Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krasgevoelig is de achterkant van een iPhone? Ik zal de iPhone doorgaans gewoon in mijn zak dragen zonder geld of sleutels erbij.. Misschien een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krasgevoelig is de achterkant van een iPhone? Ik zal de iPhone doorgaans gewoon in mijn zak dragen zonder geld of sleutels erbij.. Misschien een keer over een tafel schuiven maar dat is dan ook wel het ergste. Hoe groot is dan de kans dat de achterkant (het metalen gedeelte) toch bekrast raakt?
|
|
|
|||
|
|||
voelt hij ook beter aan?
(goede grip) dan koop ik er wl een (wanneer ik een iphone heb tenminste) |
|
|||
|
|||
btw sjowol heb je die foto's toevallig van een blog?
Red Ink Scribbles: iPhone invisibleSHIELD Review |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Invisibleshield kost nu nog maar de helft
invisibleSHIELD | Apple iPhone Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield |
|
|||
|
|||
Hallo, Ik ben ook de trotse bezitter van een Iphone en heb gister mijn lederen beschermhoesje ontvangen. Kwalitatief goed en mooi hoesje en dat voor 27 euro incl verzenden .
Heb hiervoor ook een ander lederen hoesje gehad maar deze was van slechte kwaliteit en was hierdoor erg snel stuk. Ik heb het hoesje besteld bij een verkoper op marktplaats. Nette afhandeling en na betaling binnen 1 werkdag in huis. Voor mensen die interesse hebben dit is de link Marktplaats.nl > Nieuw Lederen bescherm hoesje/etui voor Apple Iphone/CECT - Telecommunicatie - Pda's en Smartphones | Toebehoren gr Jeffrey Laatst gewijzigd door jmdejong; 02-03-08 om 23:40. |
|
|||
|
|||
Heb ook de Agent18 en hij bevalt prima.
Trouwens gekocht in de Apple store in SF |
|
||||
|
||||
Tijdje geleden een fabrix case ontvangen via Buffalo van dit forum
Lekker dik hoesje valt er niet makkelijk uit gewoon hetzelfde als iedereen die hem heb zowat blijft een aanrader en natuurlijk prima service met het kopen
|
|||
|
|||
2 maand geleden heb ik de Capsule van SwitchEasy ontvangen.
Wel een mooi hoesje / case, maar hoewel ie net 1 mm dik is voelt de iPhone toch lomp aan. Ik doe het toch zonder, dan maar niet 'safe'. Dunnere hoesjes beschermen niet tegen vallen, en voor krassen ben ik niet bang.
|
|||
|
|||
Ik gebruik geen enkele case/cover of hoesje... dat maakt er de iphone alleen maar dikker, lelijker en onhandiger mee
En als die krast, dan krast die maar... 't is maar een telefoon |
|
|||
|
|||
Bij de aankoop van mjn iPhone zat een lederen hoesje dat sluit m.b.v. een magneet.
Weet iemand of deze magneet in het hoesje eventueel schadelijk kan zijn of problemen kan veroorzaken voor de phone? greetz |
|
||||
|
||||
Ik heb net mijn invisibleshield full body er rond gedaan is perfect , knap product
|
||||
|
||||
bestaan er ook hoesjes die van siliconen zijn en het scherm ook beschermen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb er zo eentje;
En mn vader heeft deze;
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb alleen een originele screenprotector uit de apple store, voor de rest geen hoesje of wat dan ook......... en nog steeds geen krasje (vanaf september 07)
|
||||
|
||||
Hoe is het gegaan met het aanbrengen van de Shield? Ik heb hem hem nu al 2 dagen voor me liggen en vraag me af of het een "easy" job gaat worden. En hoe is het scherm nu? Ik hou ervan dat dat ding lekker glanst, maakt de Shield hem niet mat, of valt dat wel mee?
|
|
||||
|
||||
Het is gemakkelijk enkel ...neem je tijd.
Begin met het scherm , dan de achterkant - zijkant - hoekjes. ZORG DAT JE BIJ DE ACHTERKANT TIJD GENOEG NEEMT OM HEM TE POSITIONEREN !!!!!!!!! Wees zeker niet bang om genoeg vloeistof te gebruiken dan kan je hem nog mooi op zijn plaats schuiven. Als alles klaar is heeft hij wel een iets glimmender effect. De gevoeligheid van het scherm is nog steeds hetzelfde, wat ik leuk vindt is dat hij beter in de hand ligt. Voor de Invisibleshield had ik de indruk dat hij nogal eens uit mijn handen wilde glippen. Succes Laatst gewijzigd door dendirk; 05-03-08 om 11:13. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|