Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een zwart siliconen hoesje, past perfect en beschermt toch goed. Het apple logo tje ziet er nog als nieuw uit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een zwart siliconen hoesje, past perfect en beschermt toch goed. Het apple logo tje ziet er nog als nieuw uit
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iemand ervaring met iStyles ?
iStyles > What rocks you? > iPhone > iPhone Skins - iPhone, iPod, PSP & DS Fashion Accessories Ik ben er nog niet helemaal achter hoe dit precies werkt. Het ziet er goed uit op de plaatjes maar volgens mij hebben deze wat hulp gehad van Photoshop ;-) |
|
|||
|
|||
@Benny ik heb in Amerika ook de ecoshield gekocht.. alleen heb ik het vermoeden dat ie langwerpige krassen maakt, ik weet t zelfs zeker, net nieuwe iphone heeft ook weer meeteen krassen. Niet echt goed voor een hoesje.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Heb er 2 liggen maar ik gebruik nu geen meer, ze nemen teveel ruimte in en een silicon skin kleeft vol met stof en rekt uit als je heb veel uithaalt om in je dockstation te plaatsen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaag heb je je aangemeld als lid, je hebt het hele forum volgespamd met onzin en dan bij precies 50 posts een ad geplaatst. |
|
|||
|
|||
Die slaapzakjes van Fabrixcases vind ik wel mooi eigenlijk. Ik gebruik momenteel een Ipod sock, werkt ook goed. En mijn beeldscherm blijft nu ook mooi schoon .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hoesje
Heb een mooie zwarte lederen hoes gekocht op NL site voor € 12,95 Erg mooi en functioneel. Kan ook een creditkaart of visitekaartjes in aan de andere kant. Bijgaand 2 foto's.
Harold++
Laatst gewijzigd door hjoels; 06-02-08 om 16:03. |
|
|||
|
|||
ik gebruik geen hoesje vind het zonde van zo mooie iPhone, maar begrijp wel dat jullie hem mooi willen houden
|
|
||||
|
||||
Ik ga denk ik gewoon een iPod sock gebruiken als het past
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb een tijdje geleden de Eco Iphone Shield van Agent 18 gekocht.
Fraaie onopvallende case die de Iphone een betere grip geeft. |
|
|||
|
|||
iemand hier ervaring mee invisibleSHIELD Full Body Shield iphone
hallo allemaal
heeft iemand er varing met invisibleSHIELD Full Body Shield iphone je plakt het op je iphone en het word zo hard dat je met een sleutel op je iphone kan krassen kijk naar deze link YouTube - invisibleSHIELD - Apple iPhone ik hoor het wel |
|
|||
|
|||
Ik heb niet zo'n goede recenties gelezen over de invisibleSHIELD. Deze blijkt er dik en toch niet heel erg 'Cristal clear' te zijn. Ook krijgt je telefoon een heel andere grip en wordt een beetje plakkerig. Niet fijn met navigeren lijkt me.
Power Support Cystal Film (ook te koop bij Apple) of de Brando Protector plus blijken beter te zijn. Ik zelf heb de Brando hier thuis liggen, maar heb hem nog niet getest. Maar misschien dat ik 'm ook niet ga gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe jezelf en je phone een lol en koop een fatsoenlijke case, zoals de Agent18 Ecoshield. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke NL site?? Dit vind ik een net hoesje. en zeker voor die prijs. Koen
|
|||
|
|||
Ik heb bij fabrix 2 sokken besteld. Die schijnen toch erg goed te zijn.
|
|
|||
|
|||
I have two cases for my iPhone, both from Prima. One is a flip case, form fitted made of leather, and the other one is a lucite skin that I bought for when I am on the run or outside.
Have been very happy with both, they fit extremely well to the shape of the iPhone and not bulky at all. The leather case has an affordable price, considering the quality of the material. I go them both while working outside the country last year, and they shipped extremely fast. This is for the flip Prima Select Premium Leather Flip Style Case for iPhone - Prima by Bellagio Designs This is for the lucite Prima Crystal Lucite Hard Shell Case for iPhone - Prima by Bellagio Designs |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|