Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hier een case met ballen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een zwarte case van Speck en een screenprotector
|
|
|||
|
|||
Is het zo dat je met die 'incase slider' hoezen (leer) je hem er eenvoudig weer uit kan halen zodat je hem in de tomtom carkit kan doen?
|
|
|||
|
|||
Sena is met een nieuwe case (holster) uitgekomen! Deze is ook geschikt voor de iPhone 4. De Sena Fondina.
In sommige NL webshops al gesignaleerd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wat dacht je dan van zo'n BodyGuardz bescherm shield? Die maakt je iPhone echt niet dikker, zorgt alleen voor een bijna onzichtbaar beschermlaagje. Niet alleen als screenprotector, maar om je hele iPhone. Is dat geen optie? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nee, ik heb even in het hoesje gekeken en er staat "Case-Mate" in. Na even Google raadplegen weer gevonden, model "Fuel Lite". Handige ervan vind ik dat 'ie gewoon kan laden en syncen terwijl de iPhone erin zit, maar hij kan ook gewoon apart worden opgeladen.
iPhone 3G / 3GS Fuel Lite - iPhone Battery Case, iPhone Battery Extender Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 07-07-10 om 03:21. |
|
|||
|
|||
Jawel hoor... De Sena Fondina is compatible met zowel de iPhone 3G(S) als de Iphone 4. Product is slechts twee keer aangemaakt onder Iphone 3G(S) en iPhone4. Specs zijn exact hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
weet er iemand waar je een foto op je case kan laten bedrukken zoals hier?? iPhone 3G / 3GS Custom Cases by Case-mate
Maar dan in de BeNeLux? |
|
||||
|
||||
Onlangs deze gekocht, nadat het vorige toch zo goed als versleten was door teveel grip (telkens sukkelen bij het uithalen/wegsteken)
Zeer tevreden van, verdikt de iPhone bijna niet |
|
|||
|
|||
Leuke case... Mooie kleur. Alleen kan het nog dunner denk ik.
Heb je wel eens gedacht aan de SwitchEasy NUDE? Die is slechts 0,8mm dik en toch zeer sterk! |
|
|||
|
|||
Ik mag met trots zeggen dat ik de Sena Fondina heb
Best een mooie accesoire voor je belbeestje (A) Kost wel 40e XD |
|
|||
|
|||
ik gewoon een touchrebel case
|
|||
|
|||
De Sena Walletskin, zo moet ik niet meer met een portefeulle zeulen, alleen de Phone, en plaats voor bankkaarten, paspoort enz..
Superhandig en ik vind het mooi. |
|
|||
|
|||
heb twee cases btw..
Allebei even fijn>> |
|
|||
|
|||
Moeha, ik heb zo een cheap-ass valenta hoesje, geregeld in de tmobile store via me tmobile extra punten.
Hoesje werkt perfect, me iPhone is ultra shiny (H) Laatst gewijzigd door Destiny; 14-07-10 om 01:58. |
|
|||
|
|||
Niet ik een voorstander van ben maar als ik iets kan vinden dat licht is en m'n acherkant beschermt en ik ook nog eens deze mooi kan zetten zodat ik zo naar tv kan kijken ofzo dan sta ik er wel voor open.
Ik heb dit besteld; zou ik binnen 2-3tal weken moeten hebben dan en ook niet te duur. Meer moet dat niet zijn. |
|
||||
|
||||
ik ga maar eens candyshell van speck kopen
die zien er erg goed uit en volgens mij beschermen die als besten^^ of heeft iemand anders nog tips?? en het moet wel betaalbaar blijven |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kende het merk Speck niet. Zoek je speciaal een (dunne) siliconen case kijk dan ook eens naar de SwitchEasy Vulcan. Of een combinatie van een siliconen case met een hardcase buitenkant. Dan is de SwitchEasy Capsule Neo een prima optie. Ik weet niet wat je precies "betaalbaar vindt, maar tussen de €20,- en €30,- ben je wel kwijt voor een A-klasse bescherm case. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|