Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week de ICE-box. Een 2delige harde doorzichtige plastic-hoes. De telefoon is volledig bedekt, ook het scherm. De touch-functie werkt nog perfect. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds een week de ICE-box. Een 2delige harde doorzichtige plastic-hoes. De telefoon is volledig bedekt, ook het scherm. De touch-functie werkt nog perfect. het hoesje valt nauwelijks op omdat hij doorzichtig is, de telefoon wordt ook nauwelijks groter.. Enige minpuntje is dat er langzaam stof e.d. onder het hoesje komt waardoor je de hoes aan de binnenkant regelmatig gaat schoonpoetsen met je mouw ofzo.. Maar dit is niet vaker dan eens per 2 dgn..
Prijs € 19,95 bij bv Phonehouse |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hmmm, op Welcome to SwitchEasy een bestelling geplaatst van de Colors (zwart) voor de 3G. Netjes met PayPal betaald maar helaas krijg ik geen bevestigings mail terug. Heb ze daarna maar eens een mail gestuurd maar daar reageren ze ook niet op. Iemand anders ook zulke ervaringen bij dit bedrijf?
|
||||
|
||||
ik gebruik de zagg invisble shield er handig
|
|
|||
|
|||
Gewoon ter info : ik gebruik deze : the naked case van case-mate
The Naked Case for iPhone 3G iphone goed beschermd. touch werkt perfect. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Status: Package data transmitted to FedEx |
|
|||
|
|||
Zijn de stoffen hoesjes van Fabrix een beetje relaxed? Wil namelijk niet dat de iphone er te strak in zit...
|
|
|||
|
|||
SwitchEasy CapsuleRebel Arctic
Hallo Iedereen,
vandaag heb ik na EEN dag mijn CapsuleRebel ontvangen via de shop.iphoneclub.nl... Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben, met zowel het hoesje als de service via iphonecentre.nl. De punten die je achterop ziet van de gietmal zie je wel degelijk maar ik zelf heb er niet veel last van. Het installeren ging ook makkelijk, vooral de screenprotector was zo geplaatst d.m.v. het bijgeleverde doekje. Ik raad iedereen dit hoesje ten zeerste aan |
|
|||
|
|||
iFrogz Treadz
Ik heb dit hoesje al een tijdje, gelijk gekocht met mijn iPhone bij MM. In het begin was ik er best tevreden mee, dit ook omdat dit bijna het enige VERKRIJGBARE hoesje was. Ik heb inmiddels de CapsuleRebel binnen en die is toch echt veel beter dan de iFrogz. Een paar punten waarop hij tegenvalt:
* Als je iPhone erin zit dan loopt hij niet recht langs het beeldscherm maar hij trekt krom. * Hij is nogal stug in je zak * Hij trek ONGELOOFLIJK veel stof aan Ik zou dit hoesje alleen nemen als je echt niets anders wist. |
|
||||
|
||||
Ik had eerst een Ivyskin Reflect case maar hoewel functioneel, vond ik hem toch teveel bulk toevoegen aan de iPhone.
Toen heb ik een tijdje een Sena slim leather case gebruikt die heel mooi dun en strak om het apparaat zit. Zo strak, dat hij er amper uit te krijgen is. Nu heb ik de Beyza Slim-Roadine-Vertical Leather Case in Vintage Brown (Hoe verzinnen ze het) maar deze is helemaal top! Sjiek en met de slimme strap wip je zó de telefoon uit het hoesje. Dit is voor mij de ideale hoes! Laatst gewijzigd door BarnOwl; 10-09-08 om 00:24. |
|
||||
|
||||
Ik kreeg vandaag mijn Beyza case in bruin croco-leer....
Zeer stijlvol en alles goed te bedienen. Hij past zelfs in de dock en mijn MP3 speler van Logitech. Wel een vermogen ($ 72 incl shipping) maar dan heb je ook wat. De voorkant is er af te halen als je 'm vaak gebruikt. De voorkant sluit met een magneetje. Werkt prima. Ook de riemclip is erg handig. Die is er ook af te halen. |
|
|||
|
|||
siliconen case met koord
Hallo allemaal,
Voor een evenement zoek ik het beste siliconen case met koord of een oog voor een koord voor de iPod Touch (niet de nieuwste versie). Alvast bedankt voor de suggesties. Met vriendelijke groeten, Peter |
|
|||
|
|||
Heb deze gescoord....
iPhone 3G HARD CASE - COVER with SOFT TOUCH in RED - eBay, Cases Housing, Other Cases Pouches, Mobile Phone Cases Pouches, Mobile Home Phones. (Eindtijd 12-sep-08 14:59:22 CEST) Voelt rubberachtig aan,en een goeie bescherming voor bv op m'n werk... |
|
|||
|
|||
Heb recentelijk de Switch Easy CapsuleRebel gekocht en ik moet zeggen dat het een degelijke hoes is. Ik ben er zeker tevreden mee, alhoewel er een puntje is wat me stoort, en dat is dat hij nogal een stofmagneet is maar dat is ook het enigste .
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik sinds enige dagen de Hardce zwart lederen achterkant. Het beschermt de totale achterkant van mijn Iphone en tevens de zijkanten. Daarnaast maakt het de Iphone bijna niet dikker.
(Zie foto: https://forum.iculture.nl/attac...achterkant.jpg) Voor de voorkant gebruik ik een mirror screenprotector. |
|
|||
|
|||
Ik heb deze besteld 2 dagen geleden:
|
|
|||
|
|||
Ik ben erg tevreden met mijn golla hoesjes...
lekker ruimte voor mijn 3g juice batterij open: open met batterij: de andere versies: & GOLLA of Finland - Generation Mobile |
|
|||
|
|||
Ik heb het welbekende hoesje van Artwizz gekocht. Ik koos speciaal voor een gebruiksvriendelijk, maar toch neutrale hoes.
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik zit altijd op de fiets naar muziek te luisteren met mijn oordopjes in. Alleen, nu ben ik op zoek naar een cover waarbij ik op de fiets makkelijk het beeldscherm kan bedienen om nummers over te slaan enz. En ik wil graag een cover die tevens mijn beeldscherm ook beschermt. Hebben jullie miss tips? Open cover met screenprotector snap ik zelf ook wel maar k zoek een vette cover |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb er ook eentje van Beyza maar aan de zijkanten drukt de iPhone de case naar buiten waardoor het niet zo mooi over komt (kan je zelfs een beetje op de foto zien) Het kan natuurlijk zijn dat het leder wat moet rekken?
|
||||
|
||||
Ik heb er 2 van fabrixcases voor als er één in de was is
Superkwaliteit en mooi! |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|