Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga van de week de Le Royale for iPhone van Crumpler kopen:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ga van de week de Le Royale for iPhone van Crumpler kopen:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kent iemand deze: Philips online shop Europe - SlimShell voor iPhone 3G
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn Incipio Ultra Light Feather case gekregen via Ebay voor 16 dollar incl. verzending. Goede pasvorm, je merkt bijna niet dat er een case om heen zit. Je krijgt er een doekje en 2 screenprotectors erbij.
|
|
||||
|
||||
Weet er iemand misschien een fabrikant die nog steeds een redelijk grote collectie van 1G iPhone cases heeft?
Waar ik ook kijk nu, ik zie alleen maar cases voor de 3G/3GS iPhone ... laten ze me dan gewoon een 3G iPhone kopen om dat ene hoesje te kunnen kopen?...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar dikke pech dat ik in China zit en dus niet zomaar een case kan passen. Kan natuurlijk wel even naar de winkel hiero gaan en zien of ze die case daar misschien ook hebben ... kleine kans, maar kan het allicht proberen. thanks voor de tip! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Case-Mate iPhone 1st Gen Vroom Cases (Case-Mate IPHVR), iPhone 1st Gen Cases |
|
||||
|
||||
Ik heb deze gekocht voor mijn iPhone 3Gs
Heel mooi leder en handig om veilig met de iPhone op weg te gaan Sena WalletBook Croco Case for iPhone 3G Het Sena WalletBook-hoesje is een combinatie van een luxe portefeuille en een beschermend iPhone 3G-hoesje, dat is vervaardigd uit eersteklas leer met een designerafwerking.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een groot nadeel van dit hoesje is dat het leer zich naar de iphone moet zetten... zodoende zal de iphone in het begin weer heel moeilijk eruit gaan... dit wordt wel een stuk minder en na een paar dagen zal je daar helemaal geen last meer van hebben! Echter... laat je de iphone er een nacht uit ofzo... 'krimpt' het leer weer en moet hij zich wel weer een uur 'zetten' als je de iphone erin hebt... Ik heb hem nu sinds 26 juni (release van de 3GS).. misschien dat het 'zetten' nog minder wordt of weg gaat... Verder wel erg tevreden over! Alleen is dit in het begin wel echt een vervelend iets! EDIT: ik heb hem gekocht in de apple store in sittard (zuid-limburg)... maar toen ik terug ging met deze 'klacht' naar de apple store in Maastricht zeiden ze me dat dat ook de reden was dat hun hem uit het assortiment hebben gehaald... Maar daar zeiden ze me ook dat hij nog losser zou worden! Doe er je voordeel mee zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ga eens kijken of ik aan die cases kan wennen. Zo niet, dan verkoop ik ze wel weer. Een iPhone zonder case blijft wat mij betreft het mooist, maar helaas ook het kwetsbaarst.
|
|||
|
|||
Ik ben erg tevreden met de Sena Ultraslim (white) voor m'n 3GS. In het begin moet het leer zich, zoals zovele leren hoesjes, nog vormen om de iPhone en wil de iPhone er nog weleens lastig ingaan of uitkomen. Na een paar dagen verdwijnt dit gedrag echter en zit het hoesje perfect. In de eerste paar dagen heb je ook veel last van pluisjes van het binnenwerk, dat wordt nu, na een week, steeds minder gelukkig.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Diesel Whitman case, in het rood. Duur, maar ik vond hem de mooiste eigenlijk die ik kon vinden. Heb mijn telefoons altijd in een hoesje gehad, zagen er altijd nog als nieuw uit als ik ze doorverkocht.
|
|
||||
|
||||
ik heb een silicone hoesje van de markt (5euro). deze beschermt de achterkant en de zijkant. ik heb verder niks op het scherm. tot nu toe (5 maanden verder) nog zo goed als nieuw de iphone 3G.
|
|
|||
|
|||
Van m'n Switcheasy Capsule case aangekregen : Welcome to SwitchEasy
Ziet er heel degelijk uit, en nog vanalle kleine accessoires erbij (doekje, screen protectors, video stand, etc...) Ik hoop dat deze even lang kan meegaan als m'n case-mate (leather case) die na een goed jaartje z'n beste tijd had gehad. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Site geeft ook niet echt duidelijk aan dat een 3G er ook op past. Misschien vandaar zijn onzekerheid. |
|
|||
|
|||
Wit Booktype of fliptype Hoesje
Ik bij heb www.kizzo.nl een mooi wit lederen hoesje gezien. Maar nu hebben ze een booktype en een fliptype uitvoering. Ik wil zowieso een witte, die vind ik supermooi, maar ik twijfel nog over de uitvoering. iemand gebruikerservaringen?
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|