Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik om de zoveel dagen een ander kleur...afhankelijk van mijn stemming ;P...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik gebruik om de zoveel dagen een ander kleur...afhankelijk van mijn stemming ;P
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan de case overigens nergens vinden behalve op de site van Griffin zelf. Case kost daar $25. Verzendkosten (goedkoopst): $57!!! Totaal dus $82. Pardon? Nu is het dus wachten tot hij ergens in NL te krijgen is of in een webshop die niet van die absurde verzendkosten rekent. Oh, en ik heb nu een leren Sena hoes. Mooi ding, biedt voor mij voldoende bescherming, maar ik vind het irritant om iedere keer mijn iPhone eruit te halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben erg benieuwd naar gebruikers ervaringen rondom die Bodyguardz/Zagg/Ultrathin. Eigenlijk wil ik geen case want ze zijn per definitie lelijk (mijn mening ) dus een "onzichtbare" oplossing lijkt mij ideaal. Kan maar weinig reviews vinden en die paar zijn heel wisselend dus ik hoop dat hier nog wat mensen zijn die kunnen reageren vanuit ervaring. bedankt.
|
|
||||
|
||||
op Ebay een nieuwe gekocht Premium Flip Leather Case white.
Kost 7 euro vorige heeft bijna 1 jaar meegegaan.
|
|||
|
|||
Heb de Rebel Scholar Olympic Gold Slider Case net besteld (moet komen uit amerika), en moet 1 - 2 weken wachten tot hij binnen komt. Hij was 24 euro. Vind de andere designs van Rebel Scholar ook erg fraai!
Schijnt sterker dan de InCase te zijn en heb een filmpje gevonden waar ze er met een auto over de case (zonder iPhone) overheen rijden. Het hoesje is onverwoestbaar in tegenstelling tot de InCase! Auto rijd over de case heen! Hij ziet er erg stylish uit, denk dat ik hier erg tevreden mee ga zijn!! Als ik hem binnen heb volgen er foto's! Kijk hieronder voor een videoreview! Videoreview: Rebel Scholar Olymic Gold Gr, Request Laatst gewijzigd door Request; 24-06-09 om 17:59. |
|
|||
|
|||
Vandaag de iSkin Solo zwart gehaald voor €19.95. Lekker materiaal, ziet er goed uit. Misschien koop ik alsnog de Griffin Reveal als hij in Nederland te krijgen is, maar het zou zomaar kunnen dat ik bij de iSkin blijf. Vind het een fijne case.
Reviews op YouTube |
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat ik moet halen.
Heb nu een plastic case, maar ik denk als ik hem daarmee laat vallen dat de iphone er gewoon uit valt of alsnog schade heeft. De iPhone in en uit de plastic case halen moet ook er voorzichtig omdat de sluiting van de case beetje uitsteekt en michien wel krassen of iets dergelijks veroorzaakt. Wat zal ik halen? Een rubbere case voorkomt de val omdat het niet glad is. Maar daarmee is het scherm nog niet beschermd. Kan ik wel zo'n plasticje gebruiken maar dat helpt niet tegen vallen.. Bij mijn plastic case houden dan maar? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik een Otterbox defender case. Deze is spatwaterdicht en geeft perfecte bescherming outdoor, ook tegen stof. zie:
http://shop.otterboxcases.nl/index.p...Group=OBIPHONE Laatst gewijzigd door bpv; 24-06-09 om 22:30. |
|
|||
|
|||
Ik heb deze al binnen
Noël Aluminium
Spoiler
SwitchEasy CapsuleRebel
Spoiler
En nog een simpel doorzichtig case van e-bay Moet nog alleen kijken voor een battery extended case. Die van Incase of Mophie Air. Mophie is in het nadeel omdat deze een micro-usb heeft inplaats van een mini-usb and het heft maar 1200mAh vergeleken met incase's 1330mAh. Plus beide hebben nog een groot probleem. Ze beïnvloeden het signaal op een negatieve manier. Laatst gewijzigd door Guest-20161107182859; 24-06-09 om 22:32. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een iphone Noël gold hardcase
ziet er zo uit: [img]http://www.more-thing.com/images/200...p_gold_low.jpg[/img] Is dus compleet met zo'n spiegelfolie voor erop vanvoor, werkt echt als een echte spiegel, en voor het appeltje te beschermen vanachter zit er ook nog een beschermfolie bij. 30 euro inclusief verzending naar belgie |
|
|||
|
|||
Lijkt op een kerstbal vies lelijk
|
|
|||
|
|||
ik denk erover om deze te nemen: Ultra-Case.com
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet hier iemand waar je de Iskin Solo hier in Nederland kunt krijgen ? (winkel)
Internet is niet zo heel veel te vinden en maar 1 zaak waar hij al 2 weken niet op voorraad is. En een minimale wachtijd van 1maand is.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier hebben ze hem op voorraad.. Ahja, 't is natuurlijk wel te zien welk kleur je wilt |
|
||||
|
||||
Thin art case van SGP. Erg leuk en op ebay voor een zacht prijsje te krijgen..
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nu een witte Iphone maar had graag zwart hoesje Alleen deze zijn al tijdje uitverkocht helaas.. Ben bang dat het witte nog snel "smerig" is. Edit: Heb er toch maar een besteld.... Zien wel wanneer hij binnenkomt Laatst gewijzigd door T1m; 26-06-09 om 19:01. Reden: besteld |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|