Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben de volgende hoesjes voor onze 3 iphones...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wij hebben de volgende hoesjes voor onze 3 iphones
Wij hebben de volgende hoesjes voor onze 3 iphones
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een zonde om een prachtige iphone in zoiets te verpakken ... HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN |
|
||||
|
||||
en de hoeken niet beschermd.
|
|
||||
|
||||
Ik vind die rode wel mooi,
Ik doe hem ook alleen in mijn hoes als ik van huis/onderweg ben, thuis ligt ie 'bloot' zodat ik er lekker naar kan staren Mijn hoesje komt trouwens een dagje later, als t goed is morgen. |
|
||||
|
||||
dan heb je hoog nodig een bril nodig want de stof steekt ver buiten de hoeken en Sena is een gerenommeerd merk Maar het gaat in deze topic niet wat iemand wel of niet mooi vind, dus laten we aub ontopic blijven wat gevraagd word namelijk Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? |
|
||||
|
||||
Zo wat zjn we snel aangebrand Dacht toch wel dat iemand mag zeggen of hij/zij een case mooi of lelijk vind. Dat is zekers wel ontopic. Vind persoonlijk deze versies van Sena ook niet erg mooi
|
|
||||
|
||||
En ik mag me toch verdedigen? Had ook zo'n soort hoes om mijn iPaq. Mooi, dat bij het vallen de hoeken wel beschadigen? Die zachte randen bogen zo om.
|
|
|||
|
|||
Die derde, de siliconen Switch Easy Colors Crimson Red is een die heb ik. Erg fijn hoesje, alleen wel jammer dat het een beetje over mijn scherm lapt. Ik kan soms niet bij de "toetsen" in de hoeken van het scherm.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu om mijn 3G een Sena Ultraslim pouch. Ik gebruik hem al meer dan een jaar en ben er zeer tevreden mee. Zaterdag komt mijn nieuwe 4G, ik twijfel nog of ik daar een case/sleeve/puch voor wil...
Laatst gewijzigd door slogies; 30-09-10 om 12:03. |
|
||||
|
||||
Mijn sena case is binnen, en ik ben er blij mee
verdorie, nu krijg ik weer geen afbeelding geplaatst :-( |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vind de kleuren van het Sena hoesje wel mooi..
Voor de rest is het mijn smaak niet, omdat je niet meer 't design van de 4 ziet, jammer genoeg
|
||||
|
||||
Oeps. en die hoeken!!!
|
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen dat ik voor de iPhone 4 nog niet 1 hoes/cover ben tegengekomen die hem helemaal (ook het scherm) beschermd EN gebruiksvriendelijk blijft... Ik edit veel videootjes en kijk veel uitzending gemist op de iPhone.
Het scherm is eigenlijk iets te glad (vind ik!) en de meeste covers voelen niet fijn in de hand met het editen van de videos ofzo. Iemand tips? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hard Graft sleeve
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De knoop is doorgehakt, ik heb een witte Sena Ultraslim pouch besteld voor de iPhone 4 die morgen komt (hier in de iPC shop). De enige irritatie die ik had, is opgelost, bij mijn oude Sena pouch liet het vilt los van het leer aan de bovenkant. Daar hebben ze bij de nieuwe versie een mooi stikseltje doorheen gemaakt.
Ben nu al blij! |
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu sinds z'n 2 weken de incase slider. Wel prijzig maar ik heb er totaal GEEN spijt van.
Incase Chrome Slider Case voor iPhone 3GS - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarre hoe hoy je zoiets nou aan je hoofd als je belt?? Dat moet er toch niet uitzien? Alsof je met een portemonnee aan je hoofd zit joh! |
|
||||
|
||||
Die vind ik erg mooi!
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|