Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sven-erik bedankt voor de snelle reactie! "full-face iPhone 4 screen protection kit included" is dit ook het geval als je hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Valenta easy
DigitalsOnline - htc desire valenta easy leather case pouch / luxe beschermtasje - maat xl |
|
|||
|
|||
Hi All!
Ik heb inmiddels de originele Apple Bumper ontvangen. En voor de tijd daarvoor te overbruggen heb ik me de Gelli Case van Case-Mate gekocht. Omdat ik bij mijn 3GS tevreden was over de Zagg Invisible Screenshield was heb ik deze ook voor mijn iPhone 4 aangeschaft (voor en achterkant bescherming). Echter ben ik op dit moment alles behalve tevreden over mijn Zagg. Ik heb deze er nu pas opzitten en nu is deze al los aan het laten aan de randen door de Gelli Case. (De Gellie Case rand duwt tegen de rand van de screenprotector) Behoorlijk balen! Vooral als je zuinig wil zijn op je spullen. Van ellende heb ik me de Apple Bumper uit de verpakking gehaald en deze geplaatst. Nu hoop ik dat deze mijn Zagg niet nog verder verziekt. Op zich is de Gelli Case een super case. Maaaaar... je moet wel voorzichtig zijn met een andere screenprotector als de originele die bij de Gelli Case geleverd wordt. Deze is net is stijver dan de Zagg waardoor het randje dus niet omvouwt. Zijn er ook andere mensen met deze ervaring??? Mercikes! |
|
|||
|
|||
Iemand foto's van de belkin shield micra transparant? (niet de photoshop foto's op de website)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, maar tot zondag niet thuis. Dan zal ik foto's posten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook persoonlijk vind ik dat je bij de BodyGuardz veel meer waar voor je geld krijgt! Google er maar eens op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gisteren de Marware CEO Glide voor iPhone 4 ontvangen. Geweldig!
Mooi strak om de iPhone. Een lusje om 'm eruit te halen en zelfs een vakje voor je pinpas o.i.d. Maar het mooiste vind ik dat ie elke keer als je de iPhone erin stopt of eruit haalt, het beeldscherm poetst!! Laatst gewijzigd door JBZ; 13-08-10 om 13:05. Reden: afbeelding aangepast |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar deze iPhone 4 wrap (hoes? sticker?) is wel erg gaaf.
Je hebt ze in normale kleuren, maar ook in glow in the dark en verspringend van kleur. Check de website maar. Prijzen liggen rond de 8 euro geloof ik, free shipping worldwide. iColor Wrap for the iPhone 4 - Home Betalen kan via Paypal!!
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 Laatst gewijzigd door marcoryn; 13-08-10 om 13:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooi hoesje!
|
|||
|
|||
Nou ik ben eruit.... Of ja bijna.....
Ik ga voor de Sena UltraSlim of de COTEetCIEL pouch voor de Iphone 4. Dus nu nog effe een keuze uit een van deze twee maken en direct bestellen. Iemand hier op het forum ervaring met COTEetCIEL?? COTEetCIEL Ze zien er erg mooi uit maar kwaliteit en bescherming is erg weinig over te vinden. Gr Randy |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Idd heel mooi hoesje! Waar is hij het goedkoopst en wat is de prijs?
|
|
||||
|
||||
Wederom een marware sport grip gekocht, goeie kwaliteit
De vorige hield mijn 3GS in topconditie
|
|||
|
|||
Alleen op YouTube ziet het hoesje er maar moeilijk uit om gebruik en schaf hem daarom maar niet aan.. Ga verder kijken naar een soortgelijke Sena case i geuss
|
|
|||
|
|||
Ga toch maar voor de sena ultaslim als ik de revieuw van vorig jaar eens lees over de marware
CEO: Review: Marware CEO Glide voor iPhone en iPhone 3G - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Review sena ultraslim pouch(3g)
Review: Sena UltraSlim Pouch voor iPhone en iPod touch - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
En nee, ik heb geen aandelen in de site of zo. Ben gewoon zeer tevreden met het hoesje ;-) Citaat:
Laatst gewijzigd door JBZ; 14-08-10 om 02:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
YouTube - Best iPhone 4 case yet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het mooie eraan is, dat je iPhone gepoetst uit het hoesje komt. Aanrader! Overigens, ook in Nederland te koop op coteetciel.nl. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|