Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Dat is een mooi opstart scherm, waar heb je die vandaan? Wil je die met ons en mij delen? Hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.ipodwallpaper.net/assets/...go-640x960.jpg |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tip: Zoek in google op "Retina wallpaper" en kijk dan bij afbeeldingen, daar staan echt hele mooie bij. Ik zoek nog het BMW logo met K1200GT erop, maar ben zelf niet handig om zoiets te maken. Is er iemand die dit kan maken?
|
|||
|
|||
Als er nog mensen zijn die interesse hebben in een metalen achterkantje pm me maar, ik heb er nog maar 3.
|
|
|||
|
|||
een alluminium black-red namaak Vapor4 van Deal Extreme
|
|
|||
|
|||
ik gebruik deze case van logic3 die ik op de luchthaven gekocht heb omdat ik mijn andere case vergeten was
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op dit moment heb ik de switcheasy nude. Ben nog op zoek naar iets van een bumper zodat de voorkant ook wordt beschermd!
|
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar een iPhone case die ik ooit online heb gezien, alleen weet niet meer waar....
Wat ik nog weet: - portomonee achtige indeling - bruine lederen omslag (dikke kwaliteit) met stiksel kruislings over de omslag - grijs vilt achtige binnenkant - fabrikant uit duitsland (werd doorgelinkt naar een .de website) - prijs was rond de € 60,- Wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
Wil je ook iets exclusief en heb je daar ook wel wat voor over, ga dan naar:www.pielframa.com
Ik heb voor mijn iPhone 3GS 32GB zelf de Apple iPhone 3GS customire aangeschaft maar de cowskin is volgens mij meer in derichting wat je zoekt. |
|
|||
|
|||
@magneet : ik denk dat je een case van HardCraft bedoeld.
hard graft | PHONE CASES |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt kev. |
|
|||
|
|||
Heb een Originele VAPOR4 ElementCase gekocht.
Laatst gewijzigd door iphoneEd; 20-02-11 om 11:33. Reden: Fout |
|
|||
|
|||
Hoe ziet ie eruit?
|
|
|||
|
|||
Als je precies dezelfde metalen achterkant wilt kun je ook mij pm'en of mailen (dan is die 5 euro goedkoper).
Laatst gewijzigd door BrmmG; 21-02-11 om 22:37. |
|
|||
|
|||
Enkel geïnteresseerd als het precies om deze gaat:
De rest kan ik zelf ook voor 10 euro inclusief verzending krijgen. |
|
|||
|
|||
Mijn advertentie staat bij het daarvoor bestemde forum dus op de plek waar spul te koop moet worden aangeboden. Kijk anders daar even. De versie die ik heb heeft een platte achterkant en (dus past met bumper en in een dock) maar is verder hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Niet geinteresserd daarin. Doei.
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|