Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jmdejong Hallo mensen ik heb dit hoesje echt perfect. Stevig en mooi leer. Heb deze gekocht op marktplaats en binnen 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben voor de blue crush gegaan van Fabrix, goeie kwaliteit en zeer stijlvol! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ieder zijn smaak he
Als ik die stoffen dingen zie van fabrix, daar loop ik niet warm voor Slappe dingen en je ziet niks meer van die mooi phone |
|
||||
|
||||
Tsja, ieder zijn eigen smaak. Ik vind (let op, mening ) alles wat het uiterlijk veranderd of groter maakt sowieso erg lelijk. Een hoes aan de broekriem is voor 50+ of nerds.
De enige bescherming die ik in overweging zou nemen is dat invicible shield. Die maakt de boel nagenoeg niets groter, veranderd niets aan het uiterlijk, en zorgt toch voor de nodige bescherming. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Slim-Fit Case for iPhone van Belkin sinds vandaag .. zit werkelijk als gegoten!
|
|
|||
|
|||
Ik heb vam dealextreme.com deze besteld, recktstreeks uit china en geen geld.
En pas ook nog is perfect. én geen verzendkosten! DealExtreme: $1.86 Silicon Case for iPhone (Black) |
|
|||
|
|||
Hey, heeft hier iemand de iSkin Revo? Ik heb deze namelijk ook, en heb de screenprotector op m'n scherm gedaan, deze wil ik er echter nu afhalen maar dat ding zit er zo strak op:| ik krijg hem er niet af, iemand tips zodat ik die er toch af kan krijge?
|
|
|||
|
|||
probeer een huishoudfolie ook wel selofaanfolie genaamd.
Het schijnt daar mee te lukken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
http://www.iphone2you.nl/product.php?pk_producten_id=418
Ik zelf vind deze wel cool en dus ook besteld dit zijn de nieuwe modellen van iPhone2you
Meedere kleuren leverbaar Ferry
|
|||
|
|||
Heeft wel wat weg van de Agent 18.. Wel mooi, wat een prijzen alleen..
|
||||
|
||||
ze zien er nie slecht uit, maar k blijf bij de hybrid, clear crystal seido cases.
|
|||
|
|||
Ik heb 'm... Maar waarom zou je in vredesnaam die screenprotector eraf willen halen??
|
|
|||
|
|||
ik heb deze (en nog wat spul) besteld.....
kijken wanneer het binnenkomt en of het wat is. FREE SHIPPING SILICONE SKIN CASE FOR APPLE IPHONE DARK - eBay Housses, Etuis, Accessoires pour iPod, Apple iPod, Lecteurs MP3, Accessoires, TV Son Home-Cinema. (Eindtijd 19-apr-08 17:59:50 CEST)
|
|||
|
|||
Screenprotector en Case
Ik gebruik een Brando UltraClear Screenprotector en een Vaja I-volution SP case.
|
|
|||
|
|||
ik heb een hele tijd gezocht. uiteindelijk vond ik de DLO Hipcase in zwart leder de beste keuze. vooral omdat deze dwars aan de broeksriem kan worden bevestigd met een clip. knel problemen worden daardoor verminderd. maar moest er wel voor naar duitsland. in nederland niet te krijgen en de verschillende aanbieders op het net wilden ook niet echt.
uiteindelijk wel blij met het ding. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu de Incase slider (zwart) echt een lekker robuste behuizing met de mogelijkheid om gewoon te dokken.
Alle knoppen zijn verder ook gewoon goed bereikbaar. De iPhone wordt er wel iéts dikker van maar niet veel, en het is nu echt een fingerprint magnet. Binnekort post ik wel wat pics. |
|
|||
|
|||
Lekker stevig van ALU in div kleuren....
|
|
|||
|
|||
zo ik heb ook een sena ultraslim besteld en wel in de kleur tan. ben benieuwd
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|