Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de "SwitchEasy Nude Clear voor iPhone 3GS / 3G" dus dezelfde die jij wilt halen alleen krijg ik hem voor men 3G. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb de "SwitchEasy Nude Clear voor iPhone 3GS / 3G" dus dezelfde die jij wilt halen alleen krijg ik hem voor men 3G.
Is irritant als je een abonnement hebt en je moet wachten voor verlenging, in januari ben ik pas de gelukkige ;< |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist de witte Sena UltraSlim besteld met een coupon code voor 6% korting: PCWIPNK11
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra ik 'm binnen heb zal ik even wat foto's plaatsen en laten weten hoe het met de kwaliteit zit. |
|
|||
|
|||
Vrijdag toen ik mijn iPhone had gekregen van T-Mobile op zoek gegaan naar een leuk hoesje, ik heb gekozen voor een BodyGuardz beschermkit en de witte Switch Easy Nude. Zodat ik toch nog een beetje een witte iPhone heb.
Vrijdagmiddag om kwart voor 6 besteld, en gisteren al ontvangen. Ook de goedkoopste als ik zo rondkijk door de shop. Besteld bij Appelhoes. |
|
|||
|
|||
Ik kan ook bevestigen dat appelhoes.nl een goede site is voor dit soort artikelen!
|
|
||||
|
||||
Eindelijk mn speck candy shell binne
heb hem nu 2 daagjes en ben zeer te vrede, hele goeie bescherming en je krijgt er een doekje en een screen protector bij, ziet er mooi uit en ik vind dat het cker stijl heeft. het enige nadeel is dat hij je iphone een beetje Bulkie maakt, sommige zullen hier last van hebben, maar ik niet zo veel, ik raad hem cker aan. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik nu de Swicheasy Vulcan en ben er zeer tevreden mee. Lekker dun, goede kwaliteit, voelt goed en heeft goede bescheming. Het is alshetware een softcase en hardcase in een. De nadelen zijn wel dat het lastig om de iPhone uit de in en uit case te halen en het kost wat kracht om de sleep/wake button in te drukken maar dat is alles. Kan hem zeker aanbevelen. Nou denk ik dat het wel mooier is met een witte ikTelefoon omdat hij uit zichzelf al mat wit is maar dat kan ik niet bevestigen omdat mijn iPhone wit is. Zeker een aanbeveler!
|
|
||||
|
||||
Gebruik nu een Kensington Grip Case voor iPhone 4.
Niet duur, en geeft degelijke bescherming. Dit in afwachting tot m'n Bumper Case, die volgens Apple pas in September zal geleverd worden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben naar een Apple store gegaan en ze hingen daar voor 22 euro! Ik ben er erg tevreden mee!! super mooi!! beschermd niet de voorkant maar heb toch een screenprotector. Maar ik ben er super para in dus heb ook de Sena - Ultraslim pouch gehaald. De 4g pouch was te klein als je een hoesje heb dus heb die van 3gs genomen. I know, it defeats the purpose van de feather case maar vind het wel stylish
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die feather case ziet er wel mooi uit en ook de classic collection ziet er nice uit. maar ik denk toch dat ik gewoon een van de cases ga bestellen via de app van apple
|
|
|||
|
|||
Heb je hem al binnen ben benieuwd ?
|
|
|||
|
|||
kan je de zwarte classic collection case nog ergens anders bestellen buiten op die site zelf (More-Thing.com)
|
|
||||
|
||||
Heb op het moment de Gear4 Icebox case.
Heb een Element Case (zwart/rood/carbon backplate) besteld (preorder). |
|
||||
|
||||
Ik heb deze voorlopig, in afwachting tot m'n Apple Bumper.
Is een Kensington Grip Case btw. Bevalt me nog vrij goed, en niet duur. Laatst gewijzigd door Electronaut; 07-08-10 om 19:17. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Valenta case, alleen wordt daarin mijn iphone4 daarin bloedheet.
Mijn accu loopt ook erg snel leeg. Nu ben ik er achter gekomen dat de aan/uit knop continu in gedrukt wordt door het lopen dan weer zitten etc. Dus scherm iedere keer aan dan weer uit. Nu heb ik een stukje uit de case geknipt maar dat moet eigenlijk niet nodig zijn. Heeft iemand anders nog een suggestie? |
|
|||
|
|||
Sinds 25/6 de Iphone 4 in bezit.
Gelijk deze case besteld. Precies 1 week later in huis. Voldoet uitstekend en lekker dun. Achterkant van case is van doorzichtig "kunststof", wel zo mooi. http://www.griffintechnology.com/pro...reveal-iphone4 Inmiddels via Iphone 4 Case Program een andere uitgezocht als reserve. Laatst gewijzigd door 01420; 08-08-10 om 06:12. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|