Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman ik gebruik de seido crystal clear case en ben aant wachten op de invisible cover van fab1man. (Voor de gemodde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
2weken ofzo ondertussen???
|
||||
|
||||
inmiddels al dik 2 weken
|
|
|||
|
|||
de krussel gebruik ik, geweldig, ben er erg tevreden mee
|
|
||||
|
||||
Krussel?? foto? die ken k niet
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
neen dank u, niet mijn ding, ieder zijn smaak.
|
|
||||
|
||||
Heb sinds een paar weken een witte incase slider, behoorlijk aan de prijs maar zeer net design.
|
|
|||
|
|||
ziet er een erg mooie case uit
ik zou alleen niet wit hebben gekozen... |
|
||||
|
||||
zeer mooie case, had ook liever zwart gezien, waar besteld en kostprijs ?
|
|
||||
|
||||
Wit had op het eerste gezicht ook niet mijn voorkeur maar vind het nu erg mooi, beetje retro sci-fi En deze blijft er wat schoner uitzien dan de zwarte (gloss) versie.
Via de officiele site http://goincase.com zou je ze als Amerikaan voor 35$ kunnen bestellen, ikzelf heb inclusief verzendkosten 35e betaald op ebay.. Ik heb me laten overhalen door goede reacties op internationale fora, hierbij een recensie van een gebruiker: YouTube - Incase Slider Unboxing / Review |
|
|||
|
|||
gebruikt niemand hier een Noreve hoesje??
ik heb deze gisteren besteld: Etui en cuir pour Apple iPhone Tradition de passion vintage versie, heeft iemand hier ervaring met de Norêve hoesjes, en met die van Louis Vuitton??? |
|
|||
|
|||
Noreve heb ik om mijn p1i zitten. Heel erg dik, maar mooie afwerking. Om mijn Iphone heb ik nu een Switcheasy gekocht. Erg mooi vind ik zelf. En ik ben weg van witte telefoons dus...:
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook een witte incase slider kopen maar kan alleen maar volgens mij op goincase.com. Aangezien ik geen cc heb ben ik opzoek naar een andere manier/site om aan deze case te komen. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Ik had een ivskin jet black case besteld!
Maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen.. Ik wacht nu al 2 weken en half! Ik denk dat de post hem verloren is.. weg geld! |
|
||||
|
||||
Zok van Michael haal je er handig en snel af, en je kunt het scherm er mee schoonmaken ook!
En natuurlijk voor het goeie doel! |
|
||||
|
||||
Citaat:
kunt toch beter voor een dunnen case gaan? |
|
||||
|
||||
ook gratis gekregen hehe
|
|
|||
|
|||
Ik heb eentje van Case-mate met een apart hoesje voor de iPhone en een los holster dat je aan de riem kunt hangen (360° verdraaibaar) en waar je de iPhone (in de case) kan inklikken. Voor mij en mijn gebruik de beste oplossing kan gewoon in de broek mee of aan de riem wanneer nodig.
Case-mate Groeten, Youri PS: de prijs was minder in euros dan hier aangegeven in dollars besteld in Belgie en de volgende dag in huis. |
|
|||
|
|||
Ik heb de seidio innocase burbery, ziet er mooi uit en voelt en past goed, hoop alleen dat het de phone niet beschadigd
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|