Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm Flip Style Case looks cool but i don't like the crystal case... It makes the iPhone look fat. About the Flip Case, i think ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hmm Flip Style Case looks cool but i don't like the crystal case... It makes the iPhone look fat. About the Flip Case, i think the red one looks good, but the grey case makes the iPhone look boring.
Greetz, Stiruam |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. |
|
|||
|
|||
Zoeken op google en de in dit forum genoemde Nederlandse winkels heeft me niet verder geholpen. Ik wil graag een van de onderstaande hoesjes maar beschik niet over Paypal of Creditcard.
Fabrixcase Beyza Case Sena Ultra Slim Mocht er iemand zijn die eerdaags een of meerdere van deze gaat bestellen, laat het me dan even weten via PM. Misschien kunnen we samen bestellen met een kleine extra vergoeding van mijn kant.
Appels met peren vergelijken Laatst gewijzigd door fabulaus; 16-02-08 om 02:33. |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door bytedust; 16-02-08 om 23:33. |
|
||||
|
||||
idd prachtige wallpapers
|
|||
|
|||
Zoals ik eerder zij Agent18 Ecoshield, waardeloze case. Heeft op 2 iPhones grote krassen op achterkant gemaakt!!!
|
|
||||
|
||||
Fabrix is geweldig! Hij valt er inderdaad totaal niet snel uit, is toch beschermend en flexibel genoeg om je iPhone er toch makkelijk uit te krijgen. Ik ben hier echt heel blij mee!
|
||||
|
||||
ik heb een hoesje van griffin erg blij mee, stevig en is niet al te groot Griffin Technology: Elan Form for iPhone
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of er een winkel is waar je zonder ze uit amerika te laten komen de Agent 18 Ecosleeve kan bestellen. (zonder heel veel verzendkosten)
|
|
|||
|
|||
iemand al gehoord van deze case: XtremeMac TuffWrap iPhone case
ik vind hem er best wl goed uitzien |
|
|||
|
|||
Ik gebruik hem nu al 2 maanden zonder hoesje en dat bevalt prima. Het enigste dat krast is het chroom om de rand, maar who cares? Het is en blijft een gebruiksobject en je ziet het pas als je echt goed gaat kijken!
Het scherm blijft perfect trouwens, terwijl ik hem zeer intensief gebruik. |
|
|||
|
|||
Ben opzoek naar een goeie, degelijke case .. soort etui model waar je de iPhone van boven inschuift. Het is de bedoeling dat de iPhone straks met case en al in mijn broekzak gaat dus hij moet wel aan specifieke eisen voldoen. Hieroner wat vragen dan wel vraagtekens over enkele cases die mij wel interessant lijken.
Schitterende case, alleen jammer van die opening aan de onderkant. Waarom zou je in vredesnaam je iPod met case en al in een dock zetten? Diir die opening lijkt het mij vrij eenvoudig dat er zand o.i.d. uit je zak in de case komt en zo dus krassen op je iPhone maakt. Vind ik ook een mooie case alleen ben ik bang dat hij te dik is, iPhone is al niet echt klein en ik denk dat hij door deze case nog een stuk dikker word. Let wel dat het de bedoeling is dat de iPhone met case en al in mijn broekzak moet passen en vraag me af of dat met deze case wel zo fijn is. Misschien dat iemand dat met een duidelijke foto kan ontkrachten + een goed beeld kan geven over de dikte. Verder ben ik bang, omdat het van stof is, dat het (nvt) een slap flabberig ding word. Mooie dunne case maar ook hierbij weer mijn vraagtekens over de gaatjes onderin de case en of dit wel solide genoeg is en niet een slap lapje leer is. Iemand uberhaubt ervaring met deze cases? |
|
||||
|
||||
mijn vriendin heeft van het weekend de Shieldzone invisible shield op haar iPhonetje (ja is een kleintje.. maar 4 gig ) geplakt. ziet er super uit want je ziet er bijna helemaal niets van. ok er zijn nog kleine gaatjes in de hoekjes maar dat mag geen naam hebben. in 10 minuutjes was ie er helemaal opgeplakt met de aanbrengspray en het zeempje. echt een cool hoesje, ik ga er zeker ook een bestellen.
hopelijk goeie tip. hier wat meer foto's (ja inderdaad je ziet er (bijna) niets van ) klik op de fotootjes voor een GROTE versie
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien een kwestie van een keer iets te warm wassen...
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een Agent 18 Eco shield binnen gehad en ik moet zeggen, dit is de mooiste bescherm hoes die ik tot nu toe heb gezien. Oogt strak, behoud redelijk de looks van de iPhone en alle knopen zijn goed toegangkelijk.
Goede bescherming tegen krasjes e.d. maar ik betwijfel sterk aan de bescherming die het bied bij een val aangezien het materiaal vrij hard plastic is. Ik ga het maar niet testen... |
|
|||
|
|||
Waar ben je hem besteld netvista?????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
zoals ik al in de post zei.. 10 minuten werk
en er staan filmpjes op youtube hoe je het het beste kan aanpakken... ging veeel makkelijker dan verwacht! |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|