Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in DLD (T-mobile winkel) een stevig lederen hoesje gekocht, een soort boekje met een magneetje wat de flap vasthoud. In het ding staat: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb in DLD (T-mobile winkel) een stevig lederen hoesje gekocht, een soort boekje met een magneetje wat de flap vasthoud.
In het ding staat: - CAS-IPHONE - Strax - Made in China Kostte EUR 19,- Super netjes, één nadeel: beeldschermprobleem bij bellen door het bedekken van de sensor (https://forum.iculture.nl/76931-post9.html) Ik moet het gedeelte bij de luidspreker effe wat groter maken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb net de Invisible shield geprobeerd, maar vond het niet echt mooi, dus heb hem er weer af gehaald, miss probeer ik het later nog eens en kijk het dan eens aan. Maar ik heb ook vandaag mijn Fabrix Sleeve binnen, dus die beschermt mij iPhone voorlopig toch voldoende. Daarnaast ben ik erg zuinig op mijn gadgets, ik had op mijn SE W850i nog geen enkel krasje of gebruiksspoor na een jaar gebruik..... en voor diegene die willen weten welke sleeve er om mijn iPhone zit, deze....
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels een invisibleshield besteld, maar ik wil nog een hardcase bestellen. Het eco shield van agent 18 vind ik wel aardig.
Nadeel: Ik lees veel op internet dat het hoesje zo strak om de Iphone zit dat het krassen kan veroorzaken. Ook in dit topic las ik er al het één en ander over. Een 2e optie is voor mij de Iphone Capsule van Switcheasy. Deze hardcase is te vergelijken met die van agent 18, maar ik vind het design wat mooier. Nadeel: Bij dit hoesje zitten losse screenprotectors, die je niet hoeft op te plakken. Dit schijnt niet geweldig te werken. zie review op deze site: Review: SwitchEasy Capsule en VisionClip voor de iPhone » Nieuws » iPhoneclub.nl Dan zou ik de Capsule zonder losse screen protector gebruiken, en dan nog eventueel met een invisibleshield. Het nadeel hiervan is dat er wat ruimte ontstaat tussen het scherm en de rand van het hoesje. Hier gaat snel stof tussen zitten e.d. Nu heb ik 2 keuzes: 1- Ik ga voor de agent 18 eco shield. (+ eventueel nog een invisibleshield voor het scherm) 2- Ik ga voor de Switheasy Iphone Capsule. (+ eventueel ook het invisibleshield) Wie kan mij een beetje advies geven Agent 18 eco shield: Online Store Switcheasy Capsule: Welcome to the Capsule iPhone Laatst gewijzigd door Necros; 11-03-08 om 04:05. |
|
|||
|
|||
Ik zie op iPhone2you.nl twee soorten screen protectors staan. Is er nog iets te zeggen over welke van de 2 'beter' is? Of wat het verschil is? Ik zal straks de mensen van die store ook nog even mailen, maar misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze store. Beide protectors zijn dezelfde prijs dus daar zit in ieder geval geen verschil in.
Qua hoesje ga ik denk ik nu voor de Sena Ultraslim Pouch, of kunnen mensen deze afraden en zo ja, welke alternatieven zijn er? |
|
|||
|
|||
De combinatie invisibleSHIELD - FabrixCase is voor mij de ideale!
Ik hou niet zo van die bulky hoesjes en cases met foefjes zoals riemclips enzo, dus ik was helemaal verkocht toen ik de invisibleshield zag. Voor het aanbrengen heb je heel wat geduld nodig (je moet er gewoon een avond voor inleveren; ik ben er nog speciaal voor onder de douche gaan staan om het in een stofvrije omgeving aan te brengen..en het werkt!). Als hij eenmaal zit en het een nachtje getrokken heeft, ziet het er geweldig uit. Een echte aanrader! Daarbij heb ik een FabrixCase gekocht, vooral om te voorkomen dat hij uit mijn zak glipt als ik zit (dat wil bij mij nog wel eens met mobieltjes gebeuren) en gewoon ter extra bescherming. |
|
|||
|
|||
Ik krijg binnenkort de Invisibleshield binnen. Als ik die stickers aan ga brengen op mijn Iphone moet die natuurlijk zo schoon mogelijk zijn.
Heeft iemand nog tips om het scherm van je Iphone zo schoon mogelijk te maken? Met het meegeleverde doekje blijven er altijd van die vegen achter op het scherm. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gisteren de zwarte Senacases Ultraslim Pouch om m'n iPhone zitten en die kan ik iedereen die op zoek is naar een etui-model iPhone hoesje echt zeer aanraden. Al is het alleen al om de prijs: voor iets meer dan 25 euro wordt deze hoes vanuit Amerika binnen 3 dagen bij je thuis bezorgd! En dat is -ie dubbel en dwars waard, goede kwaliteit leer, zit mooi strak om de iPhone, helemaal goed gewoon.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ben even gaan neuzen en voor de bodyshield gegaan. Ik vind de iphone zo mooi om te zien, dat het eigenlijk zonde is om een vast hoesje te gebruiken, vandaar dat ik die senacase wel mooi vond omdat hij daar ook nog eens uit komt hahaha Maar met de bodyshield zit hij helemaal nooit meer verstopt
Ik verwacht dat de krasjes die er inmiddels toch wel wat opgekomen zijn ook niet meer zo op zullen vallen na het aanbrengen van de bodyshield. Binnen 2 dagen zou ik het moeten hebben. Ben heel benieuwd!! |
|
||||
|
||||
hmmm ik ga ook eens kijken zo een body shield lijkt me ook wel handig
|
|
||||
|
||||
@francis
die bodyshield heb je die ook van de sena site ???? of ergens anders besteld want ik zie em er nie tussen staan.... Grtz B. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet zeker of ik links naar winkels mag neerzetten hier. Maar tik dit even in bj google en je hebt hem. 'invisibleSHIELD Full Body Shield for Apple iPhone'
Op youtube staan zelfs filmpjes hoe je het aan moet brengen. Handig om eerst even f te kijken Groetjes Francis |
|
||||
|
||||
Ik gebruik sinds deze week een Case-Mate Signature Leather Case (in Phantom Black). Ik moet zeggen dat de case perfect past, een goede bescherming biedt (heb dit afgelopen vrijdag (bij toeval) nog even getest, want m'n iPhone viel uit de binnenzak van m'n jas , maar zowel mijn case als m'n iPhone (het belangrijkste) waren gelukkig onbeschadigd) en dat ik hem er gelikt uit vindt zien.
Een review van deze case kan je vinden op iLounge.com. Laatst gewijzigd door SoundForge; 18-03-08 om 01:39. |
|
||||
|
||||
Erg mooi en slank ook!!
|
|
||||
|
||||
@ soundforge maak je reclame voor het myiphone forum
dat je 2 keer de zelfde uitleg doet over je case |
|
|||
|
|||
Ik gebruik het beschermzakje van een Oakley-bril. Met de stof van het zakje (soort brillenpoetsdoekje) kan je hem goed schoonmaken. En de stof is erg dun waardoor je het niet merkt in je broekzak.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik een simpele screenprotector (die eigenlijk niet nodig is, maar voor mijn geweten doe ik het toch, soort vals veiligheidsgevoel) voor de rest niets. Het design van de iphone is te knap om weg te steken.
|
|
||||
|
||||
das wel een feit maar de achter kant bekrast toch dan ???
als je alleen maar een sreen protector gebriukt |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|