Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik denk dat ik de beste heb gevonden en dat is de site van bodyguardz daar is het 25 dollar inclusief vezendkosten dus dat word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik denk dat ik de beste heb gevonden en dat is de site van bodyguardz daar is het 25 dollar inclusief vezendkosten dus dat word ong 15 euro
|
|
|
||||
|
||||
en versturen ze het naar belgie ?
|
|
||||
|
||||
Dat doen ze wel hoor, mits opleg van ne euro ofzo.
K bestel vanuit uk, germany, nl, usa en tokyo, en da komt allemaal aan dus........... geen probleem hoor
|
||||
|
||||
en de verzendkosten zijn zelfs gratis
|
|
||||
|
||||
Dat is nice... Laat even weten als je ze hebt toegekregen hoeveel je uiteindelijk hebt moeten betalen en hoelang het duurde..
|
|
||||
|
||||
ik laat het horen! weet jij een site waar je dollar naar euro kan omrekenen?
|
|
||||
|
||||
zo bestaan er apps voor op de iphone gewoon in google intikken... via yahoo finance ofzo
|
|
||||
|
||||
Oops foutje het verzenden kost minimaal 16 dollar was vergeten op recalculate te drukken beetje duur dus ik doe het wel via een nederlandse site iemand een ideetje?
|
|
|||
|
|||
wisselkoersen.nl
|
|
||||
|
||||
GuardFilm iPhone Protection iemand ervaring met deze goedkoop en lijkt op invisible shield of bodyguard?
Ik ga hem testen voor de prijs ik heb namelijk gehoord dat de kwaliteit net zo is als een invisible shield of bodyguard Laatst gewijzigd door batalhador; 02-06-08 om 15:28. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag deze case voor mijn foon besteld. Hij is van het merk Crumpler, volgens mij een deens merk.
Je hebt ze in 4 kleuren en eventueel bijpassende laptoptassen. Ik heb de witte uitgekozen Ze kosten 30 eur + leveringskosten. deWinkel.nl : Crumpler The Le Royale for iPhone 002 |
|
||||
|
||||
zien er mooi uit! Hou ons op de hoogte van het gebruiksgemak
|
|
|||
|
|||
Whii net mail binnen gehad dat de case op transport is gebracht.
Volgende week dus mijn nieuwe iphone incase slider case in black. Beautifull !! |
|
|||
|
|||
ey mensen..
hier hele goedkope site,, heb er massa inkoop gedaan en alles verkocht.. silicon case $1,85, en het is goede kwaliteit.. www.dealextreme.com bij zoeken gewoon iPhone intypen.. mzzl eduard |
|
|||
|
|||
Ja, goede site hé!
Hier heb ik mijn Incase look case namaak vandaan. Het is een siliconen case die précies hetzelfde is als de Incase (behalve logo dan) Héle goeie cases voor een hele lage prijs, want verzenden is GRATIS! |
|
|||
|
|||
De sok die mijn dochter Eva heeft gemaakt:
|
|
|||
|
|||
Ziet er wel echt mooi uit.
En beschermd meer als voldoende tegen de krassen. |
|
||||
|
||||
Leuk zeg! Ik wil ook zo dochter
|
||||
|
||||
ben me bodyguardz er nu op aan het plakken
|
|
|||
|
|||
Pfoeee ik werd echt gek toen ik mijn bodyguardz erop aan t plakken was, voorkant was makkie maar die achterkant bij de hoeken was drama.. ff laten drogen en na 15/20 minuten ging het gelukkig stuk beter, in de dock gezet en dag later zat het muurvast..
Ik ben er wel tevreden over, supersterk materiaal en je ziet praktisch niet dat het erop zit |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|