Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) In dit topic lees ik verschillende meningen ove solliconen en plastic cases. Zijn die solliconen echt zo stroef? Beschermen de plastic cases ook echt tegen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In dit topic lees ik verschillende meningen ove solliconen en plastic cases. Zijn die solliconen echt zo stroef? Beschermen de plastic cases ook echt tegen stoten of meer tegen krassen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze besteld:
Emo Funk Sleeve :: Fabrix Cases - Protecting the things you love… in style En @ Weedwalk De silliconenhoesjes die ik heb gehad waren echt heel stroef en trokken veel stof aan. De plastic cases zijn meer tegen krassen, ik vind dat er niet echt veel cases zijn voor stoten. Er zijn natuurlijk wel plastic cases voor stoten hoor . |
|
|||
|
|||
Heb sinds kort een zag invisible shield op mijn iphone en ben er echt super blij mee.
Je ziet haast niet dat hij er op zit en hij ligt veel lekkerder in de hand. |
|
|||
|
|||
Ik heb net de Speck CandyShell in de nieuwe kleur BatWing Black binnen gekregen.
Deze case wilde ik altijd al erg graag hebben, maar ik vond de kleuren altijd verschrikkelijk. Fijn dat er nu ook nette kleurencombinaties zijn Deze case beschermt erg goed (ook tegen stoten) zonder het mooie design van de iPhone teveel te verpesten (ondanks de rubber rand om het scherm zie je toch nog iets van het chroom). Foto's: En de rest van mijn iPhone Cases: |
|
||||
|
||||
ik heb gister mijn INCIPIO hardcase binnen gekregen .....top ding ( is niet al te dik en je klikt je iphone er makkelijk in en ook weer uit ).
sluit mooi aan en het matriaal lijkt op een soort antislip kunstof , dus ligt goed in de hand. Heb zelf de zwarte , maar er zijn meerdere kleuren te krijgen . als ik een cijfer mocht geven is het zeker een 9 , ook omdat er 2 schield protectors bij zitten voor op het touch gedeelten http://www.myincipio.com/ |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dan de Protective Cover van InCase mij erg aantrekt.
Iemand ervaring met deze case? Protective Cover for iPhone 3GS and iPhone 3G : Incase Product Edit: Na wat reviews gezien te hebben schijnt deze toch niet zo heel goed te zijn, scheurt snel bij de earphone hole en is een strakke fite, te strak waardoor de camera niet uitgelijnd staat met het gat enzo. Misschien toch maar eens kijken naar een plastic case of zo, zoals die op www.frishe.com. Laatst gewijzigd door Weedwalk; 02-08-09 om 23:25. |
|
|||
|
|||
Ik heb net deze besteld bij Kizzo fun gaming accesoires, skins, tasjes, sleeves, memorycards, iPhone 3G, EeePc, Wii, Nintendo DS, Playstation3, wordt maandag geleverd samen met een screenprotector. Ik laat wel even hoe die bevalt.
|
|
|||
|
|||
iLuv
best goed genoeg |
|
|||
|
|||
Ik gebruik de Sena Ultraslim in het zwart. Eigenlijk alleen voor in mijn broekzak. Deze case is echt enorm dun, maar beschermt goed tegen bv sleutels die in je zak zitten of handtas.
|
|
|||
|
|||
Na me Iphone 3GS een maand in een hoesje te hebben rondgedragen (werkt van geen meter als je vaak de telefoon op moet nemen), heb ik gister de Rebel Scholar mogen ontvangen. De eerste indruk is dat hij erg goed past, stevig aanvoelt en netjes afgewerkt is. En wat mij vooral heeft omgehaalt om deze te kopen in vergelijking met bijvoorbeeld de Incase is de goede prijs, want voor $32,94 = €23,47 kon ik er nooit een grote bult aan vallen
En ook voor de snelle verzending krijgen ze van mij credits, in 3 dagen had ik hem in huis en dat te bedenken dat hij helemaal vanaf LA moest komen. |
|
||||
|
||||
ik gebruik nu de paarse mophie juice pack air.
is mooi niet al te dik en laadt mijn iphone op als hij weer eens leeg is |
|
|||
|
|||
Na lang zoeken heb ik op mijn vakantie in frankrijk eindelijk mijn perfecte hoesje gevonden. Het zwarte leer met de chrome rand laat het in de orginele iPhone stijl, alleen iets sjieker.
De leather + chrome case van Griffin. |
|
|||
|
|||
ik heb dit weekend de SwitchEasy Capsule Neo Black iPhone 3G / Apple iPhone 3GS ontvangen. Morgen krijg ik mijn Iphone terug (glas was gebroken), dus het was tijd voor een betere case. Ziet er erg mooi uit, op youtube een instructie te vinden hoe je het installeert. Ik laat wel weten hoe het bevalt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het werkt volgens hetzelfde principe, als diegene die ji hebt. Maarrrrr de iPhone wordt er steeds uitgedrukt... Er is (volges mij) geen rekening gehouden met het feit dat de iPhone 3CS rond aan de achterzijde is... Heb jij daar géén last van?? Laatst gewijzigd door I_Phone; 10-08-09 om 00:32. |
|
|||
|
|||
Hoi ik ben opzoek waar ik in Nederland deze Ed hardy case`s kan kopen!
Ik wil het anders gaan proberen om via de officiële website de case te gaan kopen!Maar ik vraag me af of ik er btw over moet betalen?weet iemand dit?grtz Laatst gewijzigd door j biggie; 17-08-09 om 09:04. |
|
|||
|
|||
Heb sinds kort de SGP Illuzion
van leer past perfect werkt perfekt niet te dik Wireless Rage - Express your Wireless freedom! Laatst gewijzigd door silwit; 17-08-09 om 07:35. |
|
|||
|
|||
ik heb afwisselend 1 van mijn vele hoesjes er om:
plastic backcover IMG_4899.JPG - - PicturePush of leren full protection IMG_5083_2.JPG - - PicturePush |
|
|||
|
|||
Heb gister de Griffin iClear besteld. Ben erg benieuwd naar deze.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
welke cover is dat kuotje?
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|