Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bartos @ soundforge maak je reclame voor het myiphone forum dat je 2 keer de zelfde uitleg doet over je case ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens ben ik wel tevreden over deze "winkel". |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kopen met korting?
Citaat:
Couponcode: PCWIPNK11 Let op, je kan deze code pas in het allerlaatste scherm van de bestelprocedure invoeren.
|
||||
|
||||
ik wil juist bestellen maar waar geef je dan je land door als je
de verzend gegevens hebt ingevuld.... ik zie alleen maar state staan... |
|
||||
|
||||
yippie 6 $ dollar korting gehad
let wel het is een coupon korting en geen Gift Certificate.... Laatst gewijzigd door bartos; 18-03-08 om 18:15. |
|
|||
|
|||
Weet niet of ik in het goeie topic zit maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen. Ik ben op zoek naar zo anti-slip sticker voor aan de achterkant van de Iphone. Ben al bij de media markt geweest maar daar krijgen ze die dingen sporadisch binnen. Weet iemand waar ik moet zijn?
|
|
||||
|
||||
Ik heb de invisible shield cover binnen!!!!
Ik ga het nog eens goed lezen, nog een keer he filmpje bekijken en dan erop plakken. Best eng....scheef is scheef denk ik :S Het was vrij snel geleverd vind ik. Eergister kreeg ik een mail dat mijn creditcard gegevens niet klopte en heb meteen de juiste gegevens doorgestuurd. Ze hebben het daarom gister op de post gedaan en vandaag heb ik het al binnen. Komt uit Frankrijk, dus vond het echt vlot. Wel 10 euro verzendkosten, maar als het zo klaar is en goed gaat was het het vast waard. Ik laat het zo even weten! |
|
||||
|
||||
PJUUUUUUUU......wel een geduldwerkje hoor. Maar ik vind het resultaat top! Je ziet er bijna niks van. Minst mooie vind ik de hoekjes, omdat daar een sneetje is gemaakt om de hoek om te kunnen en het gaatje dat je dan overhoudt zit een apart stickertje in om het weer op te vullen. Hier een paar foto's.
Groetjes Francis |
|
|||
|
|||
Heb je met die invisble shield ook een beetje grip of is ie net zo glad als de Iphone zelf?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
veel grip je kan hem gewoon tegen een glas spiegel plakken probeer maar hij zal er niet afvallen
Laatst gewijzigd door dendirk; 20-03-08 om 18:12. |
|
||||
|
||||
Klopt. Je hebt goed grip. Voelt een beetje rubberig.
|
|
|||
|
|||
Was eerst op zoek naar zo sticker die je achterop kon plakken voor de grip maar dit ziet er op foto ook wel oke uit. Gaat mij er alleen om dat die telefoon niet uit mijn handen glijd.
|
|
||||
|
||||
Ik vond dat gladde ook irritant. Heb hem al een paar keer laten vallen ook. Maar heb er nu geen last meer van
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen ik heb dit hoesje echt perfect. Stevig en mooi leer.
Heb deze gekocht op marktplaats en binnen 2 dagen in huis. Zat nog een gratis screenprotector en doekje bij ook. Prijs was rond de 25 euro. Voor belangstellende hieronder heb ik de link toegevoegd. Marktplaats.nl > Aanbieding nu € 24,99 Echt Lederen bescherm case/etui iPhone - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Overige Merken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft het scherm dan ook zoveel grip? Dat lijkt me nml niet prettig. en blijft er makkelijk stof enzo aan plakken? Hoe is dat invisible shield met vochtige/natte handen? |
|
|||
|
|||
Ik heb nu de invisibleshield op het scherm zitten en mijn Eco Shield van Agent 18 er omheen om te buitenkant te beschermen. Ben er dik tevreden mee. Van de sticker op het scherm zie je bijna niks. Bovendien vind ik de Iphone met Eco Shield zelfs mooier dan een gewone Iphone zonder bescherming.
|
|
||||
|
||||
Het scgerm voelt hetzelfde aan, maar glijdt wel. Het is niet zo dat je vingers kleven aan het scherm haha Het trekt ook geen stof aan (niet statisch ofzo) Ook met klamme vingers kun je het scherm gewoon bedienen. met natte vinger zou ik eerst een handdoek gebruiken
Ik ben er erg tevreden over. Wel moet ik erbij zeggen dat de achterkant van de iphone normaal gesproken mat zilver is en door de shield gaat deze glimmen. Ik vind dat persoonlijk niet erg, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet mooi vinden. |
|
||||
|
||||
ik gebruik de hybrid case en de crystal clear case van seido, zeer tevreden over.
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|