Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift HAhaHAha!! Grappig ! Die bazen moeten ook altijd moeilijk doen hè !? Het is op zich een mooie flipfloptassie, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk kan dat. Hoe wil je anders je iPhone eruit halen?
|
||||
|
||||
Ik heb zaterdag ook de zijkanten van bodyguardz bevestigd. Het voordeel is dat hij nu iets stroever is bij het vasthouden. Ik ben nog steeds blij met die bescherming. Het hoesje op de pagina hiervoor: http://shop.hardgraft.com/phone-cases/phone-fold-wallet vind ik ook erg mooi.
Het tweede setje Bodyguardz wil ik bewaren voor als het eerste set loslaat. Laatst gewijzigd door Macbookto; 05-10-10 om 21:48. |
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn limited edition element case vapor 4 AR15-V case binnen.
Echt een pracht "bumper". Prijzig, maar dan heb je ook wat. Ze hebben zelfs de carbon achterkant twv $ 30 er gratis bijgeleverd om de een of andere reden, ik had hem ieder geval niet besteld en betaald Genummerde oplage, ( nummer 236 van 250) Ik zal zo ff kijken voor foto's, want dat Jan niet via de app zo te zien. |
|
|||
|
|||
de fotos.
en zoals je ziet geen probleem met koptelefoon of lader aansluiting. http://www.shopelementcase.com/produ...me-Metals.html Info over de case, let niet op de prijs, daar komt nog $ 25 verzendkosten bij, ughe ughe. [FONT=arial]AR15-V[/FONT] [FONT=arial]The AR15V is the first in our new Extreme Metals collection of Limited Vapor Cases. The AR15-V has a non-glare tactical finish that was achieved by glass bead blasting the surface prior to anodizing. The super matte black finish is free of logos and is laser engraved with a model number and individual serial number. Real carbon fiber back plate included in all AR15-V orders! Limited to 250 pieces for this ordering period.[/FONT] Price: $119.99Laatst gewijzigd door thespirit; 05-10-10 om 16:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weer 20 euro verspild. |
|
|||
|
|||
Hallo TheSpirit,
Zelf heb ik er ook aan gedacht om deze bij elementcase te bestellen maar zal deze Vapor 4 geen krassen veroorzaken? Oh ja, je zei dat de carbon cover er gratis bij had gekregen en dat klopt,in de tekst staat:carbon cover included.Ik ben in ieder geval zeer happy met de stock liquid case van elementcase,ga ook niet meer veranderen. Groetjes,Marco. |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee waar ik de Incase Snap Case Smoke kan kopen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f41/k...ansparant.html Grtz |
|
|||
|
|||
Ja, ik zag dat ook net pas dat de achterkant erbij zat.
Helemaal niet gezien toen ik bestelde. En de binnenkant heeft stukjes rubberachtig spul en de randen steken ook net een klein stukje uit net als de orginele bumper dus zeker weten dat je iPhone absoluut krasvrij blijft met deze case. Ik heb wel geluk dat mijn koptefoon erin past want die was ff te duur om te vervangen voor 1 met een kleiner stekkertje, hoewel je voor een paar cent een verloopstekkertje hebt bij bv dealextreme.com. Ik heb hem er nu een halve dag op en bevalt me uistekend. |
|
|||
|
|||
Oké dan,en hoe zit het met je ontvangst? Het schijnt dat sommigen hier hinder van ondervinden,1 à 2 streepjes minder.
Hoor t graag,Marco. |
|
|||
|
|||
totaal geen verlies in 3g.
lijkt wel een lichte vermindering in Wi-Fi vreemd genoeg, maar dat kan toeval zijn. maar of ik nou 100% of 80% Wi-Fi heb dat kan niet echt boeien. Vanmiddag nog in ziekenhuis op een plek waar ik veel kom, normaal net aan bereik om te bellen, en kon nu ook gewoon bellen dus als er achteruitgang zou zijn in bereik dan had ik niet kunnen bellen vanmiddag en dat ging prima. Hier nog een screenshot van vanmiddg, niks mis met bereik zoals je ziet. |
|
||||
|
||||
Heb je die velletjes al weggegooid? Je kunt het er nl. afhalen en weer opnieuw bevestigen. Lees hoe Gonny v.d. Zwaag het gedaan heeft in haar review. Rustig in de badkamer gaan zitten. je moet een poosje de bubbels eruit wrijven en de andere dag is de rest ook weg. Spiegelglad zit het er op.
|
|
|||
|
|||
Moet m'n Iphone nog ontvangen, maar ben me alvast aan het oriënteren voor een goede bescherming. Dacht zelf aan een 'Speck fitted case' als bumper zie:
https://forum.iculture.nl/f28/i...-verkoopt.html Mijn vraag weet iemand of hij met die case nog wel in een ultraslim pouch past van Sena die ik ook wel mooi vind? Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases UltraSlim for Apple En deze dan nog erbij voor de variatie, ziet eruit dat die in ieder geval past met die Sena, wel vraag ik me af waarom die zo goedkoop is: Metallico Series Hard Cover iPhone 4 Case - Red, Metallico Series iPhone 4 Cases, Metallico Series Cases for iPhone 4/ HD - KitTube Laatst gewijzigd door mjik83; 06-10-10 om 03:11. |
|
||||
|
||||
Ik heb een goedkoop hoesje met een klepje dat dicht kan. Bevalt me prima en de verrassing is des te groter als de iPhone 4 er uit komt. Maar ...... eerlijk gezegd vind ik de vorige iPhones fijner vasthouden. Dit voelt toch allemaal wat rechthoeking. De iPhone 3 ligt lekkerder in je hand.
|
|
||||
|
||||
Heb de Classic van Beyzacases. Kostte me 35 euro bij de Amac.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ziet er leuk uit, maar de afwerking is niet echt netjes, lijmresten, scheve stiksels,scheef embleem. Maar voor de prijs een aardige case, alleen niet zo mooi afgewerkt als mijn sena |
|
|||
|
|||
Het voordeel van deze t.o.v. de sena lijkt mij het 'bandje' waardoor hij niet uit de sleeve valt als je hem per ongeluk verkeerd om vast zou houden.
Jammer van de afwerking. Twijfel nu toch weer tussen deze en een sena.... |
|
|||
|
|||
Ik heb de SENA Sarach ultraslim pouch en m'n tel valt er absoluut niet uit als ie op de kop hangt. Ben zeer tevrden over de SENA heb hem nu al ongeveer een maandje in gebruik...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En die Sena cases zijn natuurlijk ook erg goed. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|