Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik was niet tevreden over de achterkant van me bodyguard dus bheb ik het opnieuw gedaan met veel beter resultaat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik was niet tevreden over de achterkant van me bodyguard dus bheb ik het opnieuw gedaan met veel beter resultaat
|
|
|
|||
|
|||
Al een tijdje wat fabrixcases in gebruik, handig, maar worden toch wel redelijk vlug vies. Wasmachine doet wonderen, maar op één of andere manier trekken ze enorm vlug vuil aan..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb trouwens zojuist een nieuwe sleeve besteld bij fabrixcases.com voor mijn iPhone 3G, de "Black Pinstripes" uitvoering. Was 16 euro inclusief verzendkosten.
|
|||
|
|||
Ik heb deze sinds vandaag in gebruik genomen.
Zéér zacht leder en spotgoedkoop moet ik zeggen |
|
||||
|
||||
iemand sena cases gezien bij een online winkel in nederland?
|
|
|||
|
|||
beste IPHONE zakje
Ik gebruik volgend zakje. Je vindt het af en toe op Ebay (belgië)
handig door sluiting met magneet. Je kan er de iphone ook gemakkelijk uithalen zonder dat deze beschadigd wordt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ebay vertrouwd mn pa niet helemaal en de site waar deze case vandaan komt stuurt alleen naar de us alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Iemand ervaring met dit? Wil deze waarschijnelijk kopen voor mijn Iphone...
Marktplaats.nl > NIEUW trendy exclusief lederen bescherm etui Apple Iphone 3G - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Hoesjes en Frontjes Laatst gewijzigd door Gio; 11-07-08 om 12:33. |
|
|||
|
|||
Zag dat waterfield een leuke sleeve heeft, namelijk een suede sleeve. Weet iemand toevallig of je het ook via een NL'se site kan bestellen of ergens in de winkel hierzo. Want je kunt alleen via een creditcard via hun site bestellen niet via paypal helaas.
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een case,waarbij je een optionele steun hebt om films landscape te bekijken bijvoorbeeld in de trein. En die die te gebruiken is met de invisible shield.
|
|
||||
|
||||
Ik wil de deze denk ik gaan kopen.Heeft iemand ervaring met deze case vind er mooi uit zien en op de plaatjes ziet hij eruit dat hij er straks opheen zit.Anders wil ik voor de iwood gaan die zien er erg vet uit
|
|
|||
|
|||
Ik heb een originele Sylvia! Een zomer en een winter versie beiden gebreid door mijn vriendin Overigens zo populair dat ze ze maar online is gaan verkopen op Etsy (knutselsite) Etsy :: appleknits :: Apple Knits |
|
|||
|
|||
He,
Ik heb bodyguardz nu ook voor me liggen. Maar hoe krijg je die er ooit weer af als het droog is?? |
|
||||
|
||||
ja, kan je er gewoon afhalen en daarna er weer op doen,geen probleem r21
|
|||
|
|||
voorkant is net goed gelukt. Achterkant blijft toch wel een probleem met al die randjes. Zit er over te denken om die er af te halen en alleen de voorkant te laten zitten als screenprotector.
|
|
||||
|
||||
nee,doe dit.
1: doe er een beetje spray op 2: 'plak' het vast aan de iphone 3: druk de hoek in je handpalm en houw hem daar voor een minuut daarna zal hij goed vastzitten,geloof me |
|
|||
|
|||
Op zich zitten de randjes redelijk okay. Paar kleine vouwtjes...tja als het ook maar 1 mm scheef zit! Heb nu in het midden wel wat grotere luchtbellen. Trekken die ook echt helemaal weg? Voorkant is echt perfect....
|
|
||||
|
||||
laat je iphone 24 uur liggen en die trekken gewoon weg. andere inperfecties gaan na een paar dagen weg
|
|
|||
|
|||
Ben een redelijke Oakley freak, vind deze er wel erg gaaf uit zien
Staat al in bestelling 30 Euro Beetje robuust, maar kan er ook niks met de foon gebeuren. |
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag maar ff deze Belkin cover gekocht.
De cover ziet er echt super strak uit op de iPhone!! http://catalog.belkin.com/images/pro...UL1_F8Z342.jpg Toen ik mijn iPhone kocht heb ik een hardcase van gear4 gekocht alleen soms komt er wat tussen de iPhone en de case en als ik hem dan open schuif krast hij de achterkant. Touchscreen was wel goed beschermd en werte goed maar hij maakte de iPhone ook een stuk dikker en lomper. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|