?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan niet met mijn iphone een foto van mijn iphone maken en mijn camera is stuk haha maar ik zou zeggen zeker bestellen. Als je nog vlug bent en het voor 10 uur doet heb je hem morgen nog in huis. Heb hem nu een aantal dagen en vind eigenlijk dat de iphone nog beter in mijn hand zit bij het typen enzo + zo heb je zeker geen death grip die ik zowiezo niet had heb wel meer Wi-Fi ontvangst btw |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf deze case: SwitchEasy NUDE Case For iPhone 4.
Het is een harde case die 1 mm dun is. Hij bevalt me erg goed, ligt lekker in de hand en je hebt eigenlijk niet door dat er iets om de iPhone heen zit. Foto's: http://www.webgangster.nl/dumpert/in...r=iphone4_case Laatst gewijzigd door webgangster; 31-07-10 om 20:11. |
|
||||
|
||||
heb gisterenavond de EasySwitch Nude via de iPhoneclub shop besteld.
ben benieuwd wanneer hij binnen komt - nog geen verzendbericht gezien ! |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|