Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt, maar als je die shirts in Turkije koopt noemt men ze nep en hier in de winkel waar je 10keer het bedrag voor moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klopt, maar als je die shirts in Turkije koopt noemt men ze nep en hier in de winkel waar je 10keer het bedrag voor moet betalen noemt men ze weer echt. Dan bedoel ik natuurlijk niet kopen op de bazaar maar kopen in de winkel.
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb 'm inmiddels binnen, en hij bevalt prima! Op de verpakking zat zelfs een persoonlijke boodschap. Echt heel mooi spul, waar je helaas wel een dikke prijs voor betaald.
|
|||
|
|||
Citaat:
zou je misschien een fototje kunnen maken om de dikte in te kunnen schatten? en zijn de pashouder en vakjes echt handig voor cash en creditcards? |
|
|||
|
|||
Op Mobil riot gear staan echt mooie cases joh, thanks!!! Met name de ileather series en de Iluv Sentinel metallic case..
En leer is handig voor mij, mocht ie vallen (hoe voorzichtig ik ook ben, elke telefoon die ik gehad heb heeft een aantal keer de grond gezien :S), dan breekt dat de val hopelijk... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de Sena site kan ik wel bestellen maar zie nergens een mogelijkheid voor een promocode? of komt die mogelijkheid pas als je scht helemaal bevestigd hebt? (en dus nog niet weet of de promocode wel werkt?) |
|
|||
|
|||
Ik zou nooit pasjes (en al helemaal geen creditcards) bij een telefoon in de buurthouden want dan bestaat de kans dat de kaart wordt gewist.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In een grote UPS envelop kreeg ik deze verpakking met een persoonlijke tekst binnen. En zo zat ie in de verpakking.. En hier de dikte van het hoesje. Ik raad je dan aan om eerst 1 pasje er in te doen en na een paar dagen de 2e. Meer dan 2 pasjes kunnen er echt niet in. Cash kun je dan beter nog onder de zwarte band stoppen, maar sowieso raad ik je gewoon aan een kleine creditcard portemonnee aan te schaffen bij de Hema ofzo, daar nog een beetje kleingeld en de grote flappen in kunnen. Verder is het hoesje best dik, maar hij beschermd dan ook helemaal. Telefoon zit er ver genoeg in en de speaker is niets minder hoorbaar wanneer je gebeld wordt. Al met al zeer tevreden. Ik zag nog een vraag waar je 'm kon bestellen. Nou hier: http://shop.hardgraft.com/ Voor in totaal 72 euro (45 excl. btw en verzending) Laatst gewijzigd door Froggle; 22-08-10 om 14:07. |
|
||||
|
||||
Ik heb deze sleeve nu sinds enkele dagen in gebruik en ben er zéér tevreden van. Kostte niet zoveel, iPhone 4 zit er stevig in en ik vind het hele mooie kleuren. Duurde een weekje voor hij aankwam met de post.
Gekocht via Etsy: klikkie. |
|
|||
|
|||
Levertijd is niet gegeven maar ik kan m'n status van mn order volgen en die is 'pending fulfillment', dit betekent order geplaatst,op voorraad en verzonden'. Kan dus deze week afgeleverd worden. Grt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen Ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraag.
Weet iemand de naam van deze case? en misschien waar die te koop is? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Uploaded with ImageShack.us Gr, Thom |
|
|||
|
|||
beste thom, dit is een swirl case volgensmij
Laatst gewijzigd door Dexstron; 23-08-10 om 12:46. |
|
|||
|
|||
Hallo Dextron super bedankt voor je antwoord.
k heb tog voor een andere gekozen deze heb ik morgen in huis de Reptile van SwitchEasy White Uploaded with ImageShack.us Volgens mij redelijk goede case. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met bumper en al gaat ie niet passen helaas.... en ik hoopte er ook zo op ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT; Denk je dat het mogelijk is dat de iPhone4 met bumper en al erin past?? Laatst gewijzigd door PrittStift; 24-08-10 om 20:52. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|