Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) zwarte bumper van het case programma...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zwarte bumper van het case programma
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb een screen protector vanuit de switch in gent gekocht, achterkant is netjes en goed maar de bescherming voor de voorkant is zwaar teleurstellend. Het scherm is veel van z'n scherpte kwijt, went misschien wel maar zonde van het scherm. Voor de voorkant ga ik zeker nog een beter alternatief zoeken. Verder zit ie ook nog in een sleeve case, tot nu toe zeer tevreden van
|
|||
|
|||
Ik heb nu een week de InvisibleSHIELD op de voor- en achterkant zitten ben alles behalve tevreden. De shield is toch erg goed zichtbaar, niet door micro bubbels, maar door een soort licht relief op de shield.
Hebben meer mensen hier last van? Het zou best normaal kunnen zijn, aangezien de shield ook voor bescherming moet zorgen. Zou dit bij de bodyguard (dry apply) ook zo zijn? Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een soort flinterdunne film voor over de voor- en achterkant. Het nadeel is dat je dan wel minder bescherming hebt. Iemand trouwens ervaring met GelaSkins | iPad Skins, iPhone Skins, iPod Skins, Laptop Skins, Gaming Skins, Custom Skins, Giclee Prints and more... ? Het haalt wel het hele apple design weg, maar het is wel een originele skin. |
|
|||
|
|||
heej jappe,ik gebruik de bodyguardz voor m,n iphone 4. zeer tevreden over...ziet er goed uit. je ziet het wel dat het erop zit. aan de achterkant zie je het echter niet.
ik gebruik hierbij de belkin grip vue clear dus dan zie je de iphone nog mooi en netjes. werkt erg goed. heb wel de hoekjes van het voorscherm een beetje kleiner gesneden,het hoesje pakte telkens de rand van de folie. dat is nu dus opgelost. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder is er sinds afgelopen week een wallpaper beschikbaar voor je iDevice die ook perfect bij dit hoesje past. Hele pack is hier te downloaden..
|
|||
|
|||
Ik heb 2 weken de Switcheasy NUDE gebruikt en ben er totaal niet tevreden over. Hij sluit opzij niet genoeg af en laat de voorzijde bloot. Er kruipt opzij overal stof en vuil tussen, wat slordig oogt! Tevens staat het ding al vol met krassen terwijl hij altijd in m'n zak zit zonder sleutels. Allé, het ziet er niet meer uit na amper 2 weken.
K'heb nu de Bodyguards er opgedaan in afwachting van een nieuwe iwood Geen aanrader! Heb ter vergelijking reeds een 2 weken geleden de nude versie die je in het case programm kon bestellen besteld en kan dus binnenkort een vergelijk opmaken, want die zal er hopelijk eens gaan aakomen en op de iwood moet je toch 6 weken wachten.... |
|
|||
|
|||
Ik had eigenlijk geen case willen nemen, enkel een screenprotector, maar ik durf het niet aan. Dat ding voelt zo zwaar, maar breekbaar aan met al dat glas, dat ik echt denk dat hij na een goede val kapot is of in elk geval zwaar beschadigd.
Een bumper/plastic case is geen optie, omdat het er niet uitziet (in mijn ogen). Ik heb na veel zoeken gekozen voor de Noreve Traditional Case. Ik wilde persé een flip case waar het toestel tijdens het bellen in blijft (dus geen zakje oid) en de telefoon moet niet over het aangezicht vastgehouden worden met allerlei lelijke bandjes. Daarnaast betaal ik liever paar cent meer voor mooie kwaliteit dan dat het leer na paar maanden barst of de telefoon slecht omsluit. Dit is het geworden; Etui en cuir Tradition pour Apple iPhone 4 | Noreve - Haute Couture for Mobile Devices Check ook deze Review (vergelijkbaar model voor een ipod) (zeer positief) En deze voor de 3g (beroerd geluid) krijg hem volgende week binnen (rechtstreeks bij Noreve besteld voor ongeveer 50 Euro'tjes.) Laatst gewijzigd door Benny Jolink; 26-08-10 om 12:11. |
|
||||
|
||||
Ik wil een doorzichtige, vrijwel onzichtbare protectie zoals bijvoorbeeld Zagg InvisibleSHIELD voor mijn iPhone 4 of een CARBON(look) case.
Iemand nog (niet te dure) tips? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook heel erg zitten zoeken naar een goede shield en heb na veel speurwerk en veel recenties bekijken gekozen voor de BodyGuardz en dan maakt het niet veel uit of je de gewone of dry apply koopt. Nu heb ik zelf geen ervaring hiermee maar heb heel veel reviews gelezen over de verschillende merken. En nee heb geen aandelen in Bodyguardz.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je deze case besteld bij Incase zelf? Lijkt me nogal omslachtige manier van werken... Gisteren een mailtje gestuurd, zou dan telefonisch gecontacteerd moeten worden voor de betalingsgegevens? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraagje: hoe zit de heritage phone case in je broekzak? Is dat te doen of niet? Overweeg deze of een Sena Case Argyle http://www.senacases.com/apple/iphone-4-cases/argyle/ |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik zoek eigenlijk een case voor mijn iphone 4, die een vriend van mij ook heeft voor zijn nokia. Waarbij je je telefoon van de zijkant er in doet, maar ik kan hem nergens vinden. Foto: Ik heb hem nog nergens kunnen vinden, misschien weet iemand waar ik hem kan vinden? Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Ik zoek dringend een soft/hard case voor mijn iPhone 2G, waar kan ik 1 kopen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze verkopen ze ook online in sommige winkels. |
|
||||
|
||||
@ Steffen123
iPhone 3G(S) Leather Case - Hubay die heb ik voor mijn oude (2G), erg fijn stevig hoesje. Tevens stijlvol kleurtje. |
|
|||
|
|||
kan iemand mij vertellen waar ik een Incase Slider kan bestellen of kopen? dank
|
|
|||
|
|||
Ik zoek iets in de richting van zo'n leren hoesje van de openingspost, maar dan voor de iphone 4.. Iemand?
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|