Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben mensen ervaring met een beyzacase?? Denk erover om deze te gaan kopen: Apple iPhone 4 Strap "Wave" Case...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hebben mensen ervaring met een beyzacase??
Denk erover om deze te gaan kopen: Apple iPhone 4 Strap "Wave" Case |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag de SwitchEasy Nude binnen gekregen voor mijn 3G. Echt de perfecte case voor mij. Hiervoor had ik de Neo van SwitchEasy en daar was ik ook tevreden over. Maar de Nude is echt zo dun (0,8 mm) zodat je niet eens ziet dat er een hardcase omheen zit. Ook de screenprotectors (2 stuks) zijn perfect aan te brengen op je scherm,geen bubbels of stofjes eronder, helemaal goed. Van de 7 verschillende hoesjes die ik heb gehad is dit toch de fijnste die ik heb gehad. Met deze red ik het wel tot de iPhone 4.
Laatst gewijzigd door Econz; 15-08-10 om 13:27. |
|
|||
|
|||
wat is een goede case voor mensen die nogal snel hun telefoon laten vallen?
(shame shame, maar krijg het toch altijd weer voor elkaar).. en binnenkort de Iphone dus die wil ik wel heel houden ps keep it stylish hahaa |
|
|||
|
|||
Vandaag mijn Belkin Shield Micra binnen gekregen, maar deze is echt serieus 2x zo dik als mijn Case-Mate Slim Case. Iemand geinteresseerd in de Belkin Shield Micra, want ik doe hem weg. (natuurlijk voor iPhone4)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij is echt dik, vergeleken met mijn CaseMate Slim Case. Bij mij gaat het dus terug in de verpakking. |
|
||||
|
||||
Vandaag gratis iPhone 4 Bumper binnen!
Case is heel wat dunner dan ik had gedacht, je houd echt heel mooi het ori design van de iPhone, met een beetje bescherming toegevoegd. Ik ben tevreden! |
|
||||
|
||||
Zo ziet het er van de boven-/zijkant uit. Het hoesje zelf (siliconen) is blauw, half doorzichtig (of zo). Kostte €30 geloof ik, maar weet het niet zeker meer, was in de mediamarkt (staat uiteraard niet op hun site). |
|
|||
|
|||
Topic doorgepluist, maar vind het nog lastig. Ik heb nu om een iPod Touch een siliconenhoes en dat bevalt prima. Kan in mijn zak en ik heb nog het gevoel dat ik een iPhone vastpak. Ik zoek dus nu ook een zwart siliconenhoesje, met screenprotectie dan en zonder ribbeltjes etc. Hij moet er strak uitzien, liefst wat het sjieke van de iPhone ook uitstraalt... Incipio misschien?
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb eindelijk door veel advies van vele hier een keuze gemaakt.
Het is de BodyGuardz Full Body Dry Apply geworden en als pouch is het de Sena Sarach UltraSlim Black/Grey geworden.... Beide besteld en als ik ze in huis heb is het wachten op de Iphone 4 Als die er dan is dan zal ik hier laten weten hoe de ervaringen met beide zijn. Gr Randy Laatst gewijzigd door Maddog; 16-08-10 om 20:08. |
|
|||
|
|||
leuk dat je wat foto's deelt!
Ben nog aant twijfelen tussen deze en de incase snap.. iemand die beide heeft? Laatst gewijzigd door Mikaa; 17-08-10 om 21:02. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
squirrellicious.nl hoesjes leder
Ik gebruik mijn eigen unieke gemaakte hoesje van leer.
Inmiddels verkoop ik ze massaal via mijn website ( squirrellicious.nl ) naar alle hoeken van de wereld. Momenteel heb ik zo'n 50 verschillende op voorraad! voor wie het leuk vindt: View Iphonecardlaptopsleeve by squirrellicious on Etsy Ik maak zelfs hoesjes op verzoek, dus keuze in: kleur leer afbeelding/naam kleur vilt kleur ophaal systeem Mijn website is vanwege het internationale verkeer in het Engels Laatst gewijzigd door squirrellicious; 17-08-10 om 22:38. |
|
||||
|
||||
iPhone 4 bumper
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn iPhone 4 binnengekregen en de Incase Snap Case (Clear version) besteld, levertijd is 1-3 weken, als ik hem heb zal ik wel vertellen of hij me bevalt..
|
|
|||
|
|||
Heb de bumper case via de app besteld (gratis).
Denk niet dat ik 'm ga gebruiken, doet afbreuk aan een apparaat dat je juist voor de looks hebt gekocht. Als ik een telefoon met stootrand had gewild, had ik wel een Nokia van de fractie van het geld gekocht |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
real life foto´s van iphone 4 hoesjes
beste lezers.
tijdens het surfen kwam ik dit tegen iPhone Case Gallery | iLounge ik vond het het delen wel waard omdat je hierop goed de hoesjes ``in het echt`` kan bekijken. hoop dat jullie er wat aan hebben. groet van dutchy. |
|
|||
|
|||
Ik zit op deze te wachten:
Sena UltraSlim Pouch Black voor iPhone 4 > iPhone Cases > iPhoneclub Shop Nu maar hopen dat ie snel leverbaar is. Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-08-10 om 21:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag via de site van sena cases de leren ultra slim 4 besteld. Dit omdat ik het krassen in mn broekzak en stofdeeltjes zo kan vermijden. Met de 'open' cases gaat dat niet. Ik heb nog de standaard bumper van apple besteld voor als ik m laat vallen, zal vast ooit een keer gebeuren (hij is best glad die 4 maar dat maakt m ok mooi). wellicht past die met bumper in het leren hoesje. http://www.senacases.com/apple/iphon...slim/black.jpg. Met priority besteld, kost maar 9,95 usd, omgerekend met huidige koers een 30,-- euri. Wel een backorder maar in NL moeilijk te krijgen dus gok ik op het moeder bedrijf zelf.
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|